16' Octavia RS 230 manueel Corrida red

Om het vRS-gerelateerd te houden: in Belgie heb je een éénmalige taks (dien je bij aanschaf van de wagen 1 keer te betalen )en een jaarlijkse taks. Dit is nu gebasseerd op de co- uitstoot. In het geval van de vRS is dit voor beide taksen iets meer dan 300€. Dit is ook de reden waarom in belgie de vRS op dit moment heel populair is: gunstige aankoopprijs (ong 31000€) en lage taksen.

Vroeger zou je voor een VRS een 1malige taks van 5000€(:banghead:) betaald hebben en een jaarlijkse taks van ongeveer 700€. Toen waren de taksen gebasseerd op fiscale pk en pk.

Is een VRS dan zo bijzonder qua uitstoot ?. Ik zou denken dat een motor die op een hoog vermogen afgesteld wordt daar eerder iets minder milieu vriendelijk van wordt....

@Speedhunter: schitterende auto, ik hou wel van Corrida Red met zwarte accenten.

leon-cupra

Forumguru
Is een VRS dan zo bijzonder qua uitstoot ?. Ik zou denken dat een motor die op een hoog vermogen afgesteld wordt daar eerder iets minder milieu vriendelijk van wordt....

@Speedhunter: schitterende auto, ik hou wel van Corrida Red met zwarte accenten.
149gr. Niet echt laag, niet echt hoog. In Belgie zijn ze de benzinemotoren aan het promoten en diesels aan het afstraffen. Dus lage taksen voor de vRS benzine :yeah::yeah:

oco1979

Forumguru
Ietskes anders over VRS.

Was aan het kijken naar serie "Niveau 4"

De eenheid BAB is ook goed vertegenwoordigd met VRS in het zwart.

Top tweedehands verzekers na gebruik van die eenheid ;)

leon-cupra

Forumguru
Ietskes anders over VRS.

Was aan het kijken naar serie "Niveau 4"

De eenheid BAB is ook goed vertegenwoordigd met VRS in het zwart.

Top tweedehands verzekers na gebruik van die eenheid ;)
Ook naar gekeken en viel idd goed op. Mooie reclame voor skoda. Wel allemaal O2's.
Onlangs op de parking van de politie van ardooie een nieuwe O3 vrs gezien. Een zwarte, dus nooit sprinten tegen een sedan vrs, 9/10 een anoniem voertuig van de politie

B.Stuurder

Forumguru
Mag dat in België, uitlokken?
Gelukkig heeft de politie in Nederland Tourans die automatisch een noodstop maken als het spannend wordt. Je hoeft alleen maar vlak voorlangs te kruisen en ze gaan in de ankers, of ze nu eillen of niet :deuk:

Speedhunter

Forumguru
Mss het vrs logo in de grill vanvoor + skoda logo zwart maken? Zou best knap staan met de andere zwarte accenten.

Denk dit zelf even te proberen bij de mijne met plasti-dip.
Ik vind de logo's wel knap zoals ze zijn :)

Zou ik ook doen! Bij mijn eigen wagen ook gedaan...

Ook nummerplaathouder vervabgen naar 1 tje zonder reclame!
Ik ben heel tevreden van mn dealer dus gun hun wel wat reclame.

Speedhunter

Forumguru
20160924_152404.jpg

20160924_152357.jpg

20160924_152350.jpg

20160924_152416.jpg

dirkie996

Forumguru
@Speedhunter : Had je niet beter de RS TDI 4x4 gekocht om in de duinen te gaan crossen?:D
Is deze foto genomen in Koksijde?
Nogmaals proficiat met je prachtige bolide. En de rode rijden sneller:jaja:

abelsj

Forumguru
@Speedhunter : Had je niet beter de RS TDI 4x4 gekocht om in de duinen te gaan crossen?:D
Komt mij ook bekend voor. Ergens tussen Koksijde en De Panne, denk het te herkennen van met de mtb de Meirhaeghe route te rijden, maar ik kan natuurlijk fout zijn.

Speedhunter

Forumguru
@dirkie996 Thx, foto is inderdaad genomen in Koksijde :) Haha ja zo'n 4x4 kan soms wel handig zijn, toch geef ik de voorkeur aan een TSI ;)

Gefelicteerd met je mooie auto
Dankje rudolfi.
Thx @Corné de Kluijver

Knappe fotos:thumbsup:
En nog geen spacers gemonteerd? Heb dit over laatst gedaan en staat toch stuk beter.
Heeft het idd wel een beetje nodig die spacers maar eerst nog wat sparen :jaja:

Bovenaan Onderaan