6 november Mini-Meeting bij Vepreda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron467

Actief lid
hij was niet "snel" genoeg.:uitlachen:

Het was gezellig met de fabia´s, octavia´s en de prachtige supurb.
Nog lekker snert gegeten bij Hans en Riet en het was leuk eens wat forumleden in het echies te ontmoeten.

Ron.
 

snel

Actief lid
Maar die is niet aangekomen.

hoorde je geen lichtblauwe toeteren dat was snel deze werd alleen niet geholpen of euro19.00 betalen omdat ik pasje niet bij mij had verrassend
skoda
weer een misser vepreda 2 x op rij klant vriendelijkheid bij mij, hadden ze site geopend skoda had ik in kunnen loggen hadden ze het kunnen zien lid
groene fabia stond motorkap open toen ik toeterde man met bril keek .vepreda:mad::mad::mad: hebben liever geen klanten andere garage :529:groeten aan forumleden
 
Nou, Fabia, écht niet....., wij zijn 1x bij Vepreda geweest, toen wij de Yeti wilden kopen, maar kwamen van een koude kermis thuis (daarom hebben wij onze Yeti bij een andere dealer gekocht).

En vandaag dacht 'Snel' dat het leuk zou zijn om wat andere forumleden te ontmoeten.
Maar dat was voor hem dus ook een teleurstelling.

Dus niet zo snel oordelen, als je het fijne ergens niet van weet.

Ron, jouw reactie komt op mij niet leuk over:

"hij was niet "snel" genoeg.:uitlachen:

Het was gezellig met de fabia´s, octavia´s en de prachtige supurb.
Nog lekker snert gegeten bij Hans en Riet en het was leuk eens wat forumleden in het echies te ontmoeten."

Ken jij 'Snel'? Hij had het erg leuk gevonden, als hij hierbij had kunnen zijn....., is daar expres vroeg voor uit bed gekomen.
 

EdK

Forumguru
Aventurijn zou het ..... niet zo.....kunnen wezen ..... dat......... fabia het ..........
niet tegen jou heeft ..........maar tegen Hetzer ???????
Maw iets minder snel lezen en lezen wat men bedoelt ??
 
Ed, ik denk dat Fabia daar zélf het beste een reactie op kan geven.
En dat Fabia het niet tegen mij had, dacht ik ook niet, maar (mogelijk) wél tegen 'Snel', omdat Hetzer enkel een link geplaatst heeft naar foto's.
Dus......, een naam erbij was wél duidelijk geweest.
 

Fabia

† In Memoriam
Zo zie je maar hoe snel misverstanden ontstaan, ik had het tegen Hetzer. Die komt veel te vaak bij Vepreda.
 

Spaced

Senior Member
o.k. Heren, in het kader van even thuis, snel weer weg etc. heb ik de foto's ter uwer vermaak even in een open dir gekeild:


Nevermind. Ik zat te slapen. Ik zal de foto's even in het foto-topic zetten
 

Ron467

Actief lid
@ avonturijn en snel,

jammer, ondanks jullie mindere ervaringen bij Vepreda had er buiten (op het openbare terrein) natuurlijk wel gestopt kunnen worden....

Mijn reactie was er eerder dan dat e.e.a. bekend werd en bepaalde "nikc´s" nodigen natuurlijk uit , tja dat is forum eigen.
En ik lees i.d.d. dat hetzer er "te vaak" komt en dus niet jullie....
(en ook vaker dan ik: zijn auto wel op garantie gevalletje onderzocht, en mijne moet ik nog een keer voor terug komen op afspraak)

Maar mogenlijk tot een volgende, minder beladen, keer:aangenaam:
 

van_der_P

Senior Member
:ot:Dat Hetzer op een andere manier behandelt wordt bij Vepreda, dat vind ik niet meer dan normaal. Als ik goed geinformeert ben heeft hij inmiddels zijn 5e Skoda van Vepreda.
Het is gewoon een goede klant voor dat bedrijf daar doet men graag iets extra's voor.
Of je dat nu leuk vindt of niet.
 

Hetzer

Forumguru
:ot:Tja ik ben inderdaad vaste klant, ik kom er graag, misschien dat het er wat mee te maken heeft, jammer dat Aventrijn aka Snel (zijn dezelfde ) een mindere ervaring heeft.
 

octavia-gek

Actief lid
Jammer dat er toch onderscheid gemaakt wordt. ik heb voorheen 7 toyota's gereden en allemaal bij van leeuwen waddinxveen vandaan maar elke klant krijg dezelfde behandeling. ik heb daar nooit geen verschil in gemerkt. de service is daar op en top.
ik ben nu voor het eerst klant bij van Loon in Gouda en tot opheden geen klachten over deze dealer en als dit zo blijft dan kan ie nog heel wat auto's aan me slijten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan