Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Inderdaad ook mijn idee, en het zicht gaat ook heel anders zijn met de hopelijk snel verwijderde velgrandbeschermers. Das toch snel zo'n 1.5 cm rondom rond dat je meer van de velgen gaat zien, dat gaat hem optisch ook veel mooier maken en de velgen optisch hoger in de kasten zette.
 

Canon-Eye

Forumguru
Suv-hoogte schreef ik... :D
Het voordeel van de schroefset is nou juist dat je hem ook (evt. tijdelijk, tot het weer beter gaat met je rug) hoger kan zetten.:pardon:

Ik heb een jaar of 2 geleden ook een rugoperatie gehad, maar dat betrof gelukkig een in principe eenmalig probleem (kans op herhaling is minder dan 1 procent). Daarna kon ik weer vrij gemakkelijk in en uit mijn Leon ST stappen. Daarom (voorlopig) geen reden om naar een model met hogere instap te gaan zoeken - maar een lagere instap dan nu wil ik zeker weten ook niet, want dan gaat het me toch weer teveel moeite kosten.
 

EdK

Forumguru
Ach de citroen is nog niet verlaagd.
En daar reed hij toch al steeds meer mee....
2 valiums innemen en je kunt elke hobbel in het wegdek weer nemen...:lezen::nailbiting::pardon:
 

JeSko

Forumguru
Sinds de Cactus mijn vrouw meer eigen is gemaakt, neemt zij altijd de Cactus, ze is ook geen fan van het echt laag rijden, op Eibach ging het haar nog, dit vind ze wellicht niet interessant meer, ik rijd nu als een slak zei ze laatst :D
 

JeSko

Forumguru
Jep, vind net netjes samengaan, is niet één op één, de logo's zelf zijn wat witter, maar het kan er zeker met door :thumbsup:

20210913_174607_copy_2116x2822.jpg 20210913_174537_copy_2116x2822.jpg
 

Eltjo

Forumguru
En ik maar denken dat het de S van Superman was. Of zou die ook rugproblemen hebben?

Ik rij nu op standaard hoogte, maar denk er over om hoger te gaan... zo’n 30 cm of zo.
Dan hoef ik niet zo te bukken bij instappen en zo...
In m’n Passat zat ik veel lager in een ASS stoel. Als je dan op de stoeprand moest uitstappen, dan leek het alsof je vanaf je kont op je enkels uitstapte. De eerste keer in een Superb leek alsof ik op de bok zat, of op een troon. Maar de stoel stond al op z’n laagste stand.

Gisteren weer behoorlijk last van m’n heupen - artrose. Vandaag 6 uur langs de vaart staan in Beerse deed ook geen goed. De stofmeetstations daar zijn weer geserviced.
Zo hebben we allemaal wat kado gekregen.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Als de letter naar mij verwees, zou het eerder de P van Prulleman zijn @eltjo2 ;)

En nog hoger? Een Superb 2? Amai, kan je net zo goed een dikke Amerikaanse Pick-up ofzo kopen.

Mijn rugproblemen komen overigens niet verder van de lage zit in mijn Superb, in mijn Sup heb ik net de minste last van mijn rug, zelfs als ik al rugpijn heb verzachten de stoelen dit, ik heb rugproblemen door mijn job, 30 kg in rekken ver boven je hoofd wegzetten dag in dag uit is dodelijk voor de rug.
 

Eltjo

Forumguru
Volgens de arbo-wet (Arbeids Omstandigheden) en in België wellicht de Preventie-wet mag je niet meer dan 20 kg tillen.
Ik zou daar dus maar heel snel mee ophouden. Vind je het gek dat je een zere rug hebt?

Ja, ik ben een beetje boos op je ja. Jongen, je moet nog verder met die rug. Langer dan je Sup met z’n onderstel.
Heel snel iets verzinnen om die 30 kg te kunnen verplaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan