ppaddo
Lid
Ik zal mijn ervaringen met Vepreda ook eens delen. Ik ben geboren en getogen in Spijkenisse en ken de dealer al vrij lang. Zoals gesteld is het pand niet het meest mooie pand dat ik gezien heb, maar ik kom er voor de auto's, niet voor het pand.
Ik heb helaas een vrij 'jong' uiterlijk en dat wreekt zich altijd in dit soort bedrijven. Het duurde in eerste instantie ook wel even voordat ik geholpen werd. Dit bleek de heer Evers te zijn, maar hij gaf mij aanvankelijk het idee dat hij mij liever liet helpen door de andere verkoper. Die was echter bezig dus 'moest' hij wel.
An sich werd ik netjes te woord gestaan. Dat is al heel wat ten opzichte van sommige andere bedrijven, die je gewoon niet willen helpen! Eigenlijk wel schandalig omdat je wel even voor zo'n 30.000 euro komt winkelen bij ze. Autoverkopers moeten zich beseffen dat het aanschaffen van een neiuwe auto voor de meeste mensen iets heel bijzonders is, en ga daar dan ook in mee!
Wat mij een beetje tegen valt is dat ik het idee heb dat men als je daar voor een leasewagen komt, niet echt wil verkopen. Ik had mij erg goed georienteerd (mede dankzij dit forum!) en wist redelijk wat ik wilde. Het gesprek zou perfect gelopen zijn als de verkoper wat meer 'heeft u aan dit of dat gedacht' had gedaan. Dan had ik een nog betere keuze kunnen maken. Nu heb ik binnen de standaard opties van Skoda gewinkeld, terwijl er waarschijnlijk veel meer mogelijk was geweest.
Vervolgens kreeg ik het 'rare' idee om 2-kleurig leer in mijn auto te stoppen. Dit heb ik later met Rianne besproken (de auto was al besteld!) en ik vind dit echt een moordwijf (excusez les mots). Zij denkt echt met je mee, geeft advies en luistert ook echt goed naar wat je wil. Dankzij haar is het interieur echt nog mooier geworden dan gehoopt. SUPER! (foto's volgen nog)
Volgende ervaring met deze dealer was toen bleek dat mijn MDI het afspelen zonder geluid ook prima vindt. Ik sprak toen met Rianne en die meldde dat er op een donderdagavond nog iemand van de werkplaats aanwezig zou zijn. Ik dus langs, maar werd geholpen door de 'andere' verkoper (weet zijn naam niet). Deze prutste wat met mijn Columbus, maar aangezien ik dat ook al 100 keer gedaan had, richtte dat weinig uit. Ik vroeg nog naar de werkplaatsmedewerker, maar die kon dit ook niet verhelpen volgens hem. Ik moest dus maar een afspraak maken.
Daar kwam het grootste nadeel van Vepreda naar voren. Blijkbaar is dit bedrijf zo populair (of hebben ze zo weinig monteurs) dat ik nu een maand (!!!) moet wachten (7 april!) voordat men daar naar kan kijken. Als dit gewoon is, dan ben ik bang dat ik het reguliere onderhoud niet hier zal laten uitvoeren. Ik ben benieuwd wat ik 7 april ga meemaken. Op basis van jullie positieve verhalen wacht ik in spanning af.
Tot nu toe vind ik Vepreda geen slechte dealer, maar ook zeker niet 'dealer van het jaar'. Dat zou namelijk niet zo'n beste overige Skoda dealerorganisatie betekenen. Voorlopig zit ik ergens tussen een 7 en een 8.
Ik heb helaas een vrij 'jong' uiterlijk en dat wreekt zich altijd in dit soort bedrijven. Het duurde in eerste instantie ook wel even voordat ik geholpen werd. Dit bleek de heer Evers te zijn, maar hij gaf mij aanvankelijk het idee dat hij mij liever liet helpen door de andere verkoper. Die was echter bezig dus 'moest' hij wel.
An sich werd ik netjes te woord gestaan. Dat is al heel wat ten opzichte van sommige andere bedrijven, die je gewoon niet willen helpen! Eigenlijk wel schandalig omdat je wel even voor zo'n 30.000 euro komt winkelen bij ze. Autoverkopers moeten zich beseffen dat het aanschaffen van een neiuwe auto voor de meeste mensen iets heel bijzonders is, en ga daar dan ook in mee!
Wat mij een beetje tegen valt is dat ik het idee heb dat men als je daar voor een leasewagen komt, niet echt wil verkopen. Ik had mij erg goed georienteerd (mede dankzij dit forum!) en wist redelijk wat ik wilde. Het gesprek zou perfect gelopen zijn als de verkoper wat meer 'heeft u aan dit of dat gedacht' had gedaan. Dan had ik een nog betere keuze kunnen maken. Nu heb ik binnen de standaard opties van Skoda gewinkeld, terwijl er waarschijnlijk veel meer mogelijk was geweest.
Vervolgens kreeg ik het 'rare' idee om 2-kleurig leer in mijn auto te stoppen. Dit heb ik later met Rianne besproken (de auto was al besteld!) en ik vind dit echt een moordwijf (excusez les mots). Zij denkt echt met je mee, geeft advies en luistert ook echt goed naar wat je wil. Dankzij haar is het interieur echt nog mooier geworden dan gehoopt. SUPER! (foto's volgen nog)
Volgende ervaring met deze dealer was toen bleek dat mijn MDI het afspelen zonder geluid ook prima vindt. Ik sprak toen met Rianne en die meldde dat er op een donderdagavond nog iemand van de werkplaats aanwezig zou zijn. Ik dus langs, maar werd geholpen door de 'andere' verkoper (weet zijn naam niet). Deze prutste wat met mijn Columbus, maar aangezien ik dat ook al 100 keer gedaan had, richtte dat weinig uit. Ik vroeg nog naar de werkplaatsmedewerker, maar die kon dit ook niet verhelpen volgens hem. Ik moest dus maar een afspraak maken.
Daar kwam het grootste nadeel van Vepreda naar voren. Blijkbaar is dit bedrijf zo populair (of hebben ze zo weinig monteurs) dat ik nu een maand (!!!) moet wachten (7 april!) voordat men daar naar kan kijken. Als dit gewoon is, dan ben ik bang dat ik het reguliere onderhoud niet hier zal laten uitvoeren. Ik ben benieuwd wat ik 7 april ga meemaken. Op basis van jullie positieve verhalen wacht ik in spanning af.
Tot nu toe vind ik Vepreda geen slechte dealer, maar ook zeker niet 'dealer van het jaar'. Dat zou namelijk niet zo'n beste overige Skoda dealerorganisatie betekenen. Voorlopig zit ik ergens tussen een 7 en een 8.