16' Octavia RS 230 manueel Corrida red

Bael

Forumguru
Prachtige wagen, ik zat in twijfel race bleu of dat rood, maar had nog nooit een Rs in dat rood gezien dus maar niet genomen, gemiste kans als ik de jouwe zie
 

Speedhunter

Forumguru
Prachtige wagen, ik zat in twijfel race bleu of dat rood, maar had nog nooit een Rs in dat rood gezien dus maar niet genomen, gemiste kans als ik de jouwe zie
Ik wou initieel eigenlijk een gele en met een RS220 ging ik ook tevreden geweest zijn. Maar toen ik ging bestellen was het geel uit de catalogus verdwenen. Dan gekozen voor rood en 2 configuraties laten maken, 'gewone' 220 tsi en 230. De 230 was maar een 1000 euro duurder gezien de rijkere standaard uitrusting. Dan was de keuze snel gemaakt :)

Is jou rs eigenlijk handgeschakeld (manuel) of met flippers (manuel)
Bewust handgeschakeld genomen. Aangezien deze wagen alleen maar voor in mijn vrije tijd dient (nooit woon-werk verkeer) vond ik DSG niet nodig. Al heb ik nog nooit met een DSG gereden, zou dit graag eens ervaren.
 

Speedhunter

Forumguru
Gisteren de wagen nog eens een poetsbeurt gegeven. (niet letten op het vuil aan de zijschorten, had er al een beetje mee gereden na de wasbeurt).

20170225_180143.jpg


20170225_175635.jpg


20170225_175627.jpg


20170225_175620.jpg


20170225_175613.jpg


20170225_175540.jpg
 

vleier

Forumguru
Bewust handgeschakeld genomen. Aangezien deze wagen alleen maar voor in mijn vrije tijd dient (nooit woon-werk verkeer) vond ik DSG niet nodig. Al heb ik nog nooit met een DSG gereden, zou dit graag eens ervaren.

Heb ook een handgeschakelde (alleen modelletje ouder)
 

Bael

Forumguru
Zijn je ramen van fabriek af zo getint of achteraf, ik heb die 65% maar veel zie je daar niet van vind ik.
 

Springmuis

Actief lid
Is een aangename afwisseling in het verkeer met al die grijze en zwarte wagens, en persoonlijk vind ik de rode met de zwarte tegenstellingen heel mooi staan :jaja:
 

Speedhunter

Forumguru
Heb ook een handgeschakelde (alleen modelletje ouder)
Lekker in de pot roeren is het leukste :)

Zijn je ramen van fabriek af zo getint of achteraf, ik heb die 65% maar veel zie je daar niet van vind ik.
Deze komen zo uit de fabriek. Dat is een optie van 400 euro. 95% verduisterde ruiten. 65% is idd wat licht maar in het donker zijn die 95% ruiten niet altijd even aangenaam. Wel qua uitzicht natuurlijk.
 

vleier

Forumguru
Lekker in de pot roeren is het leukste :)

Deze komen zo uit de fabriek. Dat is een optie van 400 euro. 95% verduisterde ruiten. 65% is idd wat licht maar in het donker zijn die 95% ruiten niet altijd even aangenaam. Wel qua uitzicht natuurlijk.

Hand geschakeld is zeker get leukste
 
Bovenaan Onderaan