6 november Mini-Meeting bij Vepreda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolle

Senior Member
Hey Corsaar.

Typisch voorbeeld van de nuchtere hollander zoals ze bij ons zeggen? No offense he.

Jullie hebben toch ook die website waar je adh van je kenteken kan inloggen (kan even niet op de naam komen) die hebben wij hier niet en met belgische nummerplaat kan je daar (dacht ik) niet op aanmelden.

Bij ons in Belgie hebben ze de wintercheck niet zoals ze die bij jullie hebben, en met bovenstaande in het achterhoofd de vraag.
 

Ron467

Actief lid
Tja, zal afhankelijk zijn van de dealer en hoe druk ze het hebben.:ahum:

Voor de "verrassendSkoda" leden is de wintercheck gratis, wat ´t dan moet kosten voor de niet leden???
Verder gaat ´t om "een nationale controledag".:945:

Je kan altijd nog bij je eigen dealer langsgaan met dit nederlandse voorbeeld, wie weet.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik kan me toch niet voorstellen dat een dealer moeilijk gaat doen als een zuiderbuur langskomst voor de wintercheck. Hoeveel zullen het er zijn. En het is toch ook een stukje reclame voor de dealer dan zien ze skoda rijders nog eens terug.
 

Wimus

Actief lid
@Rolle
je kunt je ook inschrijven op verrassendskoda met je belgische kenteken
(heb ik ook gedaan)
 

FredV

Banned
mensen, wat is dit nu, straks wordt onze winterbeurt hartstikke duur door die grensgangers, en voor ik straks in belgie ben om mn zomerbeurt daar te laten uitvoeren...pfffff
Trouwens, hebben ze in België wel winters?
Als dat zo zou zijn, was er ook in België wel een winterbeurt...:)
 

EdK

Forumguru
hebben ze in België wel winters?

In dat deel van België wat straks bij frankrijk gaat horen daar hebben ze wel degelijk winters.
Het deel wat straks bij Nederland wordt getrokken is het hetzelfde kwakkelweer als hier bij ons !
 

Rolle

Senior Member
Wij hebben in Belgie wel degeliljk winters (zowat diezelfde als diegene in Breda, Eindhoven etc).

Vorig jaar in januari stond zowat het hele land stil omdat er een beetje sneeuw viel. Ware het niet omwille van het vele stilstaan was ik gewoon met mijn O2 met winterbanden naar het werk gereden.
 

nemo

Senior Member
Ik dacht, laat ik hier eens posten dat ik ook kom bij de wintercheck, maar zo te lezen was dat al lang bekend! 6 dagen na de wintercheck krijgt mn Fabia een 15.000km beurt.
 

Ron467

Actief lid
Zojuist de folder in de bus gekregen: Vepreda doet er nog een schepje bovenop:722:

4 november 19.00 - 21.00 uur Ladies night met oefenen band wisselen, kijkje onder de motorkap en een leuke attentie.
5 november 09.00 - 18.00 uur Men´s day met bandenwissel wedstrijd (daar heb ik ooit, bij nissan, eens een mooie autoradio mee gewonnen:grin:)

en natuurlijk gewoon 6 november.
 

Spaced

Senior Member
Hey allemaal,

Hoewel ik niet echt heel erg in de buurt woon, lijkt het me wel leuk om eens even wat formleden te ontmoeten :)

Ik kan bij het lijstje worden geschreven! :)
 

Hetzer

Forumguru
Update,

1.Hetzer, Fabia-2 Combi FL GL-2
2.Fabia, Roomster
3.Bothje, Roomster
4.Kees, Felicia HB FL
5.Nemo, Fabia-2 HB
6.Ron467, Fabia-2 Combi FL TSI
7.Spaced, O-2 Combi Facelift
8.Trucker, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)
9. Gardian, Fabia-2 HB (??)
10.

( ??= onder voorbehoud)
 

TDI_DSG

Senior Member
Hallo allemaal,

Ik heb weinig tijd 6 november aangezien ik nog een afspraak heb in het oosten van het land 's middags, maar ben wel van plan even langs te komen. Is er al enig idee van een tijdstip op 6 november?
 

Spaced

Senior Member
Hoe gaan we elkaar eigenlijk allemaal herkennen :tongue: Ik heb geen skoda sticker ofzo :)

@ Hetzer, is die legergroene porsche van jou?
 

EdK

Forumguru
SPACED: Wat zou je denken van je avatar uitprinten en op je dashboard te leggen ?
En een kleintje als naamkaartje voor binnen !

Ben ik blij dat ik niet ga, loop ik met een string en billen op me borst !:winkie:
 

Spaced

Senior Member
@Edk: Ik zal eens even een avatar fixen. Kijken of ik iets aardigs kan bouwen van de foto's die ik heb :)

@Edk: plaatje geupload, maat hij verschijnt niet?
 

TDI_DSG

Senior Member
Ik kan dan niet achterblijven. Heb een afbeelding van mijn auto toegevoegd (en nu maar hopen dat hij werkt)
 

Hetzer

Forumguru
Update,

1.Hetzer, Fabia-2 Combi FL GL-2
2.Fabia, Roomster
3.Bothje, Roomster
4.Kees, Felicia HB FL
5.Nemo, Fabia-2 HB
6.Ron467, Fabia-2 Combi FL TSI
7.Spaced, O-2 Combi Facelift
8.TDI-Dcg, Superb-2 Combi
9. Gardian, Fabia-2 HB (??)
10.Trucker, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)

We kunnen verzamelen op de haven kade langs de showroom van Vepreda, deze loctaie is bij de vaste Vepreda klanten wel bekend
Ik zal met de knal groene Fabia komen, dus deze valt ook wel op...
 

Fabia

† In Memoriam
Hallo allemaal,

Ik heb weinig tijd 6 november aangezien ik nog een afspraak heb in het oosten van het land 's middags, maar ben wel van plan even langs te komen. Is er al enig idee van een tijdstip op 6 november?

Tussen 10:00 en 10:30 willen we verzamelen
 

Spaced

Senior Member
Voor de mensen niet zo bekend in de omgeving (zoals ik :) ) heb ik het even opgezocht:

Hier dus. Links Vepreda en rechts de kade (verzamelpunt). Leuk. Heb er zin in :) Eerste meeting voor mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan