Andere auto kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brepus13

Forumguru
@Canon-Eye

Gho nja, ik weet niet of dat hier zo is, ik heb twee keer "last" gehad met iemand in het verkeer, één keer met een Mazda 6 break, en de andere keer met een Porsche Macan, twee werelden apart dus, ik ken wel wat mensen die een BMW rijden, en ook enkele met Audi, en dat zijn zeker geen haantjes op de baan, maar goed, ik weet het niet, mijn ervaringen hoeven de uwe niet te zijn en vice versa, wel weet ik dat men door zulke stereotiepe te maken veel nevenschade veroorzaakt, want er zijn er uiteraard ook die normaal met een Audi rijden.

Ik heb jaren lang 40k of meer per jaar gereden... sommige merken springen er wel uit hoor qua opvallend rijgedrag!
 

brepus13

Forumguru
Waarom altijd dat anoniem maken? Je zegt toch ook niet tegen je vrouw "doe deze vod maar aan zodat niemand naar jou kijkt."
:arghh:

Zolang je zelf toch weet dat het mooi van binnen is dan is het toch goed? Het hoeft toch niet mooi te zijn voor een ander?! Of moet een ander perse zien dat jij een specialere auto rijdt?

Gewoon eens iets om over na te denken ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Ik koop een wagen omdat ik hem graag zie, niet omdat iemand anders hem graag ziet ... dus waarom zou je een wagen moeten debadgen, andere spiegelkappen erop zetten om hem minder opvallend te maken?? Als je nu net die spiegelkappen mooi vindt?

Dus mooie kledij, je haren mooi geknipt, tandjes netjes gepoetst, .. is ook niet aan jou besteed? :arghh:
 

larsy

Forumguru
ik kom van dit :D
Alles wat ik nu zal nemen zal niet meer opvallen . Daarom gaan/zulle die chroom kapjes niks meer of minder gaan opvallen.
Ik laat een wagen hoe hem uit de fabriek kwam (dat is de bedoeling van het disign)
Ik moet gewoon geen opvallende kleur meer hebben

9FF0A968-599E-4FBB-BC3A-EEEBB6150DC3.jpeg

Ik vin een audi s3 behoorlijk
“Anoniem” zelfs als je deze kleuren hebt
6BB60309-75E7-43DC-9FD3-99ADC2381551.jpeg
199728CB-630E-4EFC-BD00-11325F1308C3.jpeg
BAED6C87-19E7-4053-81E8-1DD35E375E6C.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Toch nog even een toelichting.
Het grote verschil - voor mij dan toch - bij Audi werd in de jaren 90 gemaakt. Tot dan toe was "ingetogen chique" zo ongeveer het voornaamste kenmerk, maar met de A4 begon dat (in combinatie met een aanmerkelijk hogere prijsstelling) in rap tempo te verschuiven naar aanzienlijk minder ingetogen, voor mijn gevoel meer "uitsloverig". En daar hield en hou ik nou eenmaal niet van; wat een ander mooi of lelijk vindt is voor mij niet relevant.

Dit alles heeft overigens he-le-maal niets te maken met hiervoor als vergelijking opgevoerde zaken als nette versus voddige kleding of (on)verzorgde nagels/haren. Dat is een totaal andere tegenstelling.
 

VAG-man

Forumguru
Als je voor een S3 kiest dan de gele. Heet deze kleur nog steeds Imola Gelb? Deze kleur heb ik zelf 6 jaar lang gehad op mijn Audi. Altijd veel positieve reacties op gehad.
 

larsy

Forumguru
Net gaan kijken naar die blauwe s3
2min. daar en terug weg . :banghead:

Rare lak vormen rond de parkeersensoren
CB42C76D-2FBE-465D-B96A-23CD3517A686.jpeg

Al de 4 velgen slecht
B5870E5D-28CC-4FA3-A09D-0EF4FE1A4B5D.jpeg

“Dikke” veeg aan de koffer
FEC27E6A-3740-4F52-A09E-1E29F88C92F7.jpeg

Dorpel niet 100% vast !
7AE65678-FB0C-492F-9123-96D7DC8D1BAB.jpeg


Op naar een ander

Focus rs kan me niet bekoren.
 

sitechris

Donateur
Golf R heeft mijn voorkeur boven S3. Golf stuurt en rijdt net wat dynamischer. Hoe denk je trouwens over de SEAT Leon Cupra?
 

larsy

Forumguru
Rosf. Dat klopt .

Ik vin de Seat net te duur dan ...
oké het is dan wel een jaartje jonger en wat minder km’s
Ze hebbe allemaal min of meer hetzelfde blokje van 300pk maar :
Tacho, gps, stoelen vin ik dan net ietsje minder (zoals ik op foto’s kan zien) voor die dan ook wel heel stevige prijs van de seat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan