Status
Niet open voor verdere reacties.

Tees

Donateur
Nóg iets beter is dan vierkant:
Screenshot_20220506-114303_Gallery~3.jpg
3:2 of vierkant heeft zeer sterk mijn voorkeur voor foto's. En zeker als t bijna vierkant is, dan liever echt vierkant :jaja:
 

Canon-Eye

Forumguru
Echt vierkant gebruik ik vrijwel nooit. Onderwerpen die in die richting neigen vang ik meestal in subtiel van vierkant afwijkend formaat, namelijk 1 x 1,1 (liggend of staand). Valt nauwelijks op, maar oogt toch nét effe spannender.

Het jammere van die staande (niet gecropte) telefoonfoto's is dat er meestal zo'n bulk aan lege nietszeggende voorgrond op staat.
 

Tees

Donateur
@Canon-Eye mijn licht autistisch ingestelde brein says no :nono:. 1:1 of 3:2, anders voelt t voor mij onlogisch. 4:3 (zoals compactcamera's veelal standaard hebben) vind ik ook al niet echt lekker. Goed, genoeg :ot:
 

Okki

Donateur
Specifieke formaten zeggen mij niks. Ik laat mijn ogen en brein bepalen. En ondanks dat er bij mijn volgende eerste probeersel minder straat op de voorgrond te zien is, lijkt hij langer dan bij jet tweede probeersel. Komt wellicht doordat er een erg laag standpunt ingenomen is. En omdat je oog meer naar de horizon getrokken wordt dan bij de tweede foto waar je meer naar de voorgrond dichtbij kijkt.

Screenshot_20220506-114303_Gallery~2.jpg Screenshot_20220506-114303_Gallery~4.jpg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Nog 30 dagen en hij mag weer op onderhoud plus nazicht keuring, kan ik gelijk eens polsen of zij de schroefset wat omhoog willen draaien als hij dan toch op de brug staat.

20220511_094656_copy_3024x1431.jpg 20220511_094714(0)_copy_1638x2658.jpg

Ik heb alvast de motorbaai proper gemaakt, altijd wel zo prettig voor mijn intussen vaste mecanicien die er aan werkt. En zelf word ik hier ook blij van, het plaatwerk onderin de motorkap is weer lekker fris, en de plastics in een detailer gezet. :)
 

Tees

Donateur
Volgens mij had je toch airride moeten nemen Jefrey, had je m lekker op z'n buik kunnen leggen wanneer je maar wilt, en voor de keuring even omhoog pompen.
 

JeSko

Forumguru
@Tees

Airride krijg je in België helemaal niet gekeurd, elk jaar moet alles er onderuit dan, dat is echt nog veel meer werk en het is bovendien illegaal, als ze je er met pakken word je auto gelijk in beslag genomen, mij kunnen ze hoogstens beboeten en naar de keuring sturen, maar ik bezorg geen overlast met een knallende uitlaat dus de kans dat ik geviseerd word door de blauwe vrienden is heel klein.

En ik ben trouwens een Static aanhanger, air is mooi maar ik zeg drive it like you park it ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan