6 november Mini-Meeting bij Vepreda

Status
Niet open voor verdere reacties.

van_der_P

Senior Member
Onder voorbehoud kom ik ook, alleen weet ik niet of ik de bewuste datum werken moet. Anders ben ik ook van de partij, gooien we er een paar litertjes diesel tegen aan, en komt dat helemaal goed.
 

Hetzer

Forumguru
Update,

1.Hetzer, Fabia-2 Combi FL GL-2
2.Fabia, Roomster
3.Bothje, Roomster
4.Kees, Felicia HB FL
5.Nemo, Fabia-2 HB
6.Ron467, Fabia-2 Combi FL TSI DSG
7.Spaced, O-2 Combi Facelift
8.TDI-Dsg, Superb-2 Combi
9. Gardian, Fabia-2 HB (??)
10.Trucker, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)
11.Van der P, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)
12.
13.
14.
15.



(??) is onder voorbehoud
 

Hetzer

Forumguru
Tussen 10:00 en 10:30 willen we verzamelen

Ik kan er niet als eerste te zijn, gaarne even verzoek aan de mensen die bekend zijn (bv Fabia of Bothje) , om de te verzamelen op de kade, mocht er plaats zijn natuurlijk
Ik ben er tussen 10.30 en 1045. ik vertrek om 10:00 vanuit Oostvoorne, dus dat moet lukken!!!!!!!!!!
 

Ron467

Actief lid
Ik vergis me altijd weer in de tijd die het kost om vanuit hellevoet aan de andere kant van spykcitty te komen, maar ik doe m´n best om er voor 10.00 uur te zijn.:koffie:

Met mijn (hopenlijk dan weer glanzende) blackmagic fabia TSI DSG, zonder dakdragers:super:

Ron.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik kan er niet als eerste te zijn, gaarne even verzoek aan de mensen die bekend zijn (bv Fabia of Bothje) , om de te verzamelen op de kade, mocht er plaats zijn natuurlijk
Ik ben er tussen 10.30 en 10.45, ik vertrek om 10:00 vanuit Oostvoorne, dus dat moet lukken!!!!!!!!!!

Ik zorg wel dat ik er om 10.00 sta mijn grijze RR. Die kan je niet missen.:baby012:
 

Spaced

Senior Member
Gaan we nog iets leuks doen (geen idee wat)? Ik zal in ieder geval even een fotocamera meenemen. Lijkt me wel grappig.
 

van_der_P

Senior Member
Ik hoop dat het een beetje weer is, want nu heeft mijn GL twee kleurige lak. En de onderste helft is niet het mooiste. Nadeel van de donkere kleur.
 

piair1982

Forumguru
Kan jammer genoeg niet, moet dan werken.... Nieuwe baan bij de VW dealer van Arnhem en omstreken... Ze verkopen geen Skoda's maar ik heb wel een statement gemaakt. Ik ben de enige die daar Skoda rijdt. Ganz neu!!

Veel plezier gewenst en de volgende meeting (hoop ook iets centraler) ben ik wel van de partij!
 

Spaced

Senior Member
Nadeel van de donkere kleur.
Ik heb zwart, maar dat ding ziet er niet uit zeg. Vooral m'n velgen waren redelijk dramatisch (balen dat ik ze al heb ingeleverd). Ik ga komende week (even een periode bankzitten) in ieder geval het interieur grondig schoonmaken, en als ik tijd heb voor zaterdag ook nog de buitenkant. Vandaag in ieder geval nieuwe/andere lichtmetalo's met winterbanden :)
 
Update,
9. Gardian, Fabia-2 HB (??)

Hetzer, ik moet me helaas afmelden, ik ben dan onderweg om naar een andere auto te kijken.

Ik zag je zondag je wagen nog schoonmaken, was zelf bezig met bandjes omwisselen van de wagen van mn vriendin. Had helaas haast en geen tijd om jouw wagen te komen bewonderen. Nu is die groene, glimmende wagen van jou niet meer te missen zaterdag!
 

Hetzer

Forumguru
Is goed, ik ben toch wel benieuwt waar je vriendin dan woont, wat voor auto heeft ze??, volgens mij ben ik jouw ook een keer tegen gekomen met je auto of niet??

Update,

1.Hetzer, Fabia-2 Combi FL GL-2
2.Fabia, Roomster
3.Bothje, Roomster
4.Kees, Felicia HB FL
5.Nemo, Fabia-2 HB
6.Ron467, Fabia-2 Combi FL TSI DSG
7.Spaced, O-2 Combi Facelift
8.TDI-Dsg, Superb-2 Combi
9. Van der P, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)
10.Trucker, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)



(??) is onder voorbehoud[/QUOTE]
 
Ze rijdt een mint groene Seat Arosa, staat daar tussen een zilverkleurige Saab en een blauwe Ibiza Cupra.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan