6 november Mini-Meeting bij Vepreda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
:407::407:Ik moet helaas afzeggen :407: ik moet weer eens werken op zaterdag. Ga (snik) de bloementjes maar buiten zetten en geen skoda's bekijken. Ik wens iedereen veel plezier bij Vepreda.
 

Hetzer

Forumguru
Helaas, kan gebeuren Rudy,

Update,

1.Hetzer, Fabia-2 Combi FL GL-2
2.TDI-Dsg, Superb-2 Combi
3.Bothje, Roomster
4.Kees, Felicia HB FL
5.Nemo, Fabia-2 HB
6.Ron467, Fabia-2 Combi FL TSI DSG
7.Spaced, O-2 Combi Facelift
8.Trucker, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)
9. Van der P, Fabia-2 Combi FL GL-2 (??)
 

Spaced

Senior Member
Het ziet er naar uit dat het weer wel iets beter wordt dan de huidige ellende:

Het andere gezicht van de herfst
Vanaf zaterdag zien we met betrekking tot de straalstroom het een en ander veranderen. Het gevolg hiervan is dat het front naar het zuiden wegtrekt. De regen en bewolking maken gedurende het weekeinde vanuit het noorden dan ook plaats voor meer zonneschijn en overwegend droog weer waarbij niet meer dan een enkele bui valt. Daarbij gaan ook de temperaturen omlaag. Overdag wordt het uiteindelijk niet warmer dan een graad of 8 en ’s nachts zou het lokaal een keertje kunnen vriezen.
 

Hetzer

Forumguru
precies, het word morgen top weer :winkie:!!!!!!!!, dus mensen wie hebben er nog meer zin of tijd om morgen tussen 10.00 en 10.30 naar Spijkenisse te komen
 

EdK

Forumguru
De huidige weersellende is dat het gister en vandaag bewolkt en droog is dat er gister wel veel wind stond en vandaag bijna geheel winstil is en dat het overdreven warm is voor de tijd van het jaar.
 

Spaced

Senior Member
Nou. Zooi maar even klaar zetten, printje met m'n nick achter de voorruit, en ready to-go. Kan alleen m'n thermoskan nergens vinden, dus koffie zullen we op een andere manier moeten regelen :)
 

Hetzer

Forumguru
Update,

1.Hetzer, Fabia-2 Combi FL GL-2
2.TDI-Dsg, Superb-2 Combi
3.Spaced, O-2 Combi Facelift
4.Kees, Felicia HB FL
5.Van der P, Fabia-2 Combi FL GL-2
6.Ron467, Fabia-2 Combi FL TSI DSG
7.Trucker, Fabia-2 Combi FL GL-2

tot straks heren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Spaced

Senior Member
Ik zal de camera meenemen, hopelijk doen de weergoden ook even hun best, zodat we wat leuke plaatjes kunnen schieten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan