10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Badnews

Senior Member
Misschien een haak&brei-clubje voor de dames? met een stapeltje margrieten en libelles en een TV met GTST afleveringen?

ps: ik was er wel en vond de auto's op de rollerbank minstens net zo spannend ;)

Groeten van Mevrouw Badnews

Joske

Forumguru
waaaaa, laat me niet lachen! :deuk::deuk::deuk:

het enige waar ik jaloers op was.. was dat Eibach-setje onder je O3 Luc.. maar achteraf bezien zat jij gewoon in het complot volgens mij! :thumbsup:

maarrueh

we gaan wel erg off-topic nu ;) ;) ;)

EdK

Forumguru
gewoon een stukkie oost duitse muur ophalen in duitsland en rose schilderen en plaatsen als windbuffer zodat de dames in hun rose strandstoel aan een zwembadje hun kinders op t springkussen in den gaten kunnen houden en lekker kunnen klessebessen met een roseetje in den hand en ach de keer erop moet je zeggen dat ze niet mee mogen !!
Tafeltje met de libelle en margriet en wat lingeriebladen erbij en je hebt aan hun ook geen kind en moet ze eind van de dag de auto insleuren omdat ze toch nog het eten moeten klaarmaken bij thuiskomen......

Oeps ik ga hier geen goede beurt mee maken als ze het leest.......

peterrapid

Forumguru
Gewoon een winkelcentrum in de buurt zoeken en de vrouwtjes daar droppen is het simpelste van allemaal of zoals iedere verstandige man de pin-kaart op zak houden en alleen komen :deuk: Goh moest ze dit lezen hang ik eraan vast en ben ik verplicht om ze mee te nemen dus DELETE

EdK

Forumguru
mmmm jij hebt nog de pin kaart.....ik heb alles in mogen leveren en heb een eigen kaart gekregen van haar waar wekelijks me zakgeld op gestort word door haar...... dus vind jouw idee vanuit mijn visie niet zo'n goede hoor !!

Octavia32

Forumguru
Mmmh ik ontwerp ze, maar heb geen budget voor printkosten.
MAAR daar ga ik maar ffkes naar kijken.

Als iemand nog een drukker kent.... ik kan het opmaken in formaat dat door drukkers geaccepteerd wordt..
Als dit serieus is, wil ik wel kijken op mijn werk wij hebben daar een eigen drukkerij kan altijd vragen of dit mag. Om hoeveel flyers hebben we het dan.

lugolux78

Donateur
Geen idee, wat aantallen betreft.
Maar ik kan zeker ontwerp maken das niet het probleem.
Misschien met 500 beginnen en dan onder 20 leden (of minder) verdelen?

lugolux78

Donateur
Ik laat dat aan de "verkoopkunsten" van @Octavia32 over @Joske...
In deze is hoe meer hoe beter.
Zal wel pas volgende week worden. Moet nog wat document schrijven voor een grote tender bij ons werk

Octavia32

Forumguru
500 is weinig toch? 2000 verdelen onder 20 - 25 leden lijkt me beter ;)
Denk toch dat dat een beetje veel van het goede is, maar we kunnen vragen of we er een aantal bij de dealers mogen opplakken.
Maar ik denk dan eigenlijk dat het handigste is om een Template te maken hier op het forum te zetten thuis afdrukken. Want op deze manier bereik je het hele land incl. België natuurlijk.

Als het mag en ik mag dit laten afdrukken op het werk dan kan ik alleen regio Arnhem bereiken. Verder zullen er dan andere leden ook naar mij moeten rijden om deze flyers op te halen.

Ik denk dat als we gedreven leden die het forum een warm hart toe dragen deze flyers laten printen thuis dat we een grotere spreiding hebben dan via mij met drukkerij.

lugolux78

Donateur
Ik woon niet ver van je. En kom regelmatig door het hele land en België. Dus ik zou er zo een aantal mee kunnen nemen mocht het lukken

MarcoO2

Forumguru
Ik geloof eerlijk gezegd nooit zo in flyers, vind het eerder irritant als er weer eens wat onder m'n ruitenwisser is gefrot. En ben daar volgens mij niet de enige in. Houd dat wel in je achterhoofd voordat je veel tijd, energie en geld in flyers gaat stoppen.

Denk dat nieuwe forumleden werven veel beter door een goed en doordacht gebruik van social media kan, je doelgroep bevindt zich veelal toch al online.

lugolux78

Donateur
Klopt maar de combi van offline en online "Marketing" werkt in deze denk ik wel optimaal. Heb ook al gevraagd of ik de FB site kan beheren van het forum. Tot nu toe nog geen antwoord mogen ontvangen van @Exciter

lugolux78

Donateur
Thx. Daar ff nieuwe leven inblazen. Ben haast wel beetje jaloers op Briskoda. Doen ze toch echt slim.
Een recht toe recht aan vraag kan zo beantwoord worden, lukt dat niet dan verwijzing naar forum. Ben je zo een aantal leden rijker in no time.
Daarnaast heb ik ook nog twitter op het oog. Hier heb ik erg goede ervaringen mee (sponsor gevonden voor voetbal elftal)
Hier kan Skoda NL erg mee helpen. Zij hebben 5014 volgers op Twitter. Dat zijn meestal toch mensen die iets met Skoda hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan