Status
Niet open voor verdere reacties.

Canon-Eye

Forumguru
Net zoiets als een schuurtje in je tuin zetten.
Dat kan nogal eens meevallen - kwestie van eerst even checken of het echt nodig is: https://www.omgevingsloket.nl/Zakelijk/zakelijk/home

Jaren geleden een behoorlijke schuur gebouwd die - mits gepositioneerd op minimaal 1m van de erfscheidingen - vergunningvrij bleek te zijn. Hetzelfde gold voor een aan de zijkant van het huis aangebouwde serre van 8m2. Dus het loont altijd de moeite om enig onderzoek te doen...
 

JeSko

Forumguru
Meegroei bed BUSUNGE voor de kleinste gaan halen, enkel af te halen aan de afhaal achteraan in Ikea, dus je hebt geen f*cking benul van de grootte van die pakketten, ik schrok nogal toen ik die dingen zag :fool: was even puzzelen icm het klein grut wat ze nog mee hadden, maar uiteindelijk na veel gevloek en gezeik die dingen toch in de koffer gekregen, gelukkig kan de achterbank deels of volledig neer, en waren de kinderen bij hun oma, maar ik duw niet graag zulke dingen in de auto ivm kans op schade die je altijd hebt, volgende keer bestellen we de boel gewoon, gaan we daar window shoppen en bestellen we het via de foon.

20211204_184749.jpg


Dik zo! Velgen zien er wel beroerd uit hoor, maar vind voorlopig geen setje naar mijn goesting en de winter is eigenlijk al bezig, misschien doorrijden op deze wielen en tegen de lente een echt dikke set zoeken, ze zijn toch al naar de kl*ten.. twijfels twijfels.


2021-12-04__15.39.40.jpg
 
Laatst bewerkt:

Bakboord1

Forumguru
Tot een paar jaar geleden zeker nog wel. Hoe het nu is durf ik niet te zeggen maar het lijkt me sterk dat ze deze essentiële info hebben weggehaald van de website.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tees

Donateur
Das ook nog altijd zo!
7fa29975ba96fb10e3b2bb8e9ed20adc.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
Altijd een bron van vermaak: de parkeergarage of het buitenparkeerterrein van Ikea, waar mensen met grote pakketten staan te tobben om die in de auto te krijgen. Binnen bij de afhaalbalie leek het véél kleiner...
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Cordoba

Forumguru
@Tees Ik heb het nu inderdaad wel terug kunnen vinden:
Dit product bestaat uit 3 pakketten
BUSUNGE
MeegroeibedArtikelnummer703.057.00
Dit product bestaat uit meerdere pakketten.
Breedte: 90 cm

Hoogte: 9 cm

Lengte: 132 cm

Gewicht: 15.15 kg

Pakketten: 1

Breedte: 48 cm

Hoogte: 9 cm

Lengte: 132 cm

Gewicht: 22.79 kg

Pakketten: 1

Breedte: 81 cm

Hoogte: 5 cm

Lengte: 132 cm

Gewicht: 11.91 kg

Pakketten: 1

Maar staat wel erg ver verstopt in het menu: artikel opzoeken, dan naar 'afmetingen' en binnen afmetingen weer naar 'verpakkingsinformatie'. Ook search op de Ikea site geeft je niet die info. Ik kom uit rond de 50 kg verdeeld over 3 pakketten en afmetingen van lengte 132 cm en max. breedte van 90 cm is in een beetje Skoda toch geen probleem?
 

Chrisjemol

Forumguru
Meegroei bed BUSUNGE voor de kleinste gaan halen, enkel af te halen aan de afhaal achteraan in Ikea, dus je hebt geen f*cking benul van de grootte van die pakketten, ik schrok nogal toen ik die dingen zag :fool: was even puzzelen icm het klein grut wat ze nog mee hadden, maar uiteindelijk na veel gevloek en gezeik die dingen toch in de koffer gekregen, gelukkig kan de achterbank deels of volledig neer, en waren de kinderen bij hun oma, maar ik duw niet graag zulke dingen in de auto ivm kans op schade die je altijd hebt, volgende keer bestellen we de boel gewoon, gaan we daar window shoppen en bestellen we het via de foon.

Bekijk bijlage 93303


Dik zo! Velgen zien er wel beroerd uit hoor, maar vind voorlopig geen setje naar mijn goesting en de winter is eigenlijk al bezig, misschien doorrijden op deze wielen en tegen de lente een echt dikke set zoeken, ze zijn toch al naar de kl*ten.. twijfels twijfels.


Bekijk bijlage 93304

ik heb de superb ingeruild bij een garage in Goes en heb mijn originele velgen erbij mee gegeven. Je zou hem kunnen contacten of ze de originele skoda velgen er niet op willen zetten en jij de Audi rs4 velgen die op de mijne zat kan overnemen voor winterset?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan