2016 - octavia combi vRS DSG en wat daarna kwam.

leon-cupra

Forumguru
Die antenne is nostalgie denk ik, de tijd dat we sprieten nodig hadden van enige bepaalde lengte is wel voorbij.
Verder vind ik het een sjieke wagen hoor. En ze schijnen heel goed te rijden.
Nog leuker met een V8 erin haha, alhoewel ik vermoed dat je dan de rijeigenschappen ook een beetje om zeep helpt.
Ze schijnen niet goed te rijden, ze rijden goed ;)
V8 erin zal idd het plezante van de MX5 om zeep helpen. Nu met de upgrade van het 2L blok heeft het blok nu 184pk. Denk dat dat overkill is voor dergelijke lichte wagen. Dan begint het gebrek aan grip achter de hoek te loeren.
 

leon-cupra

Forumguru
@Japanese Power, persoon is hem vandaag komen bekijken en onmiddellijk beslist. Overeenkomst opgemaakt, voorschotje betaald en volgende week rest betalen en ophalen.

Dus de weg naar de MX5 ligt nu volledig open. :yeah::yeah:
Heb er nu twee op het oog, dus zo mogelijk bij die personen geraken :D
 

leon-cupra

Forumguru
@Japanese Power , ze mogen er nog lada op hangen, het zou mij niet uitmaken ;)
Het rijden is zooo goed :yeehaa:
En de designstijl van de huidige mazda's spreekt mij wel aan en de kwaliteit zit ook wel best snor dus .... hop naar een nieuwe ervaring en merk :D
 

leon-cupra

Forumguru
De RS komt bij een echte autoliefhebber terecht die enorm enthousiast was over de RS. Beestje zal serieus goed verzorgd worden. Ook een zeer mooie prijs overeengekomen (zelfs boven mijn verwachtingen). Nu, het was wel een aanbieding die je niet snel terug zal tegenkomen. Weinig km, jong en een correcte vraagprijs.
 

leon-cupra

Forumguru
Wel dan maar niet hopen dat die ook niet gaat klagen over wielspin en verbruik.....
En al ingeschreven op het MX5 forum......... word het daar ook wat levendiger...





en nu maar hopen dat het weer niet negatief en als aanval word gelezen....:dankje::dankje::nailbiting:
dan zal ik hem dan maar niet naar hier doorsturen ... heeft nu een golf 5 gti met 260pk en had in de winter steeds wheelspin en hij verwacht dat met de 220pk niet is :deuk:

Al wat gezocht naar MX5 fora maja is weer met Ollanders :nailbiting::nailbiting:
een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen , ik blijf er weg :D:deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
En de RS is opgehaald door de nieuwe eigenaar :wavecry::wavecry:
Gisteren nog gedacht van "ik ga afbellen" maja de keuze is nu eenmaal gemaakt en met de mx5 gaan we ons ook amuseren.
Alleen .... nog een goed exemplaarke vinden. Gisteren naar een 1-jarige mx5 gaan zien. Pfffff leek geen jaar oud te zijn maar 10jaar. :nono: Snel maar terug naar huis gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

philippe bakker

Forumguru
Wel dan maar niet hopen dat die ook niet gaat klagen over wielspin en verbruik.....
En al ingeschreven op het MX5 forum......... word het daar ook wat levendiger...





en nu maar hopen dat het weer niet negatief en als aanval word gelezen....:dankje::dankje::nailbiting:
Ja want das bijna zeggen : daaaaaaag :)
 

leon-cupra

Forumguru
Gisteren nog even gereden met de standaard 220pk. Begin mijn eigen "frustraties" en het "onbegrip" van velen te begrijpen. Ge kunt standaard beetje vergelijken met een goed getrainde sporter en de stage 1 met een sporter die steroïden gebruikt.
Was ook nog een beetje aan het praten over de RS met de mensen van Apec en vroeg aan hem hoeveel km ik zou gedaan hebben met de michelin banden. 10.000km gaf hij mij. Ze hadden zelf een Cupra van 400pk en daar waren de michelin ook op aan 10-12000km. Dus zo uitzonderlijk was mijn verhaal dan blijkbaar ook niet.
 
Bovenaan Onderaan