Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Nieuwe dag nieuwe kansen, morgen kijken naar dit origineel setje Rotiform Dia's, lekker speciaal weeral.

Screenshot_20201108-175310_2dehands.jpg image-08-11-2020_17-49-47-12.jpg image-08-11-2020_17-49-43-95.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Puur velg vs velg inderdaad met je eens, maar de S2 zijn rondere vormen gaan goed gaan met deze velg, een S3 zou echt killer staan met die borbets.

5797395335bb58ea4f572ff6.jpeg.jpg

Dit is zo weer die klassiekere look die ik vaak mooi vind, en je valt er met op, het is niet alledaags. Twijfel alleen nog als ze goed zijn morgen, of ik ze wit laat of glanzend zwart spuit.
 

larsy

Forumguru
Ja dit is mijn smaak ook . :thumbsup:
Zou ze ook wel eens op mijn s3 of S3 willen hebben staan .
Maar dan niet int zwart.
Wel glanzend ( of gepolierd )
 

leon-cupra

Forumguru
Eens gegoogled. Ben overtuigd. Op je Superb gaat dit super staan. Wel zoals Larsy zei, gepolierd of blinkend, niet in het zwart zetten.
Zie op die golf (beetje vergelijkbaar)

:rockon::rockon:
5E7018E8-1AEE-4893-AD59-A52C95CB9FC1.jpeg
 

JeSko

Forumguru
@larsy

Thanx, zouden ook goed staan op een S3 ja, al is een S3 veel scherper gelijnd dan een S2, persoonlijk vind ik op een S3 modernere scherper ontworpen velgen nog knapper. De moderne RS wielen staan ook erg goed op jouw S3 :jaja:

@leon-cupra

Ja vond ze ook dik, twijfel nog wel, kan ze ook gewoon wit laten, maar dat is misschien teveel van het goede en zeker doordat het twee verschillende soorten wit zijn. MoonWhite is een heel fel wit, deze wielen kunnen matter zijn irl. Heb op het werk nog wel wat "grijze" kleuren die fel blinken, polijsten heb ik geen ervaring mee, geen idee hoe je daaraan begint met velgen die al in de lak staan.
 

EdK

Forumguru
Nadeel van dit soort velgen vind ik dat als er ook maar één plekje gaat bloemkolen (oxideren ) onder de lak of coating dan ziet de gehele velg er voor mij niet meer uit !
Tsja en smaak is heellll persoonlijk en zal dit gelukkig ook blijven.
Zou zeker niet mijn eerste keuze velg zijn...
 

s-line

Forumguru
Het is op zich een dik wiel maar je auto moet wel laag zijn, dan pas komen ze tot hun recht. En daarom denk ik dat ze op jou auto minder mooi uitkomen zoals op de foto van de golf en de Audi.
Je kan deze wielen ook zelf goed polijsten (wel eerst ontlakken)en dan bijv. de gaten in een antraciet kleur zetten
 

Kanerr

Forumguru
Poah, komen Dias ineens voorbij wat leuk:D

het is moeilijk maar inderdaad deze velgen 'moeten' wel zilver of gepolijst zijn anders is het echt driemaal niks.

je budget kan idd terecht komen bij veemann, tec en mam. Dat is over het algemeen wel goed hoor ;)
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Wat is verdichten?

@EdK

Klopt, maar ik kan velgen natuurlijk eenvoudig bijwerken.

@s-line

Ja dat zit me wel dwars, de Sup is niet bepaald laag, en alle foto's die ik tegenkom op het net van deze velgen zijn met dik verlaagde auto's, dus echt laag laag, vaak met air ook, kan dus tegenvallen op de mijne en lager gaat ie niet ( tenzij met volle bepakking ;) )

@Kanerr

Klopt er is wel wat te vinden voor mijn budget, maar dat zijn allen van die velgen die iedereen neemt tegenwoordig. Deze zijn unieker imo. De vrouw vind ze in elk geval al spuuglelijk :maakmegek:

Geen enkel probleem mee hoor @Japanese Power , ik ben een goeie sport daarin, smaken verschillen en gelukkig maar :D
 

Cordoba

Forumguru
De kleur van een (lichtkleurige) velg lijkt toch altijd donkerder, doordat er onder een scherm nu eenmaal minder licht is, en bovendien is de hoek waaronder je naar de velg kijkt ook anders, waardoor je een andere kleurimpressie krijgt. Persoonlijk zou ik voor niet al te glimmende grijze velg gaan: zo heb je contrast met de lak én met de band, en valt het niet allemaal tegen elkaar weg. Voordeel van een grijze velg is dat remstof ook minder snel opvalt dan op een witte velg.
 

Jewepe

Forumguru
@JeSko

Wat ik ook mooi vind staan onder een witte auto is titaniumgrijs. Dat is een beetje aluminiumkleur met een heel licht blauwzweem erover. Staat wat mij betreft erg sjiek. Enne ................ de velgen vind ik super!
 

JeSko

Forumguru
Vind het moeilijk velgen voor te stellen op een auto, benieuwd of de RF's erop gaan smoelen, enerzijds ben ik bang dat zoals @s-line al aangaf mijn Sup te hoog staat voor dit wiel, ( ik vind ook nergens een auto zonder verlaging of met enkel veren icm dit soort velg ) anderzijds is het qua vorm wel wat ik mooi vind, tegenovergestelde van de Borbet wielen qua vorm, maar het is ook een vol wiel, dit maal met rondere vormen. En white on white wil ik ook wel eens proberen :D

20201109_053113_copy_1612x1209.jpg 20201109_103752_copy_2016x1512.jpg

Zo'n wiel is goedkoper en staat geheid goed op de Sup, maar rijd de wijk uit en je komt er zo nog 2 tegen met zulk type wiel...

Screenshot_20201108-190411_Samsung Internet.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan