6 november Mini-Meeting bij Vepreda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru

Bothje

Heel gewoon lid
Meer als één Roomster op een (mini) meeting komt niet zo heel vaak voor :winkie:
 

Fabia

† In Memoriam
We moeten de eer als Roomster rijders wel hoog houden! Staat trouwens wel leuk: Fabia, Roomster
 

Hetzer

Forumguru
Wie volgt??, zijn vast nog wel meer mensen in de omgeving Spijkenisse, de tien deelnemers moet haalbaar zijn!!!!!!
 

Hetzer

Forumguru
update


1.Hetzer, Fabia-2 Combi GL-2
2.Fabia, Roomster
3.Bothje, Roomster
4.Kees, Felicia HB FL
5.Nemo, Fabia-2 HB (??)
6.Gardian, Fabia-2 HB (??)
7.Ron467, Fabia-2 Combi FL
8.
9.
10


( ??= onder voorbehoud)
 

Hetzer

Forumguru
update mini-meeting


1.Hetzer, Fabia-2 Combi FL GL-2
2.Fabia, Roomster
3.Bothje, Roomster
4.Kees, Felicia HB FL
5.Nemo, Fabia-2 HB (??)
6.Gardian, Fabia-2 HB (??)
7.Ron467, Fabia-2 Combi FL TSI
8.Trucker, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)
9.
10


( ??= onder voorbehoud)
 

Ron467

Actief lid
Hetzer, leuk initiatief:xyxthumbs:

Er hoeft natuurlijk nog niets aan de nieuwe wagens gecontroleerd te worden, maar dan hebben we in ieder geval een leuke ijskrabber:cool:

Alhoewel.......:crazy: als ik nu de winterwielen achterin schuif, de tijd is daar en op de brug is het wisselen zo gebeurd.
Zou mij weer 4 keer opkrikken besparen, zal hans eens mailen of dat tot de mogelijkheden behoort.
 

Ron467

Actief lid
Alhoewel.......:crazy: als ik nu de winterwielen achterin schuif, zou mij weer 4 keer opkrikken besparen.....

Helaas verwachten ze 6 nov. te veel drukte in de werkplaats, maar op een andere (doordeweekse) dag ben ik welkom om dat te laten doen. :xyxthumbs:

Dan maar gewoon voor de ijskrabber! (winterrijtraining datum kan ik toch niet en ik heb al een mooie bon liggen voor een antislip cursus op datzelfde "circuit"):super:
 

Hetzer

Forumguru
Update,

1.Hetzer, Fabia-2 Combi FL GL-2
2.Fabia, Roomster
3.Bothje, Roomster
4.Kees, Felicia HB FL
5.Nemo, Fabia-2 HB
6.Ron467, Fabia-2 Combi FL TSI
7.Gardian, Fabia-2 HB (??)
8.Trucker, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)
9.
10


( ??= onder voorbehoud)
 

Rolle

Senior Member
Is de wintercheck ook voor Belgen? Zal er waarschijnlijk niet geraken daar we de dag voordien terug naar huis gaan van een ongetwijfeld deugddoende vakantie in het Aquapark in Bruinisse (kans om gespot te worden?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan