Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@nakharry

De jongen achter het bedrijf is onderhand een vriend geworden, en ik vond de reclame heel mooi op zijn BMW en voormalige CLS, de auto word binnenkort ook gebruikt in een reclame campagne voor het bedrijf. Gewoon een vriendendienst onderling, en ik vind het mooi, win win ;)

Thnx @s-line !
 

Cordoba

Forumguru
Ik lees nu eigenlijk pas het verhaal over je rug Jefrey, is het een optie om die 30 kg zware dingen een stuk lager op te bergen? (en lichtere stukken op die hoogte).
Ondertussen kun je je blijkbaar weer verroeren?
 

nakharry

Forumguru
Je mag het best niks vinden en er voor uitkomen hoor @nakharry , heb ik geen enkel probleem mee en begrijp het ook wel, denk dat de meeste, zeker hier, het niks vinden, maar ik doe natuurlijk gewoon mijn ding :D

Hahaha, ja lekker gewoon je ding blijven doen :thumbsup:

Ja als ik het lelijk vond had ik het echt wel gezegd..... vind het hooguit groot.. but hey who cares:rockon:
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Als ik terug aan het werken ga gaan we het bekijken, ik met de mensen boven mij, de stockage rekken moeten dringend aangepast worden. Verroeren gaat best, maar had gelijk weer last nadat ik de auto onder handen had genomen, mijn vrouw heeft dan ook geholpen, zonder haar was het niet klaar geraakt.
 

Henrik

Forumguru
Ha Jeff, de logo's staan echt super mooi zo. Persoonlijk vind ik het veel mooier staan dan de zwarte S logo's. Staat rustiger zo en een stuk knapper.
Mooie upgrade!
 

JeSko

Forumguru
Scherp @Cordoba ;)

Vandaag maar bloed laten trekken, donderdag weet ik dan meer. De rugklachten blijven, niet meer in de vorm van felle steken, maar eerder een continu zeurende pijn, met veel druk op mijn onderrug. Om uit te sluiten dat het wat te maken heeft met mijn psoriasis ( sommige psoriasis kan nl ook op de gewrichten en dergelijke ontstaan ) is er bloed afgenomen om de ontstekingswaardes te bekijken. Met mijn vader zijn voorgeschiedenis, valt ook reuma niet uit te sluiten.
 

leon-cupra

Forumguru
Onkruid vergaat niet é ;)
We duimen voor een positief resultaat :jaja:

Op mijn nieuw werk een collega een week out met rugproblemen. Had vorige week een epidurale gehad en het niet “rustig” aangedaan de volgende dagen (wel bureauwerk). Resultaat een nog pijnlijkere rug en verplicht een week plat liggen. :nono:
 

Cordoba

Forumguru
De bovenste vind ik wel iets hebben, ik zou er een heel poosje naar kunnen kijken, maar is niet iets wat ik voor mezelf zou kiezen. Het rijtje eronder vind ik erg lijken op een bedrijfsauto met bedrijfslogo op de deur.
 

JeSko

Forumguru
@Rosinfield

Ja met een Skoda mag je niet opvallen natuurlijk ;)

@Chrisjemol

Ja de pre facelift heeft stoerdere koplampen!

@Cordoba

Bovenste vind ik ook het knapste, onderste ook maar persoonlijk zou ik het agip gedoe en dergelijke eraf laten, dus puur de motieven erop.

@Kanerr

Race livery niet direct, dat vind ik voorbehouden voor echt snelle wagens, het gaat mij meer om de lijnen en de motieven erin, bv de lijn die start aan de koplampen en zo doorloopt vind ik schitterend gedaan. Gezondheid gaat zeker voor :thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan