Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Je bedoelt deze tool @HarrieSkoda ? Zo'n wrap u ezee.

wrap-u-ezee-yellotools-spanring.jpg

Ligt ook in de shop inderdaad, maar ik wil het zo leren en deze tool is ook niet altijd handig, enkel voor de eenvoudigere spiegels.
 

Cordoba

Forumguru
Petje af voor het resultaat Jefrey. Op de 2e foto (die van boven) lijk ik krasjes/streepjes te zien in de breedterichting van de spiegel, maar op de buitenfoto's zie je daar niets van, hoe kan dat?
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Aha dat komt doordat de beschermfolie nog over de wrap zat op de foto binnen :D er zit een heel dunne folie over de wrapfolie, deze haal je eraf voor of na het plakken van de folie, die volgorde maakt in principe niet uit, deze folie zit er eigenlijk puur om te beschermen tegen transportschades, maar je kan de wrap zowel met als zonder deze extra dunne laag bescherming plakken en bewerken.
 

Cordoba

Forumguru
Vandaar, die krasjes zaten dus in de beschermfolie. En wat betreft 'makkelijk lijken': als een vakman aan het werk is, lijkt het altijd makkelijk (op welk gebied dan ook), pas als je het zelf gaat proberen, blijkt het niet zo makkelijk te zijn.
 

brepus13

Forumguru
Hij lijkt achter iets lager te hangen dan voor. Geeft een beetje een doorhangend effect. Misschien achter ietsje omhoog doen?
 

JeSko

Forumguru
Ik wil hem eerder vooraan nog lager @brepus13 :tegek:

Komt door de belading en volle tank, merk dat dat wel invloed heeft. Maar eens je rijd ligt hij mooi recht, dat was te zien toen ik al rijdend gefilmd werd laatst.
 

JeSko

Forumguru
Geheel niet auto gerelateerd,

Vandaag hebben we na een korte strijd één van onze trouwe viervoeters moeten afstaan, 3 dagen geleden begon het op te vallen dat één van de Chihuahua's plots wel heel tam was, onze DA zag gelijk dat het niet goed zat, bloed werd genomen en medicatie meegegeven, maar het ging steeds sneller berg af, op het laatst kon hij niet meer wandelen, drinken of eten, mijn hart brak toen hij zichzelf buiten in het gras simpelweg had neergelegd, in de gietende regen, heb hem binnengehaald en warm gehouden, en nog geprobeerd water te geven met een optrekspuitje, dat nam hij wel langzaam binnen, maar in de daaropvolgende nacht gaf hij alles weer terug. Eenmaal terug bij de DA bleek dat hij met acuut falen van meerdere organen zat, en enorm afwijkende bloedwaarden had, de DA gaf aan dat het sterk was dat hij nog zo bleef vechten, tot op zijn laatste dag, want de pijn moet enorm geweest zijn, het is bizar hoe weinig een hond weggeeft, want tot 3 dagen geleden was er aan hem eigenlijk niets te zien. Onze lieve kindervriend is daarop langzaam en vredig ingeslapen om 11 uur, met zijn hele familie bij hem tot het laatste moment, om zo samen afscheid te nemen van elkaar, na 9 mooie jaren, vol liefde, maar ook veel operaties en zorgen. De pijn, het gemis en de verslagenheid zijn enorm, het ga je goed, kleine rakker.. :cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan