Superb 3 2.0 tsi 4x4 280 pk tunen belgie

Kurtje

Forumguru
haha inderdaad 365-375pk natuurlijk, typt niet zo makelijk meer :)

Het zijn wel uitersten idd, en deze vermogens zijn perfect haalbaar met heel mooie grafieken waarbij het geen piekvermogens zijn maar mooi vloeiend erin komen en lang aanhouden.

Maar zoals je zegt zou ik zeker eerst origineel proberen, de motor heeft genoeg koppel om lekker soepel te rijden.

Vanwaar ben je ergens, wil je gerust wel eventjes de 280pk en 350nm opgegeven in een Seat Leon ST laten voelen :)
 

oco1979

Forumguru
het (extra) vermogen zal ideaal verdeeld zijn met je 4X4 systeem.
Ben van mening dat je nu al een bom hebt besteld,maar na chip zal nog meer verschieten.
Koppel heb je nooit genoeg.
Zeker met een caravan er achter is het super als je genoeg koppel hebt.
Je kan ook enkel het koppel laten verhogen(eco-chippen in de volksmond)

Br-performance (belgie)
DVX (belgie)

zip(belgie) niet doen
Heinz(belgie) niet direct men voorkeur
 

oco1979

Forumguru
@oco1979 bedankt voor de tip

Jij ervaring met het tunen?

ja.

3 Laten chippen.

Je rijd met een andere wagen rond.

Na chippen stel je de vraag van,deze had zo uit de fabriek moeten komen.

Een nieuwe wagen zit met veilige standaardsoftware.

Moeten voldoen aan veel dingen.
landnorm,soorten diesel/benzine,onderhoudsintervals,garantie,enz......

Er zit voldoende rek in voor verbetering of fijntuning.
 

Kurtje

Forumguru
Oh dat valt nogal mee, ikzelf ben van Beringen :)

In België zou ik voor de VAG wagens altijd DVX aanraden, in Nederland JD natuurlijk.
Al blijft het een persoonlijke keuze
 

Goofy@5E

Forumguru
Oh dat valt nogal mee, ikzelf ben van Beringen :)

In België zou ik voor de VAG wagens altijd DVX aanraden, in Nederland JD natuurlijk.
Al blijft het een persoonlijke keuze
Reden, verklaar aub, ik twijfel tussen de 2 en heb totaal geen idee bij wie ik zou gaan.
 

CDK

Forumguru
Zie hier het resultaat van VAG Techniek op en Leon Cupra met hetzelfde blok als in de S3.

ImageUploadedByTapatalk1456147058.284725.jpg

Een prima tuner, concurrerende prijs én dichtbij gezien vanaf Geel ;)
 

CDK

Forumguru
Nee hoor geen aandelen van 1 bedrijf, ik ben van de mixfondsen ;) maar als ik moest kiezen tussen DVX en VAG Techniek dan weet ik het wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

LT83

Forumguru
Aandelen in Competition102 is het beste voor jou denkik ook. Maar VAGtechniek is inderdaad een adres waar je de auto met een gerust hart achter kunt laten lijkt mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

oco1979

Forumguru
Reden, verklaar aub, ik twijfel tussen de 2 en heb totaal geen idee bij wie ik zou gaan.

Prijs zal bij dvx beter zijn dan JD.

Is JD dan beter dan DVX,wie weet,zelf persoonlijk geen ervaring met deze 2.

Zou eerder naar DVX gaan,omdat het veel dichter is.(persoonlijk)

BR-performance wel ervaring mee.

Doen hun werk goed,maar zou voor de mijne eens naar DVX gaan.

Heb ervaring met BR-performance,hs-tronic(maldegem,belgie) sqaudra tuning(nederland,voor camper fiat).
 

peterrapid

Forumguru
Heb altijd gehoord dat DIVX meer agressief tuned dan BR-performance en meer de limieten gaat gaan opzoeken ... En VAG techniek is zeer goed maar duurt meestal wat langer dan bovenstaande tuners vooraleer ze effectief de nieuwe modellen kunnen tunen (zeker wat betreft DSG-tuning).
 

oco1979

Forumguru
Heb altijd gehoord dat DIVX meer agressief tuned dan BR-performance en meer de limieten gaat gaan opzoeken ... En VAG techniek is zeer goed maar duurt meestal wat langer dan bovenstaande tuners vooraleer ze effectief de nieuwe modellen kunnen tunen (zeker wat betreft DSG-tuning).

Kan wel gelijk hebben van dvx.
gezien hun facebook resultaten,al ook al gezien die op vraag klant hun koppel wat lager zetten.
Voor elk wat wils,is niet verplicht om max te vragen.

BR komt van heinz,waren,durven ook wel scherp uit de hoek komen van afstelling

Weet dat je bij zip, je aanvraag in procenten kan vermelden,volle 100 Procent of eerder 90, 80, enz...

Verschil van DVX en BR,zou de sfeer en "luisteren" wat je echt wil.

Beetje verschil tussen ene met ne overal en ander met een das :D

Br heb ik ervaring dvx nog niet.

Eerst afwachten met sjoemelsoftware :mad: voor er een ingreep zal gebeuren,anders mag ik nog eens langs gaan.
 
Bovenaan Onderaan