Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Als je toch nog twijfelt, bestel gewoon de borbet A nieuw. Amper boven je budget, geen geklooi met krasjes, scheuren, ... en je eerst gedacht ;)
Borbet A is ook nog gemakkelijk achteraf te verkopen tweedehands.
 

s-line

Forumguru
Wit op wit is altijd top!!:rockon:
Ik was ook zo blij nadat ik mijn velgen in de kleur van de auto had gespoten toen. Het was meteen een veel brutere uitstraling, ze waren eerst ook zilver.
 

Okki

Donateur
Autos met witte velgen staat best leuk. Peugeot 106 Rally, bepaalde Clio's hadden het ook. Ik vind de OZ racing in wit ook mooi.

Alleen moet je wel wekelijks (dagelijks?) je velgen kuisen

Screenshot_2020-11-09-14-43-17-786.jpeg
 

Bijlagen

  • 873215.jpg
    873215.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 12

JeSko

Forumguru
Velgen waren toch niet wat ik zocht, zeker op advies van @s-line, welk ik altijd ter harte neem, het zijn niet de juiste wielen voor een auto die gematigd verlaagd is. De RF Dia's zijn wielen die bijna of hoog in de wielkassen moeten zitten, dan komen ze tot hun recht!

Ik ga nu, ook omdat ik het wit op wit wil proberen, volgende doen.

- een nieuw setje kopen, vind wel wat leuks. Dat worden donkere wielen.

- huidig setje, opmaken, schuren, in het witste wit lakken dat we hebben liggen op het werk.
 

leon-cupra

Forumguru
Dus de zoektocht kan terug herbeginnen. ... heerlijk toch ... uren zoeken ,kijken, twijfelen, ... the chase is better then the catch :D


En de madam is ook content dat je ze avonden gerust laat ... geen tijd ... setje zoeken

:D:D
 

Henrik

Forumguru
Koop dan maar een nieuwe set. Denk dat je dan de mooiste kan uitzoeken die binnen je budget passen.
En donkere velgen zullen de sup beter staan dan witte denk ik.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Je bent er maar druk mee. Allemaal een kwestie van smaak natuurlijk, maar witte velgen vind ik echt spuuglelijk, helemaal op een witte auto. Net als gifgroen of roze, maar alles beter dan wit
 

leon-cupra

Forumguru
@Rosinfield , wit op wit staat toch wel prachtig zeker.
maxresdefault.jpg
 

Rosinfield

† In Memoriam
Als je het zelf maar mooi vindt natuurlijk, daar gaat het om. Eigenlijk hebben discussies in de trant van "welke velgen vinden jullie mooi, mooier of mooist" dan ook weinig waarde. Of alleen informatief, als het je interesseert hoe de smaken verdeeld zijn. Of ter ondersteuning van het heerlijke wikken en wegen. Dat is meestal nog leuker dan wanneer de aanschaf achter de rug is. Maar goed, dan kan men weer op zoek naar andere opsmuk ;)
 

Okki

Donateur
Mijn vrouw vond deze velgen ook niet mooi, ik wel..dus ik mocht ze zelf betalen. Zou deze ook wel eens onder m'n Rapid willen zien staan...

20141108_214344.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan