16' Octavia RS 230 manueel Corrida red

vleier

Forumguru
zal geen probleem zijn :D
En tja boetes, het is maar geld, maar doe maar eens een ongeval met in het slechtste geval een dode .... Dat laatste houdt mijn rechtervoet toch wel wat in bedwang. Kga niet onnozel doen waar er op elk hoekje gevaar loert.

Jha je kan ook gewoon duidelijk maken dat ze niet de weg op moeten komen toch?
 

Speedhunter

Forumguru
Vandaag deelgenomen aan een meeting in en rond de markt van Nieuwpoort. Georganiseerd door Carspotting Westkust. Daar werd volgende leuke foto getrokken.
gJpbFMT.jpg
 

Speedhunter

Forumguru
Even een update geven, heb een schroefkit bestelt van ST suspensions, dubbel instelbaar dus ook hardheid en dergelijke.

Ben benieuwd naar het resultaat binnen 2-3 weken als het onder de wagen zal zitten.
 

Speedhunter

Forumguru
De mijne gisteren besteld bij Banden Ackermans in Opglabbeek.

Nu nog op zoek naar een setje 19" om het plaatje compleet te maken...
Waarom dient dat vakantiegeld anders?
Haha ja je kan het beter maar nuttig gebruiken :D

Ik wil na deze zomer ook van mijn 18'' vanaf, volgende zomer koop ik dan sowieso 19''. Dan gaat dat dik staan. Ben ook benieuwd binnenkort hoe het zal uitkomen op die 18'', zal veel beter zijn dan zonder verlaging.
 

leon-cupra

Forumguru
Mooie update.
Kan het zijn dat je een week of twee geleden op een middag in Ardooie was? Parking van het nieuw cultureel centrum op de "tassche".
 

Speedhunter

Forumguru
Mooie update.
Kan het zijn dat je een week of twee geleden op een middag in Ardooie was? Parking van het nieuw cultureel centrum op de "tassche".
Neen zal ik niet geweest zijn, ben wel in Izegem geweest die periode maar Ardooie niet.

Er rijden niet veel rode rs breaks rond, mooie spot dus.
 

Rebel

Senior Member
Mooi zo!
Hoeveel "gezakt"?

Mijn schroefkit is ook binnen, maar bandencentrale is gesloten wegens jaarlijkse vakantie. Nog twee weekjes geduld.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan