10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben heel erg benieuwt:jaja:

Edit , ik woon niet ver van Breda, ik hoor wel als ik wat kan doen.
Opbouwen regelen zoeken u roept wij helpen:D
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ik zat net even op Google maps te kijken: die geven nog Opel Vriens op als het bedrijf dat daar zit, maar met streetview krijg je wel duidelijk Tigchelaar te zien.:wavecry:

Luc, voor de foto zal er waarschijnlijk iets van een hoogwerker nodig zijn, voor het overzicht?
 

dirkkroneman

Forumguru
Qua foto's is misschien een idee om een (fotograaf met) quadcopter (ook wel bekend als drone) in te huren om mooie foto's te maken (dit evt in overleg met PON, misschien kunnen hun hier zelf juist wat mee ivm PR?). Programma ziet er goed uit Luc! Heb er nu al zin in ;)
 

Cordoba

Forumguru
Plan ziet er goed doordacht uit Luc.
Wat opmerkingen/aanvullingen van mijn kant:
- badge met forumnaam heb je in je plan staan, maar misschien is forumnaam/voornaam een betere optie? (in mijn geval zou de badge dan niet alleen 'Cordoba' vermelden, maar 'Cordoba/Gert' en in geval mensen een specifieke taak/functie hebben op de meeting misschien een onderschrift op de badge, jouw badge zou dan bijvoorbeeld 'lugolux78/Luc' vermelden, met daaronder een regeltje 'organisator'.
- ander punt: je hebt in je plan ruimte voor stands van auto-gerelateerde zaken, misschien een idee om de bedrijven die de stands mogen vullen, een bijdrage voor het evenement te vragen? Voor Tigchelaar als locatie-eigenaar, kun je natuurlijk een speciale/uitzonderingspositie maken.
 

ertromp

Forumguru
Het ene Skoda feestje is zojuist afgelopen en er wordt alweer hard gewerkt aan het volgende feestje. :yeah:

Die van jou moet zeker komen naar dit jubileum. Heb nog niet eerder zo'n mooie kleur op het Nederlandse wegennet gezien in combinatie met het interieur. Goede reclame voor Skoda wat ze zoal geleverd hebben
 

andrehj

Forumguru
Oeps. Ik was in de volle overtuiging dat ik mij in het geheel niet voor deze meeting aangemeld had. Maar je hebt gelijk, ik heb mij inderdaad ooit aangemeld met de zin
"Ik zal er waarschijnlijk wel zijn, afhankelijk van de datum natuurlijk, maar op een za of zo kan ik meestal wel."
Dit was echter al op 15 januari, in deze post, die ik al lang weer vergeten was. Daarna heb ik het geheel alleen zijdelings gevolgd en totaal niet in de gaten gehad dat ik nog op de lijst stond.
Toch niet zo netjes van mijzelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan