Auto Hoogenboom Spijkenisse ( EX Vepreda Auto-Studio )

kaggel

Lid
Afgelopen dinsdag mijn auto opgehaald bij Vepreda en alles was prima geregeld. Heldere uitleg gekregen over alle belangrijke functies. Gelijk telefoon met Columbus verbonden.

Al met al erg tevreden over de aflevering. Dus Pepijn mocht je het lezen, het was prima.
 

Hetzer

Forumguru
Naast originele Skoda accessoires, kun je bij Vepreda ook terecht, voor het Miliotec assortiment ( www.milotec.de ), catolgus e.d zijn bij hun in te zien en er is daarna makkelijk te bestellen.
Ook als je iest wilt hebben wat niet vaak bestelt word, nemen ze de tijd voor je om het een en ander voor je uit te zoeken.

wederom weer top:xyxthumbs:

levertijden ongeveer 3 weken, het spul moet uit duitsland komen.
Zo heb ik ook wat leuks bestelt, dat er aanstaande dinsdag word opgezet

word vervolgd
 

TDI_DSG

Senior Member
Vepreda Spijkenisse

In afwachting van mijn Skoda Superb (welke is besteld bij Vepreda in Spijkenisse) gaf mijn Octavia 2.0 TDI DSG (bouwjaar 2006) ineens melding over te laag koelvloeistofnivo. Ik heb even onder de motorkap gekeken en het stond inderdaad onder nivo.

Afgelopen dinsdagmorgen maar even langs Vepreda gereden om te vragen of ze het bij konden vullen en even konden kijken of er geen lek was. De auto werd direct de werkplaats ingereden en helaas was de diagnose snel gesteld: een lekke radiateur. 2 lastige bijkomende problemen waren de volgende:
1) De Octavia is aan het einde van zijn leasecontract
2) A.s. vrijdag wil ik op vakantie naar Oostenrijk

Vepreda heeft direct verzoek gedaan bij de leasemaatschappij voor reparatie en deze werd in eerste instantie 2x afgekeurd. Daarna heb ik zelf even telefonisch contact gehad en toen kwam er gelukkig wel goedkeuring.

Toen moest Vepreda op zoek naar vervangend vervoer en ook dat was snel geregeld. Er werd mij zelfs verteld bij het wegrijden met de vervangende auto dat mijn Octavia misschien wel einde van de middag weer klaar zou zijn. Dit bleek aan het einde van de middag ook nog het geval te zijn wat op mij zeer positief overkwam zeker gezien het feit dat ik geheel onaangekondigd(!) langskwam.

Vanmorgen mijn auto weer opgehaald en alles werkt weer naar behoren. Hulde voor de snelle en zeer adequate hulp van Vepreda!
 

Melis

Lid
Ja ook ik heb goede ervaringen met Vepreda er is nooit iets teveel. Willen graag de dingen goed oplossen. Voor de tweede keer een auto gekocht de eerste keer in 2001 werd toen al goed geholpen. Nu in 2010 de Yeti gekocht en nog steeds dezelfde behandeling of je nooit een ander merk gereden hebt. Als dealer gewoon goed maar ook zij zijn soms afhankelijk van fabriek of importeur. En zelfs als deze verstek laten gaan zoeken zij nog naar de beste oplossing voor klant. Dus zoals er gezegd wordt niet voor niets dealer van het jaar.
 
aflevering Fabia Greenline

Vandaag hebben we bij Vepreda Spijkenisse onze Greenline in ontvangst genomen. Ik kan alleen alle goede berichten maar onderschrijven. Alle complimenten voor de aflevering, rustig de tijd genomen om alles uit te leggen en hulp geboden bij nog achteraf bestelde zaken zoals lakstiften en kofferbakschotjes.!! Grote klasse.!! Bij verlaten showroom nog een bosje bloemen voor de echtgenote... Een aanrader.
 

corsaar

Senior Member
windmillsails@ weer een tevreden klant van vepreda.
je staat nog niet in de pol bij greenline rijders.
Er zijn er dan ook veel meer dan we denken !
 
schotjes voor achterbak

Gisteren achteraf bijbestelde schotjes voor de achterbak afgehaald bij Vepreda. Ze werden er meteen netjes ingezet, is dat service of niet... Dacht het wel... :xyxthumbs:
 

Hetzer

Forumguru
paar opvallende demo's Vepreda

Vandaag weer ven langs geweest om even bij te praten en een bak koffie te doen.
Het is nog steeds erg druk bij Vepreda, toppers is nog steeds de Superb Combi en de Fabia Combi Greenline.
aangezien de Voorne-putten groep is overgenomen, door hoogenboom auto's en er in rotterdam een VW vestiging gaat sluiten , komt er eindelijk een derde vaste verkoper naar Vepreda toe. Het afgelopen jaar was Vepreda wederom de best verkopende Skoda dealer in het land, en men verwacht deze trend door te zetten. Helemaal met de nieuwe modellen die er aan gaan komen, de Joyster Coupe en de nieuwe kleine Skoda, maar ook met de Yeti en Fabia GL HB
Hiervan hebben ze weer een paar opvallende demo's in gezet.
161aywo.jpg

2yuk190.jpg

2lo40hg.jpg

xcm8zo.jpg
 

Spector

Forumguru
Vorige week een nieuwe Skoda Octavia Combi RS besteld bij Vepreda. Ondanks dat de onderhandelingen een beetje stroef verliepen tot nu toe erg goed geholpen, nu wachten wachten en nog een paar weken wachten tot de RS geleverd wordt.
 

CGO

Lid
heb de mijne afgelopen week ook besteld bij Vepreda , goed geholpen en al met een strakke prijs voor mijn houdige auto terug gekregen!

Hetzer> heb trouwens nog in die Yeti gereden niet echt mij ding , maar rijd best grappig.
 

deusjevo

Forumguru
Hmm, 2 dagen geleden een mailtje gestuurd met verzoek voor prijsopgave van 2 accessoires.
Nog helemaal geen reactie ontvangen, jammer.... :(
 

Fabia

† In Memoriam
Sorry, ik bedoelde CGO. (goed geholpen en al met een strakke prijs voor mijn houdige auto terug gekregen)
 
Bovenaan Onderaan