Auto Hoogenboom Spijkenisse ( EX Vepreda Auto-Studio )

Fabia

† In Memoriam
Toch een slechte zaak. Mensen maken daar gebruik en vervolgens blijft het stil en staat er geen afspraak.
 

Hetzer

Forumguru
Tja ik hou het op kinderziektes, en het is niet alleen Vepreda die hier last van heeft, maar ook alle andere dealers die gebruik maken van die nieuwe site
 

CGO

Lid
vepreda spijkenisse

Vandaag bij Vepreda spijkenisse geweest, omdat het ledje in de deur het niet meer deed....

Moest er 50 euro voor betalen , omdat er 9 maanden geleden m'n voorste ramen zijn getint en hun dit niet als garantie beschouwen:crazy:...daar zit wat in maar waar is service/klant gerichtigheid gebleven in deze tijd ?
En dan zit er nog zo figuur achter de balie die het echt niet snapt:smiley29:, ik heb geen slechte woorden over de verkopers, maar bij de werkplaats zijn het ech............

Mijn auto gaat denk ik niet meer in onderhoud ben er wel klaar mee daar, zo...pppffff ben nu een beetje afgekoeld.

Chris,-
 

Fabia

† In Memoriam
Jammer dat je deze ervaring hebt bij Vepreda. De meeste ervaringen zijn tot nu toe positief.
 

Hetzer

Forumguru
Er zijn ook veel nieuwe werkkrachten achter de balie, die moeten het mss ook nog leren ;)
Je kunt je auto altijd nog bij Voorne-putten Hellevoetsluis laten onderhouden, daar zit je grote vriend Adrie ook als verkoper
 

CGO

Lid
Er zijn ook veel nieuwe werkkrachten achter de balie, die moeten het mss ook nog leren ;) ..
Je kunt je auto altijd nog bij Voorne-putten Hellevoetsluis laten onderhouden, daar zit je grote vriend Adrie ook als verkoper

....misschien ga ik wel naar hellevoet toe indd
 

Hetzer

Forumguru
Hellvoet is een service dependance alleen voor onderhoud e.d, zou voor jouw sowieso dichterbij zijn, staan ook geen nieuwe auto's ,alleen occasions, het pand voldeed niet volgens Hoogenboom/Pon.
Ze kunnen wel nieuwe auto's verkopen, ik heb samen met Daisy daar haar Up besteld
Adrie zit daar behalve op zaterdag dan zit hij tijdelijk bij Vepreda
 

Hetzer

Forumguru
Ben vandaag weer even wezen buurten bij Vepreda even gekletst met Hans en Pepijn.
Er is niet veel veranderd sinds ze onderdeel zijn van Hoogenboom,
en dat Hoogenboom een pon dealer is wil ook niet zeggen dat ze rechtstreeks onder de importeur vallen wat veel mensen wel vaak denken.
Hans blijft gewoon actief in de zaak, alleen nu een stapje terug voor slechts 5 daagjes in de week ;)
ik blijf het nog steeds een gezellige zaak vinden.
Het huur contract van Vepreda loopt trouwens nog 4 jaar, daarna gaat er toch een nieuw (koop) pand komen ergens in Spijkenisse.
 

Spector

Forumguru
Woensdag de eerste beurt van de RS dan zijn we weer een ervaring rijker, maar tot nu toe niets te klagen. Een paar keer met wat technische vragen langs geweest en keurig netjes geholpen.

Is Adrie die van de Seat?
 

Spector

Forumguru
Die ken ik ook nog wel, mijn Leon FR kwam daar vandaan en tegelijk met de RS hebben we daar nog een nieuwe FR gekocht. Beetje zonde dat ze het hebben laten klappen, nog vervelender dat ze niet even hun klanten informeerden.

Beurtje bij VePreda naar volle tevredenheid uitgevoerd trouwens.
 

Ricaro

Nieuw lid
Octavia 2, problemen na bezoek werkplaats.

Ik zal mij even kort voorstellen;

Ik ben Richard, ik kom uit Spijkenisse, en ik ben in het bezit van een zwarte Octavia 2 tdi.
Een heerlijke gezinsauto, waar ik probleemloos uren lang in kan zitten zonder last te krijgen van mijn rug! Ik heb tot nu toe nog geen problemen met de auto gehad.

Echter, vandaag na een werkplaatsbezoek bij Vepreda in Spijkenisse een aardige tegenvaller. De auto is daar voor een beurt geweest, toen ik bijna thuis was begon mijn stuur ineens te trillen. De ANWB was via de mobiliteitsservice snel ter plaatse. Daar bleek dat mijn linker voorwiel los zat (lijkt mij een gevaarlijke situatie als ik op de snelweg rij met mijn gezin). Ook rook ik in het bij zijn van de anwb een diesel lucht om de auto heen. Om de deksel van het brandstoffilter was het helemaal nat. Dit is beide door de man van de anwb keurig opgelost. Ik weet niet of dit direct brandgevaar was??

Iemand anders nare ervaringen met deze dealer? Mijn vertrouwen is eerlijk gezegd wel een beetje verdwenen.
Morgen daar maar even een praatje maken als ik het qua tijd red.

Gr. Richard.
 

Hetzer

Forumguru
Ik heb zelf enkel alleen positieve ervaringen, maar ben je al terug geweest en heb je het probleem aldaar voorgelegd?
 

Wilko

Senior Member
@Ricaro: Heel vervelend dat ze je voorwiel niet goed vast hebben gezet, en natuurlijk ook niet fijn dat er diesel leek te lekken bij het brandstoffilter. Met diesel heb je dan wel als voordeel dat het niet zo makkelijk in brand vliegt als benzine. Ik zou een avontuurlijke sloot diesel onder de motorkap die daar vrolijk zijn eigen weg lijkt te nemen ook niet waarderen, maar het zou me niet half zo ongemakkelijk laten voelen als wanneer het benzine was.
 

Ricaro

Nieuw lid
Wegens tijdgebrek ben ik er nog niet langs geweest. Maar dat komt nog wel goed. Er gaat in ieder geval wel een klachtenbrief richting Vepreda, want dit is wel een excuses waardig lijkt mij.
Gelukkig kon het dan geen brand veroorzaken, want dan waren de problemen helemaal niet te overzien.
 

Spector

Forumguru
Hier ook alleen nog maar positieve ervaringen met Vepreda. Even langsgaan en praten lijkt mij ook de beste optie, lost het snelste de problemen op.

Btw, zat jij vanavond rond 1930 uur achter mij op de Heemraadsingel thv het Panoramflat? Ik in blauwe RS combi.
 

Hetzer

Forumguru
@Ricaro, ben je al terug geweest, ik heb het met o.a Hans gehad over jouw probleem, hij wil graag het probleem van jouw opnemen

Ben trouwens onlangs weer goed geholpen met de bestelling van mijn 7e Skoda !!, dit keer de kleinste, maar niet de goedkoopste.
Heb de bestelling geplaatst bij de nieuwe vrouwlijke vestigingmanager Goshi, aardig en spontaan typje !!
 

Fabia

† In Memoriam
Ik ga komende zaterdag bij Vepreda een proefrit maken in de Citigo. Wil 'm graag vergelijken met mijn vorige 1.2 driecylinder Fabia.
 
Bovenaan Onderaan