Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Veemann V-FS34 :dankje::dankje:
Moest ik zelf in de markt zijn voor een setje, zou dit absoluut bovenaan staan :jaja:
v-fs34-gloss-black-1599812611.jpg
 

JeSko

Forumguru
Mooi die van Veemann, maar die prijs pushed wat ik wil aftikken, is net boven budget, budget kan wel omhoog maarja... Dan is het geen budget meer natuurlijk. Deze vind ik ook wel wat, houd ik nog over van die 800 euro om een nieuwe Navigatie van te kopen.

Screenshot_20201107-204043_Samsung Internet.jpg

Heb het normaal niet zo voor wannabe Audi wielen.. maar deze vind ik wel knap.

Hier nog eens gemonteerd op een O2. images.jpeg.jpg

Edit: moet ook nog rimsavers kopen, gewoon zwarte, kwestie van extra veiligheid in te bouwen. Sinds ik spiegelkanteling gebruik niks meer geraakt maar toch..
 

leon-cupra

Forumguru
Veemann zijn lichtgewicht velgen ... lager gewicht, minder verbruik, besparing in brandstof, op middellange termijn haal je er de meerkost uit en Veemann lijkt mij in herverkoop beter zijn waarde behouden.

Sorry, beroepsmisvorming.

:D:D;)


 

EdK

Forumguru
Wat jij een poort noemt noemen wij een roldeur dus deur !
En ach er staat een stukkie ijzer op 4 ronde stukkies rubber voor die deur....:koffie:
 

JeSko

Forumguru
Aha dat kan die heb ik wel eens zien passeren @Cordoba in oudere topics, maar Joske is niet heel actief meer nu denk ik? Had nog een handige tutorial over verlaging en de Belgische keuring.
 

JeSko

Forumguru
Den bak is wee proper :dankje: moet alleen eens een opzetstukje fabriceren op het werk om tussen de stoel en de zijkant van de instaplijsten te komen, dat lukt niet met de Dyson opzetstukken.

20201108_135717_copy_1612x1209.jpg 20201108_135736_copy_1612x1209.jpg 20201108_135751_copy_1612x1209.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan