2009 Octavia 1.4tsi op 19inch

Cars076

Forumguru
Zojuist het zout er af gewassen, gelijk de wielen weer eens goed onder handen genomen.(weet nu hoe ze eruit zien in zwart :yeah:)

Opel Corsa op de achtergrond heb ik daarna gedaan , geen foto van . ( Is van de vrouw :sneaky: )
IMG_2220.jpeg
 

Cars076

Forumguru
##Citaat verwijderd.##
Dank je.
Ongeveer 20 minuten per velg en als je dan wegrijdt dan zie je nog volop vuil.
Kan ik weer aan de gang
 
Laatst bewerkt door een moderator:

eriktv

Forumguru
Ik heb in de zomer 20- en in de winter 10-spaans velgen, dus lang niet zo complex als deze. Maar verlang nog vaak terug naar de 5-spaaks dikke velgen op m’n O1 :D
 

Kanerr

Forumguru
Altijd mooi als het weer blinkt! Maar ik moet er niet meer aan denken om zulke ingewikkelde velgen te hebben :laugh:
 

Cars076

Forumguru
Zo , de auto is weer goedgekeurd , mag ik weer een jaartje van genieten.
Alleen aansluiting van de uitlaat gerepareerd , helaas, hij kan er niet ieder jaar zonder problemen door :cool: .
 

kwillems

Donateur
Prachtig. Het zijn ook donders mooie velgen!
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat de rode remklauwen bijna niet meer zichtbaar zijn.
 

JeSko

Forumguru
Wauw, wat een verschil naafdoppen kunnen maken toch? ;) Geeft hem weer dat beetje extra, echt heel knap man!
 

Cars076

Forumguru
@kwillems en @JeSko Dank u.
Idd remklauwen vallen zo niet echt op, maar aan de andere kant het zijn ook maar kleintjes ( 1.4 ).
Ik heb ook zwarte dopjes over de wielbouten gedaan , alleen over de slotbouten passen ze niet.
Vond dat zelf wel een mooi detail.
 

Rosinfield

† In Memoriam
De mijne zijn 8 spaaks. Ook makkelijk schoon te maken, net nog gedaan. Gelukkig ben ik ook meer van het ingetogene, deze zijn me te druk
 
Bovenaan Onderaan