Andere auto kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
Ja , als je hem in het echt ziet, is het natuurlijk gewoon een kekke auto en dan verdwijnt die kleur a la racekak light naar de achtergrond ;)
 

Tuulster

Forumguru
Wel stoer en apart. :thumbsup:
Denk inderdaad dat dit een kleur is die je in het echt moet zien.... Op de foto nu vind ik het wat flets maar in de zon waarschijnlijk briljant! :D
 

leon-cupra

Forumguru
Goeie coating erop dat hij blinkt "leg zot", alles wat niet "geel" is zwart maken (logo's, diffusor,badge), knappe zwarte 20" velg eronder, voorste ramen lichtjes tinten en je mag hem zo ook op mijn oprit zetten :jaja:
 

larsy

Forumguru
Ja op de foto denk je gewoon van , het is deze saaie kleur (maar dat is het totaal niet)
9F679109-87F7-4134-B9A0-7C33C061E54F.jpeg
 
Wel een aparte kleur, vind hem wel wat hebben eigenlijk, zeker als je alle chroom hoogglans zwart maakt.
Is dat dan zo af fabriek geleverd dat er geen kleeurcode op de stickrr staat ?
 

larsy

Forumguru
Je hebt na de metallic kleuren nog
Audi exclusive carrosseriekleuren (deze hebben wel nog een code ) hier kan je nog wat kiezen uit een aantal extra “exclusive” kleuren
Maar je hebt dan ook nog individual kleuren
Dat is gewoon op wens van klant (en dus geen code af fabriek zoals deze .
Zou wel eens wille weten wat de klant moet betalen voor deze wens
 
Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
Ik snap het probleem van de topicstarter niet mbt de wegenbelasting en de cc's. Dan ben je in de markt voor een dure en benzineslurpende hothatch en dan maak je een punt van een paar honderd euro extra belasting per jaar. Met alle respect, maar koop dan lekker een golf slowmotion. Die paar honderd euro ga je bij dit soort auto's echt niet merken.
 

Cordoba

Forumguru
Ik dacht eventjes dat deze auto zijdeglans lak had, dus geen hoogglans. Bij beter kijken ligt er een matheid over de lak alsof de auto vol zit met (was-)krasjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan