10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Octavia32

Forumguru
Komen er ook vrouwen mee, want de mijne zou het ook leuk vinden om aanspraak te hebben met andere vrouwen. Zij heeft minder met auto's namelijk.
 

Pendragon

Forumguru
Ik moet het programma nog lezen, maar de kans dat mijn vrouw mee komt is klein. Wij hebben samen een leven en ook allebei ons eigen leven en bij haar staat de passie voor de auto niet op het lijstje ;)
 

lugolux78

Forumguru
Naja ik weet dat het wellicht makkelijker is als de dame en kinderen mee kunnen. Mijn vrouw heeft totaal niks met auto's. Dus vandaar ook het idee me springkussen, spelletjes, hapjes en drankjes...
 

Antera

Donateur
Mijn gaat per definitie niet zomaar mee. Auto's niet haar ding. De oudste hier probeer Pa te snappen maar dat gaat hem slecht af. De jongste snapt het wel en wil ook net als pappa zijn maar houd zich geen uren zoet en zeker niet als PA heel de dag auto's van binnen zit te bekijken met de laptop :D.

Maar een springkussen is een goed idee en als we en speciaal vrouwenhoekje kunnen maken waar ze kunnen klagen over de hobby van manlief dan komt het misschien wel goed met de vrouwen :laugh:
 

lugolux78

Forumguru
Het Roze klaaghoekje.... Zie het al voor me.... Aan de achterkant van het pand
...

In Finsterwolde



Op een andere datum




Ander jaar...




Whahahaa
 

lugolux78

Forumguru
Ach beetje melig moet best kunnen.

Trouwens als ik een flyer ontwerp (ledenwerving) , zijn er dan mensen hierin geïnteresseerd? Zo ja wat zou er op moeten staan?
Gewoon als je een keer op parkeerplaats een Skoda tegenkomt om achter de ruitenwisser te steken.

En dan nog de gespot flyers uiteraard.

Laat maar Ff weten.
Jullie inbreng voor het plan zal ik snel in v2 verwerken. Daarbij dus ook flyer.
 

Joske

Forumguru
Flyer vind ik uitstekend idee :jaja:

Als je er mij een 500 opstuurt dan geraak ik die wel kwijt hier in de grensstreek! ;)
 

lugolux78

Forumguru
Mmmh ik ontwerp ze, maar heb geen budget voor printkosten.
MAAR daar ga ik maar ffkes naar kijken.

Als iemand nog een drukker kent.... ik kan het opmaken in formaat dat door drukkers geaccepteerd wordt..
 

Joske

Forumguru
voor zoiets zal je vast wel budget bij sponsors kunnen vinden? Als je er reclame (op achterkant) op zet van de dealer die ons gaat ontvangen? Dat is toch een hoop reclame voor hem? Niet?

Zo zou ik het toch proberen aanpakken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan