2016 - octavia combi vRS DSG en wat daarna kwam.

B.Stuurder

Forumguru
De vermogens zijn de afgelopen jaren ook enorm gestegen, bijvoorbeeld ik zag gisteren een Youtube video van iemand die een Lamborghini Jalpa had weten te bemachtigen. Deze had voorheen maar liefst 260 PK, maar zou nu nog op ongeveer 200 pk zitten.

Citaat: "Jalpa, geïntroduceerd in 1981, was de opvolger van de Lamborghini Silhouette. De auto was ontworpen om een goedkoper alternatief voor de Lamborghini Countach te zijn en was vrij succesvol; 419 exemplaren werden uiteindelijk gemaakt. Aangedreven door een 3,5 liter V8 was de auto iets langzamer dan de Countach. De auto was een ontwerp van Bertone."

Dus om nu met 220, 250, 280 of 300 pk op de voorwielen te rijden in een gezinsauto is eigenlijk absurd, tegen de standaarden van toen. De grenzen zijn wat dat betreft echt wel bereikt.
 

leon-cupra

Forumguru
En de Mazda staat op de oprit :yeah:
Spijtig dat het nu net geen mooi weer is, maar toch even met de kap open kunnen rijden. (Eerst dakje droog gereden, gaat zeer snel)
Ritje gemaakt met de kids, van de jongste mocht het dak niet dicht en de oudste toen hij net van school kwam, eerste wat hij zei "waaww papa, wat een coole auto" en hij was enorm enthousiast tijdens het ritje.

Mijn partner is er iets minder wild van :pardon:
Maja ze heeft er nog niet mee gereden ... mening gaat nog wel veranderen :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

philippe bakker

Forumguru
En de Mazda staat op de oprit :yeah:
Spijtig dat het nu net geen mooi weer is, maar toch even met de kap open kunnen rijden. (Eerst dakje droog gereden, gaat zeer snel)
Ritje gemaakt met de kids, van de jongste mocht het dak niet dicht en de oudste toen hij net van school kwam, eerste wat hij zei "waaww papa, wat een coole auto" en hij was enorm enthousiast tijdens het ritje.

Mijn partner is er iets minder wild van :pardon:
Maja ze heeft er nog niet mee gereden ... mening gaat nog wel veranderen :jaja:
vrouwen houden zo niet van speelgoed he. of er passen batterijen in
 

leon-cupra

Forumguru
Gaan er haren door de war en staan ze weer uren voor de spiegel om het goed te krijgen.....
Dus van te voren een tegoedbon geven voor de kapper....:D
Valt heel goed mee hoor. Bij hogere snelheden voel je de wind over je haren strelen, bij lagere snelheden absoluut geen enkele last van.
 
Bovenaan Onderaan