Das idd wel een serieus verschil... Mijne stond op bestelbon levering januari en heb m een maand vroeger dus wie weet... dacht wel dat pano dak de leveringstermijn verlengd
Dat pano dak is persoonlijke keuze he het is idd mooi maar verkoper heeft het me ook afgeraden omdak nie echt haar heb en mijn hoofd dan zou verbranden als de zon schijnt of ik moet het scherm dicht doen ma ja waarom open dak dan he

interieur is wel heel donker nu omdat ik de 95% verduisterde ramen heb... Kids vroegen al of ze een nachtlichtje in stopcontact mogen steken achteraan
Vooral dsg icm adaptieve cruise control is superhandig. Auto vertraagt mee tot een paar km/u met een manueel geschakelde kan dit ook maar moet je zelf terugschakelen elke keer en nu niet... Versnellen ze voor me pikt m terug aan en schakelt m ook vanzelf echt superhandig...
Smartgate zal ik wel ies testen de CarPlay werkt met mijn iPhone 6 Maar wel via kabel... Smartgate ook via kabel...
Momenteel bijna 700km... Wat ik wel nie verwachtte was dat de uitlaat ook op lagere toerentallen die plofjes geeft... verschoot efkes want dacht dat het enkel op max toerental was bij schakelen en ben nog in rodage
Heb maar 1 groot probleem nu en das mijn snelheid houden overal... Echt nie gemakkelijk, geluid is te verslavend