Als het één niet lukt dan maar het ander!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoO2

Forumguru
Criminelen niet, maar zijn wel echt geldrovers hoor.

300euro vragen voor iets wat nog geen 100euro kost.. Tja..
Beetje kortzichtig dit natuurlijk. Hoeveel keer rekent een gemiddelde werkgever het uurloon van de werknemer door aan de klant? Hoeveel keer gaan de grondstoffen die de bakker gebruikt over de kop in de prijs van een brood? Ook allemaal geldrovers?

Los daarvan: hele mooie how-to, thanks!
 

Kanerr

Forumguru
Nee, daarom ook mijn opmerking over tijdsbestek ;) Das mijn belangrijkste move en ik vind het leuk om het zelf te doen.
 

Fmoon

Forumguru
Oh zo bedoelde ik “criminelen” eigenlijk niet hoor haha. Meer van “jeetje dat klinkt mij ingewikkeld”
 

Kanerr

Forumguru
Zoveel problemen gehad met papieren...

Ik miste deel 2 waarvan ik dacht dat ik hem wel had, maar blijkbaar krijg je geen deel 2 van de tijdelijke kenteken, maar blijft deel 2 van de vorige eigenaar. Gelukkig had hij hem nog en heeft hij op de post gedaan. Heeft allemaal wat langer geduurd maar eindelijk is de Mini op kenteken!

R-889-FB

Vriend heeft een Dragy, dus mooi moment gekozen om het e.e.a. te meten :D

0-100 5,9 seconden
100-200 in 12.7 seconden

Ja dat is wel echt rete snel, en de auto is ook wel echt brutaal :laugh:

Hoe snel?
Zie het lijstje wat door AutotopNL bijgehouden wordt;
1659938057529.png

De Mini die erop staat ben ik niet trouwens ;) Puur toeval dat we even snel zijn.

Ik denk dat mijn Mini trouwens wel onder de 12,2 duikt wanneer de buitentemperatuur lager is. Misschien zelfs lage 12 sec, maargoed dat is mierenn****n met zoveel snelheid :koffie:
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
@Rallye jawel, maar dat is voor heatsoak. Als ik pull na pull na pull zou doen dan zorgt het ervoor dat mijn vermogen niet afneemt :)

Maar koudere ambient temp. zorgt er voor dat de ecu meer brandstof kan inspuiten en dus meer kracht.
 

Kanerr

Forumguru
Leuke plaatjes :)

96a16efce5e4048827e172996d9d23d0.jpg


e06c172a88cca8b5acdaf22fd7c69ea4.jpg



En een minder leuk plaatje...

536ed7dff5c2a011a07fa1417d5cfd09.jpg




Auch.... die gaat pijn doen!
 

Kanerr

Forumguru
Nee het was op de A2 tussen Valkenswaard en Eindhoven, ik ben geklokt met 170 en 4km correctie.

Ik had alleen discussie over wat de toegestane snelheid is daar want zij beweren 120kmpu terwijl op de website van rijkswaterstaat 130kmpu staat.

Scheelt wel... 36 of 46 te hard dus :koffie:
 

JPs_OC2

Donateur
discussie over wat de toegestane snelheid is daar want zij beweren 120kmpu terwijl op de website van rijkswaterstaat 130kmpu staat.

Leuk, deze discussies......niet dus...

Volgens de wegenkaart maximumsnelheden 120-130 van Rijkswaterstaat is het tot aan knooppunt Leenderheide inderdaad 130 km/u maar wel met een uitzondering. Zie kaartje hieronder.
Lijkt ter hoogte van Maarheze. Maximum snelheid ter plekke 120 km/u.

1661754941311.png

Maar goed, de borden die ter plaatse staan zijn leidend. Geen beperking ter plekke aangegeven zou betekenen 130 km/u.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan