Badsloefke
Forumguru
Je zal er geen spijt van hebbenben jaloers ...
nog 5 maand wachten en dan ...
net dezelfde !

Je zal er geen spijt van hebbenben jaloers ...
net dezelfde !
dsg kan je ook manueel zetten en dan via flippers aan stuur bedienen of door pook vooruit of achteruit te duwen... Is heel handig gewoon icm accje zit in mijm buurt, dus kans dat ik je tegenkom; maar dan met mijn fietsvoorlopig ...
heb proefrit gedaan in erps kwerps met de dsg maar uiteindelijk toch voor handy gegaan : ik hou graag zelf de controle
en ipv het pano dak genomen
die variabele vloer zat er daar niet in maar bij jou wel zie ik; lijkt me zeer handig om afdekking koffer in op te bergen als ik mijn fiets meeneem in de koffer
heb je smartgate ook ?
Waarom nog 5 maand dachten ? Ik had de mijne op 2 maand...ben jaloers ...
net dezelfde !
Idd heel mooi welke velgen zijn het ?@Badsloefke , suggestie voor winter/zomer velgjes, ik vind de combinatie geslaagd![]()
Zal ik seffes ies doen sehttp://www.brock.nl/Programm/B32_SKM.html
Toffe site, ge moet u maar is met den configurator amuseren,
@Badsloefke
Was rap rond, maar 1 zwarte 18" velg en geen 19" velgen voor mijn versie...http://www.brock.nl/Programm/B32_SKM.html
Toffe site, ge moet u maar is met den configurator amuseren,
@Badsloefke
Was rap rond, maar 1 zwarte 18" velg en geen 19" velgen voor mijn versie...![]()
Waarom nog 5 maand dachten ? Ik had de mijne op 2 maand...
Normaal gesproken kan je met zo'n lange levertermijn je bestelling nog aanpassen zonder dat de leverdatum later gaat worden.dan heb ik brute pech want levertermijn is nu midden april ...
en dat dak is dan blijkbaar niet zo goed idee; afwachten
die peddels heb ik gewoon niet deftig kunnen testen, dat is dus ook al flater want dsg is wel makkelijk
volgende keer eerst forum raadplegen vooraleer te bestellen dus
Normaal gesproken kan je met zo'n lange levertermijn je bestelling nog aanpassen zonder dat de leverdatum later gaat worden.
Ik adviseer je om de dealer te bezoeken en je eventuele wensen van te leggen.
Das idd wel een serieus verschil... Mijne stond op bestelbon levering januari en heb m een maand vroeger dus wie weet... dacht wel dat pano dak de leveringstermijn verlengd
Dat pano dak is persoonlijke keuze he het is idd mooi maar verkoper heeft het me ook afgeraden omdak nie echt haar heb en mijn hoofd dan zou verbranden als de zon schijnt of ik moet het scherm dicht doen ma ja waarom open dak dan heinterieur is wel heel donker nu omdat ik de 95% verduisterde ramen heb... Kids vroegen al of ze een nachtlichtje in stopcontact mogen steken achteraan
Vooral dsg icm adaptieve cruise control is superhandig. Auto vertraagt mee tot een paar km/u met een manueel geschakelde kan dit ook maar moet je zelf terugschakelen elke keer en nu niet... Versnellen ze voor me pikt m terug aan en schakelt m ook vanzelf echt superhandig...
Smartgate zal ik wel ies testen de CarPlay werkt met mijn iPhone 6 Maar wel via kabel... Smartgate ook via kabel...
Momenteel bijna 700km... Wat ik wel nie verwachtte was dat de uitlaat ook op lagere toerentallen die plofjes geeft... verschoot efkes want dacht dat het enkel op max toerental was bij schakelen en ben nog in rodage
Heb maar 1 groot probleem nu en das mijn snelheid houden overal... Echt nie gemakkelijk, geluid is te verslavend![]()
Ja idd allee op moto toch nog beter gevoel van snelheid... In den rs veel minder zeker met die dsg omda ge nie zelf schakelt...snelheid : dat is logisch maar dat probleem stelt zich ook met de moto he
cc gebruiken dan maar in de zone 50 en 70 zeker ?!
Ja als je da wil gebruiken zou ik zeker de dsg aanraden dan kan je het ten volle benutten...zal daar eens achter horen. Bedankt voor de info.
en dat van die adaptieve CC had ik me ook nog niet gerealiseerd
nooit te laat om bij te leren![]()
ik zie dat je spatlappen hebt gestoken : tevreden over ?