Auto Hoogenboom Spijkenisse ( EX Vepreda Auto-Studio )

Hetzer

Forumguru
Ik heb mijn vorige Fabia en m'n huidige gekocht in Spijkenisse..
Vepreda valt onder de Voorne-Putten auto-groep ( www.voorneputtenbv.nl ) daaronder vallen ook Vw ,Audi ,Vw-bedrijfswagen ,Vp-autoherstel etc, etc...
Op de eerste indruk is de sfeer misschien een beetje zakelijk en kil , maar als je de moeite doet er binnen te lopen merk je al gauw dat je erg goed geholpen word ( tenminste ik wel als particuliere koper ),,,
Bij m'n eerste Fabia , maar ik bij m'n huidige kreeg ik toch veel voor m'n oude auito terug! Ook word ik altijd goed geholpen in de werkplaats ook al zijn er misschien een aantal monteur die niet al te zorgvuldig met de auto's omgaan,,
zo was bij m'n vorige auto de achterruit verwarming defect , die hebben ze toen ook vernieuwt , maar bij de montage zijn ze op de bumper gaan zitten waardoor dez een beetje ontvrigd was, daar kwam ik thuis pas achter!!
Toen ik het liet zien aan de balie medewerkster kreeg ze een rood hoofd ( /forum/images/graemlins/blush.gif )en begon ze zich teverondschuldigen ,asap de hoofdmonteur er bij gehaald en die heeft het terplekke opgelost....
Ook hebben ze bij m'n vorige fabia een aantal zaken gratis hesteld ook na de garantie periode van 2 jaar ....

ik heb persoonlijk geen problemen met Vepreda en ik vind de receptie en balie medewerksters buiten gewoon aardig en beleefd
 

Bijlagen

  • 7766-vplogo.gif
    7766-vplogo.gif
    7 KB · Weergaven: 110

deusjevo

Forumguru
Vandaag mijn O1 Demarrage Combi (lease via Arval) opgehaald bij Vepreda Spijkenisse.
Niets dan lof voor deze garage en de directeur Dhr. Evers.

Alle afspraken goed nagekomen, precies op tijd geleverd, alle extra's netjes gemonteerd (luxe carkit, radio en trekhaak), ongevraagd sjieke kentekenplaten (met opgelegde cijfers/letters) bij aflevering en last but not least een bos bloemen.
/forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif

Rapportcijfer: een dikke 8 of een 9 /forum/images/graemlins/722.gif
 

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ik ben er ook geweest om een gebruikte Octavia 1 op diesel te kopen.
Ik werd er samen met mijn vrouw eerst helemaal niet geholpen en een kwartiertje later geholpen door iemand die niet echt geïnteresseerd leek. Mijn vragen werden niet goed beantwoord. Bij een prijsopgave voor mijn huidige auto moest hij iemand bellen en daar heb ik echt waar tien minuten op zitten wachten. Ik heb hem nog gezegd dat vrienden van mij hier elke twee jaar een nieuwe auto komen kopen. Toen begon de verkoper pas een beetje aardig te doen omdat hij misschien toch wel een auto kon verkopen. En oja ik ben geen jong pikkie meer dus dat kan ook de reden niet zijn geweest. Als ik een cijfer moest geven aan deze dealer is het een 4.


Groet,
Marcel
 
Hoog tijd voor wat positieve geluiden over Vepreda! Ik ben er sinds 2002 klant en rijd inmiddels in mijn derde octavia combi.

Een van de redenen waarom ik Skoda ben gaan rijden, is het feit dat je bij Vepreda goed en eerlijk behandeld wordt, heel wat beter dan bij de VW-tak van nota bene hetzelfde moederbedrijf!
Het verhaal van skodachauffeur kan ik dan ook niet onderschrijven..


Enkele voorbeelden:

Toen begin april mijn vorige O2 op een rottige manier aan z'n eind kwam werd er dezelfde dag nog tijdelijk vervoer geregeld, expertise en verkoop van de overblijfselen werden vlot geregeld. Kosten: geen. Binnen 5 weken reed ik een nieuwe RS, waarop ook nog eens korting gegeven werd.

Gisteren ben ik teruggegaan, omdat steeds een achterband langzaam leegliep. Er werd gedacht aan een probleem met de band zelf en ik kon de auto nog na sluitingstijd inleveren, er werd gewoon even op me gewacht. Een andere skoda stond al klaar.
Vanmorgen bleek, dat in beide achterbanden schroeven zaten. Hoe die erin komen weet niemand, maar vanmiddag kan ik 'm weer ophalen. Kost me helaas 1 nieuwe band. Hoewel Vepreda dit helemaal niet hoeft te doen krijg ik 'm wel voor inkoop.


Vepreda is voor mij een bedrijf met een uitstraling die goed bij Skoda past: een goed gevoel en waar voor je geld.
 

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: deusjevo</font><hr />


Niets dan lof voor deze garage en de directeur Dhr. Evers.

Rapportcijfer: een dikke 8 of een 9 /forum/images/graemlins/722.gif

[/ QUOTE ]

daar sluit ik me helemaal bij aan , mijn volgende FABIA ga ik zeker weer daar kopen!!!! /forum/images/graemlins/489.gif
 

DJNeO

Actief lid
Ik heb op 06-01-2006 mijn Skoda Fabia hier bij vepreda opgehaald. Ik heb een lease auto via Aval.

Ik moet persoonlijk zeggen het was het stukje rijden waart, als ik hem vergelijk met Skodacenter de Meern dan is Vepreda een stuk beter! Vepreda heeft wellicht niet de meest luxe uitziende showroom, maar echt super service!

Kwam er s'ochtends rond half 9 aan, moest even wachten want de papieren waren nog niet op kenteken gezet. Alles van de auto werdt netjes doorgenomen met mij, omdat de auto sinds September daar al stond was hij een beetje stoffig geworden, daarom heeft ie netjes de ramen afgestoft, hij heeft mij nog even geholpen met het inbouwen van mijn radio.
en mijn vriendin kreeg netjes een bosje bloemen /forum/images/graemlins/smile.gif (de luxe plaaten heb ik ook gehad, maar daar had ik ook om gevraagd /forum/images/graemlins/smile.gif )

Ik zelf woon in doorn zoals een aantal van jullie al weten, Daarom vind ik het een beetje van de zotte om naar Spijkernisse te rijden voor een beurt van de auto, eigenlijk vind ik dit wel jammer, want ik had het hem erg graag gegunt! Vepreda staat altijd voor je klaar, wanneer ik een telefoontje pleeg met een vraag wordt deze zonder mokken meteen beantwoord zonder moeilijk te doen van dan moet je eigenlijk even langskomen zodat we kunnen kijken... /forum/images/graemlins/smile.gif

Wat betreft dat rapport cijfer, ga ik mee met deusjevo! Vepreda is het waard!
 

deusjevo

Forumguru
Vandaag voor wat garantie puntjes naar Vepreda geweest.
Ik had een afspraak vooor 14.00 uur en om 15.00 uur stond ik weer buiten.
-Vloermatten vervangen (deze waren van velours in een inferieure kwaliteit)
-Kofferbakslot vervangen (microschakelaar defect)
-Sigaretten aansteker gerepareerd
-Uitlaat bekeken (ik dacht dat hij ergens lekte....)

Mooi gewerkt, ik had geen leenauto besteld, dus 2 bakkies gedaan en een nieuwe blauwe RS bekeken.
MOOIIIIIIII
722.gif
722.gif
722.gif
722.gif
 

Ad_O2

Lid
Ga binnenkort daar mijn Octi2 daar bestellen, kreeg wel "gratis" onder mijn bis. edition Apollon wielen ipv de standaard wielen die bij de bisn. edition horen!!!
cool.gif

Dat allen maar omdat ik hem via hun bestelde en niet via centrale inkoop.
Tot nu to goed geholpen, nu kijken hoe de rest van het traject gaat
crazy.gif
 

Okki

Donateur
Toe maar, ik dacht dat die Apollon wielen alleen onder de 4x4 werden geleverd.
Lijken op de Pegasus, maar dan 16" ipv 17". Ik vindt ze mooi (maar krijg ze niet
407.gif
)
 
Das goed nieuws over Vepreda. Ik woon in Spijkenisse en ik ben voor wat onderdelen wel eens naar hun toe geweest.
Ook ik ben er goed en vriendelijk geholpen. Toen ik vroeg hoe bepaalde onderdelen erop gezet moesten worden, kwam er zelfs nog een monteur die uitleg gaf en zelfs één van de onderdeeltjes er ter plekke opzette.
Als mensen verhalen hebben over de standaard onderhoudswerkzaamheden/afhandelingen, dan hoor ik dat graag. Over een km of 5000 moet ik mijn O1 L&amp;K weer een beurtje geven en ik zit nu te twijfelen tussen Van der Velde en Vepreda...
 
Hmmm... Vandaag zeer overtuigend mijn keuze kunnen maken over waar ik mijn beurt ga laten uitvoeren. En dat is NIET Vepreda.
Van de week is mijn ruitenwisser defect geraakt en gezien het slechte weer ben ik direct naar Vepreda gegaan voor een diagnose en afspraak om het te laten repareren. Eerlijk is eerlijk: ik werd er toen vriendelijk geholpen. Ze hebben even gekeken naar wat er loos was en kwamen tot de conclusie dat het zowel mijn ruitenwissermotor als mijn ruitenwissersteun/mechaniek was. Vrijdag had ik een consignatiedienst en afgesproken dat ik hoogstwaarschijnlijk die dag wel langs kon komen mits ik niet opgeroepen zou worden voor mijn werk. Zo gezegd zo gedaan (ik werd donderdag opgeroepen en zo'n 18 uur gewerkt, waardoor ik niet gelijk bij opening op vrijdagochtend bij Vepreda op de stoep kon staan). Rond elf uur bracht ik mijn auto en kreeg de opmerking door de normaal wel vriendelijke verkoper dat ik wel laat was. Ik zei hem dat ik geen tijd had afgesproken, maar ik had verder geen zin in de discussie en overhandigde de sleutels.
Inmiddels had ik contact gehad met de oorspronkelijke verkoper van de auto (HDMG-Nissan in Eindhoven) en uitgelegd dat ik door het slechte weer en de grote afstand naar een dealer in de buurt was geweest om de reparatie aan te bieden. Dat was volgens hen geen probleem (ook al had ik het eigenlijk van te voren even moeten overleggen) en al snel wilden ze meewerken om mijn dag goed te maken en de kosten van de reparatie te betalen. Het enige wat er voor nodig was, was een telefoontje naar Vepreda om door te geven dat ze de rekening naar HDMG mochten sturen.
Daar ging het pas goed fout. De man die ik aan de lijn had van Vepreda wist me te melden dat ze dit niet konden doen. Zeker niet bij een voor hen onbekend bedrijf en HDMG stond bij hun niet in het systeem, waaruit zij concludeerden dat dit wel een klein bedrijfje moest zijn (dan is die man nog niet mij HDMG wezen kijken denk ik). Ik heb ze toen ook nogmaals het verhaal uitgelegd, maar dit hielp niet. Met dit slechte nieuws gelijk maar weer HDMG in Eindhoven gebeld en ze boden aan om zelf ook eens naar de Skoda-dealer in Spijkenisse te bellen. HDMG had immers nog nooit meegemaakt dat een dealer onder deze omstandigheden niet mee wilde werken. Maar na een tiental minuutjes werd ik al weer opgebeld door een teleurgestelde HDMG-medewerker. Hij wist me te vertellen dat hij ook geen bevredigend antwoord kreeg van Vepreda en dat ze nogal stug waren. De Vepreda-medewerker had zelfs nog vertelt dat ik de reparatie had aangeboden zonder het verhaal betreffende de garantie. Diezelfde persoon was echter wel degene die voor mij speciaal op papier met Vepreda-logo (op zijn initiatief) e.d. een prijsopgave had uitgeprint betreffende deze reparatie, omdat ik had uitgelegd dat HDMG vanwege de garantie de kosten wel op zich zou willen nemen... waarschijnlijk een acute vlaag van vergeetachtigheid.
Gelukkig is HDMG erg welwillend en mag ik de rekening die ik inmiddels betaald heb bij Vepreda doorsturen naar HDMG en dan zullen zij het bedrag terugstorten op mijn rekening. Gelukkig (en dat had ik ook al gemerkt bij de onderhandelingen en aflevering van de auto) staat bij HDMG in Eindhoven service WEL erg hoog in het vaandel!
 

higgy

Forumguru
HDMG-Nissan in Eindhoven? Hebben we dan in Eindhoven TWEE Skoda-dealers? (Verdaat de andere)
 
eh... HDMG-Nissan is een Nissandealer... Ik heb mijn Octavia daar als occasion gekocht (voor mij dus de oorsponkelijke verkoper). Ze hebben overigens wel veel dealerschappen en occasionbedrijven, maar geen Skoda-dealerschap helaas... Hun service is namelijk top.
 
Dat is aan de ene kant ook wel een beetje logisch wat je zegt, Skodachauffeur, maar waarom wil hij dan wel eerst een prijsopgave maken e.d. als ik hem vertel dat dit een garantiegeval is. Bovendien werkt HDMG (volgens hun zeggen) wel vaker op die manier en is dit de eerste keer dat dit niet gelukt is. VePreda had op deze manier namelijk vaker klanten doorgestuurd kunnen krijgen vanuit die organisatie en een beetje meedenken met je klanten is als service toch niet zo heel veel gevraagd (ten slot van rekening wordt de rekening zowiezo betaald en behoud je je klant die nu naar een andere dealer gaat)?
 

Ad_O2

Lid
Mmm, ik zie jou punt als klant en je nood.
Maar als bedrijf..., en wetende hoe slecht het gaat met de garage handel...
Ik zou het ook niet doen als bedrijf om een rekening door te sturen.
Maar dat ik uit zakelijk oogpunt gezien hoor, en schrijf dit zeker niet om ze te verdedigen.
 

Hetzer

Forumguru
Tijdens het begin van de auto-rai, is door Pon, Vepreda uitgeroepen tot ''BEST DEALER 2006" ,Om in aanmerking te komen voor deze prijs is naast het uiterlijk van de showroom en de verkoopcijfers is de mate van klantvriendelijkheid van groot belang, en dat laatste kan IK zoals al in eerdere post gezegd zeer beamen.
 

Bijlagen

  • logo_skoda_tekst.gif
    logo_skoda_tekst.gif
    9,6 KB · Weergaven: 22

Ad_O2

Lid
Ik loop ze plat de laatste tijd (nog een week voor ik mijn O2 mag ophalen).
Het is echt ongelofelijk hoeveel skoda's zij verkopen en afleveren.
Lijkt wel of zij ze gratis weggeven.
Maar gek van mij worden ze niet :tongue:

En dat terwijl ik ze plat loopt
(wat wil je als je tuut op het terrein staat....)
 

Ad_O2

Lid
Ik zou nog een klein verslagje maken van mijn levering van mijn Octie.

We (mijn vrouw en twee kleintjes) zijn mijn Octavia wezen ophalen.
Mijn vrouw was er net iets eerder omdat ze met de fiets van zwemmen van mijn zoontje af kwam.
Dus die kleine zat al volop achter het stuur te spelen.
Ik werd verwelkomd door een van de verkopers en zei dat mijn wederhelft al vollop aanwezig was en dat mijn auto achterin de showroom stond.
Naar achter toe gelopen en daar stond "mijn" tuut vollop in het midden van de ruimte te schitteren.
Hij was mooier dan ik verwacht had :24:
Om een lang verhaal toch maar een beetje kort te houden, mijn zoon kreeg een mooie roomster en mijn vrouw een mooie bos bloemen die lang gestaan heeft.
De verkoper heeft alles netjes doorgenomen met mij (kinderen waaren moe, dus mijn vrouw ging eerder weg) en alles wat op mijn verlanglijstje stond is keurig uitgevoerd en netjes afgewerkt.
Ik had achteraf nog een paar vraagjes en ook hier namen ze netjes de tijd voor mij.

Mijn conclusie, pracht dealer waar veel te regelen valt en service en advies nog hoog in het vaandel staan!
 
Bovenaan Onderaan