Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Thanx @Kanerr

Klopt prijs is ook niet echt het ding, die AP set specifiek voor mijn Superb staat tweedehands ( is een niet gemonteerde ) bij een autobedrijf nog steeds te koop aan 399 incl. Attesten, plaatsing en keuring, het is meer dat mijn vrouw, die veel met de auto rijd, niet nog lager wilt. Als je met tweeën iets bezit moet je daar rekening met houden natuurlijk. Zou dan inderdaad zo'n 4-5 cm zakken rondom rond, niet overdreven, maar gewoon netjes zodat de wheel gap weg is.
 

JeSko

Forumguru
Voor BE inderdaad DE oplossing @Timmer , ben wel content van de Eibach veren maarja, het heeft ook nadelen. O.a het gevoel dat de oem dempers niet optimaal samenwerken met de veren, wat ook niet kan natuurlijk. Dan krijg je soms hardere opstoten die je met schroefset niet hebt. Ben al eens meegereden met een Civic op Air, met belachelijk getrokken banden en heel veel camber, en dat was gewoon comfortabel zat! Verbaasde me.
 

JeSko

Forumguru
Het is die lange wielbasis die het lastig maakt vind ik, BE is echt een k*tland qua wegen, in OHL stak ik bijna vast, met ocharme 3cm verlaging en belasting erop, niet te doen.
 

s-line

Forumguru
Ik snap er geen snars van… ik reed dagelijks met de 7 cm verlaagde superb en ook gewoon met volle bepakking en 3 kids naar zuid Italië,Oostenrijk,Frankrijk… en geen centje pijn hoor! Ik heb ruim 3 jaar zo gereden!:jaja::lezen:
 

JeSko

Forumguru
Snap het ook niet @s-line , misschien was jij voorzichtiger? Betere chauffeur? Gewoon geluk gehad? Og vermeed je bewust zulke plekken? Ik heb met mijne al vaker wat geraakt, stijle vluchtheuvels, fel oplopende parking van de apotheek, in Heverlee die rare knik in de weg, overal geschuurde en niet op de plastic, maar echt met zijn buik erover.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Die "hardere opstoten" had ik met beide Fabia's ook soms. Niet vaak, maar erg onaangenaam en niet dat je het kunt zien aankomen. En ik had het zowel met alleen Eibach veren, als met Eibach icm Bilstein dempers. De betere wegligging was het me desalniettemin waard. Maar ik zou het nooit doen als je over de wegligging geen klagen hebt. Of je moet het (ook) om de looks willen. Maar dan idd liever een schroefset.
 

larsy

Forumguru
Lol ik heb mijn orginele Audi 18” vandaag ook ma eens gebruikt op de Skoda s3 . (ze liggen hier al een jaar ongebruikt)
Dus kan ik ze beter gebruiken op de Skoda ipv die orginele 16ers.
Het profiel is eigenlijk voor de audi s3 (dus iets te laag) .
Het is wat het is . :D Bekijk bijlage 89833 4F3F26E7-4218-498C-BD49-937383CBAE32.jpeg
A7E08ECE-79E9-4159-AC1F-D597406873FA.jpeg
 

JeSko

Forumguru
Staat er nog goed op hoor! Verbaasd me wel dat ze zo ver naar binnen vallen? Spot ik daar de rode Cactus ? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan