Oknot

Forumguru
Ik sluit me op dit gebied aan bij @michelover . Wil ook voorstellen om voor eventuele voortzetting over dit onderwerp een nieuw draadje te starten. Van mij hoeft het niet maar mocht de behoefte er zijn dan graag zo:bloemen:.
 

michelover

Forumguru
2Oknot , Dat is een telefoonhouder van Radmo , gaat gewoon in de CD/DVD gleuf , en je kan ook nog gewoon CD/DVD afspelen. En er zit een uitsparing zodat je de waarschuwingslampjes nog kan aanzetten. Was een beetje klaar met de houder van Tomtom die in mijn ventilatie zat. Die kwam na een aantal kilometers los en als je dan remt ligt ie op je schoot. Dit zit lekker vast en komt niet spontaan los.
@ G.P. het is inderdaad leuk speelgoed , gaan van de winter mee maken of de hoogtemeter echt werkt als ik naar de wintersport ga.
 

CDK

Forumguru
@michelover, bedankt voor het delen van jouw oplossing vwb de telefoonhouder :thumbsup:

Edit: waar heb je die Radmo mount aangeschaft en voor welke prijs??? :)
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ik heb er zojuist 1 besteld voor $29 via de officiële website van Radmo. Ik kon maar geen geschikte houder vinden voor in m'n vragwaggel, tot vandaag :)
 

Highway

Forumguru
Ik heb ook nog zitten te kijken: er zijn diverse Android radio's beschikbaar, veel verschil in prijs etc.

Zo te lezen werken de meeste functies wel. Wat is niet kan vinden, is of mijn sound system ook met zo een systeem gaat werken. Zou toch zonde zijn indien ik die niet werkend kan krijgen.

Toevallig iemand die zo een systeem al met de Skoda sound system werkend heeft, of iemand die binnenkort dit gaat proberen?
 

michelover

Forumguru
@Corné de Kluijver , duurt ongeveer 1,5 week voor je het krijgt , en de link waarmee je het kan volgen werkt ongeveer tot de grens van Israel en daarna niet meer. Heb ondertussen ook voor mijn vader een mount besteld en ook die was er na 1,5 week. Heb ze ook bij de site van Radmo besteld.
 

Oknot

Forumguru
Radio en camera besteld bij carjoying EU warehouse. Hopelijk volgende week in huis.
@Highway , waarom zou het met jouw soundsystem niet werken? Dat zijn toch gewoon betere kwaliteit speakers dan de standaard geplaatste of zie ik wat over het hoofd?
 

Bakkertje

Forumguru
Het soundsystem heeft een externe versterker (10 kanaals) die via can-bus aangestuurd wordt. Dat is echt een ander systeem dan een 'normale'.
 

michelover

Forumguru
@Oknot , als je begint met sleutelen , als je het frame rond de radio weg haalt zet dan niet het contact aan. Dat geeft namelijk een foutmelding in je airbag systeem.
 
Bovenaan Onderaan