Superb 3 2.0 tsi 4x4 280 pk -> hoeveel zijn er al?

Wie rijd er met een 2.0 tsi 4x4 280 pk

  • 2.0 tsi 280 pk belgie

    Stemmen: 10 43,5%
  • 2.0 tsi 280 pk nederland

    Stemmen: 13 56,5%

  • Totaal aantal stemmers
    23

Fmoon

Forumguru
Nog eens schoppen...
Is er iemand met een 2.0 TSI die regelmatig de olietemperatuur nakijkt?
Deze staat bij mij praktisch altijd zichtbaar, en de laatste tijd valt mij op dat hij redelijk hoog is na een tijdje, piekt rond 107-110C.
Dat lijkt me aan de hoge kant?

Niks mis mee, is normaal.
 
Beste Philippe,
Wij verzorgen al heel wat jaren de reclame/belettering voor Team de Rooy en inderdaad speciaal voor deze promo film hebben wij mijn auto in de kleuren gezet van het team. Inmiddels is er 1 zijde van groen naar grijs gegaan, maar voorlopig rij ik er dus nog wel mee rond. Is toch mijn bedrijf en de klanten vinden het geweldig gelukkig!
 

philippe bakker

Forumguru
Beste Philippe,
Wij verzorgen al heel wat jaren de reclame/belettering voor Team de Rooy en inderdaad speciaal voor deze promo film hebben wij mijn auto in de kleuren gezet van het team. Inmiddels is er 1 zijde van groen naar grijs gegaan, maar voorlopig rij ik er dus nog wel mee rond. Is toch mijn bedrijf en de klanten vinden het geweldig gelukkig!
Ja en zeker naar reclame toe
 
Ik heb ondertussen een dikke twee jaar mijn Combi sportline met 280pk. Heel tevreden van deze wagen. Beste wagen die ik ooit gehad heb. Ik heb onlangs beslist om een stage 1 tuning te laten uitvoeren. Wordt uitgevoerd in november. Hij zal dan naar ongeveer 350pk en 460nm gezet worden. Zijn er nog mensen hier die dit laten doen hebben? Met uitzondering van Tennekes, zijn verhaal en ervaring heb ik hier gelezen. Geen problemen met de motor of andere onderdelen?
Hieronder nog een foto van mijn wagen.
20180606_124333936_iOS.jpg
 

mwhite

Forumguru
dit blok zit ook in diverse andere vag modellen en stage 1 tuning lijkt mij geen probleem.
ik ben ook (nog steeds) aan het kijken voor een 280...
zou wel naar de bekende vag tunners gaan...
 
Ik heb een afspraak gemaakt bij APEC in Deinze. Ik ken iemand met een Octavia vRS die daar geweest is, die kerel is erg tevreden en rijdt ondertussen al jaren met stage 1. Die mensen zijn blijkbaar 13 jaar actief. Heel veel goede recensies.
 

MaxN

Donateur
@rubvan82 Al is verbruik geen belang bij een auto als deze, maar wat verbruikt de jouwe ongeveer?
Staat op mijn verlanglijstje naast een A4 Avant quattro met 252pk.
 
Als ik een verre trip over autostrade maak, rustig rijdend, 8,4 liter. Rij je wat sneller hier en daar, dan zit ik tegen de 9 liter. Kleine afstanden en sportief rijden brengen je naar 10 tot 13 liter. Ik tank altijd 98 op aanraden van mijn dealer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

leon-cupra

Forumguru
Ik heb een afspraak gemaakt bij APEC in Deinze. Ik ken iemand met een Octavia vRS die daar geweest is, die kerel is erg tevreden en rijdt ondertussen al jaren met stage 1. Die mensen zijn blijkbaar 13 jaar actief. Heel veel goede recensies.
Je hoort goede en minder goede ervaringen met apec. @Tuner111 kan je hier wel meer over vertellen. Mijn broer kent de zaakvoerder van DVX Performance heel goed, zei ooit tegen mijn broer “goede tuner maar zeker niet de beste”.
Is het @philippe bakker die je bedoelt met de vRS?
 

philippe bakker

Forumguru
En ik heb met dvx een slechte ervaring. Toen ze een opendeurdag gaven en ik mijn auto op de testbank mocht zetten. Ik kwam thuis en mijn cc en parkeer sensor werkten niet. Ik heb hen dan gebeld en ze zeiden: oeps vergeten er terug in te steken. Kom anders eens langs. Jaaaaaaa kon ik 3u tijd kwijt spelen door hun loempigheid. Klote was dat !
 
Je hoort goede en minder goede ervaringen met apec. @Tuner111 kan je hier wel meer over vertellen. Mijn broer kent de zaakvoerder van DVX Performance heel goed, zei ooit tegen mijn broer “goede tuner maar zeker niet de beste”.
Is het @philippe bakker die je bedoelt met de vRS?

Nee, vriend is een zelfstandige dakwerker van hier in de gemeente waar ik woon. Bauters is zijn familienaam.
 
Zoals leest in de bovenstaande reacties, er zijn wel van iedereen goede en minder goede ervaringen te vinden. Ik ga op aanraden van mijn vriend naar daar. Ik lees veel goede reviews, via messenger heel veel uitleg gekregen al. Momenteel een goed gevoel. Ik hou jullie alvast op de hoogte van hoe het afloopt.
 
Bovenaan Onderaan