Advies gevraagd betreft opties/accessoires Fabia Combi (2015/2016)

Cordoba

Forumguru
@Fabia 123 Fabia III combi in Joy-uitvoering en met 1.2 TSI blok (90 pk) en in de kleur quartz grey. Ik ben voorlopig vooral bezig met wat modificaties, vanmorgen een 2e lichtunit voor de kofferbakverlichting gescoord. De sloper zei dat ie niets had, maar in 5 minuten had ik een exemplaar uit een A3, compleet met stekkers en stukje draad, zodat ik alleen de draad hoef te verlengen en te koppelen met de andere lichtunit. Direct de binnenkant van het lampje wit gemaakt en ook van de origineel aanwezige:
SAM_5798.JPG
Verder met de Dremel ook het gat voor de unit in de rechter D-stijl gemaakt, en ook de telefoonhouder gemonteerd. (de originele is niet berekend op de maat van mijn foon)
 

Fabia 123

Forumguru
@Fabia 123 Fabia III combi in Joy-uitvoering en met 1.2 TSI blok (90 pk) en in de kleur quartz grey. Ik ben voorlopig vooral bezig met wat modificaties, vanmorgen een 2e lichtunit voor de kofferbakverlichting gescoord. De sloper zei dat ie niets had, maar in 5 minuten had ik een exemplaar uit een A3, compleet met stekkers en stukje draad, zodat ik alleen de draad hoef te verlengen en te koppelen met de andere lichtunit. Direct de binnenkant van het lampje wit gemaakt en ook van de origineel aanwezige:
Bekijk bijlage 67467
Verder met de Dremel ook het gat voor de unit in de rechter D-stijl gemaakt, en ook de telefoonhouder gemonteerd. (de originele is niet berekend op de maat van mijn foon)
Gefeliciteerd,

Handig een extra lampje in de kofferbak. De lichtopbrengst van het lampje wat erin zit is niet groot.
Ga je met de telefoon navigeren?
 

Cordoba

Forumguru
Yep, ik ben gewend om de telefoon te gebruiken voor navigatie. Mogelijk dat ik in de toekomst zaken nog verander, maar ik ga stapsgewijs de auto aanpassen en zal er nog wel een topic voor aanmaken.
 

50tintenfaab

Senior Member
Ik heb een vraag heren, wat hoort hier te zitten

De linker knop is voor de start stop

Maar de middelste en de rechter ??

Heb gekeken bij verschillende uitvoeringen maar kan het niet vinden
 

Bijlagen

  • IMG_1374.jpg
    IMG_1374.jpg
    108,5 KB · Weergaven: 49

Fabia 123

Forumguru
Ik heb een vraag heren, wat hoort hier te zitten

De linker knop is voor de start stop

Maar de middelste en de rechter ??

Heb gekeken bij verschillende uitvoeringen maar kan het niet vinden

@50tintenfaab
De middelste knop is bij mijn Fabia niet gebruikt.
De rechterknop is om de parkeersensoren aan de voorkant uit te zetten bijvoorbeeld in een wasstraat.
 
Bovenaan Onderaan