10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tallguy

Forumguru
Allen,

Het was een koude, bewolkte, gure dag buiten. De dag? December 2004...de 14e was het als ik het me nog goed herinner. Het vroor bijna buiten, het kwik lag nèt iets boven het vriespunt, maar die gure wind liet het aanvoelen als -3,5graden...brrrrr. In een kamertje van zijn appartement in Amsterdam zat Exciter gebogen over zijn toetsenbord druk op de toetsen te rammen van zijn PC. Het ding zuchtte en steunde onder het verwerken van Exciters laatste en meest belangrijke opdracht die dag. De PC's van toen waren nog niet zo krachtig als vandaag en Exciter moest daarom lang...erg lang wachten op de uitkomst.
Opeens piepte en kraakte het apparaat, het beeldscherm begon te flitsen, beelden en teksten knipperden op het scherm. Even leek alles qua programma's in te storten...alle hoop bijna vervlogen.....

Maar toen....TOEN kwam zijn programma te voorschijn, fris van kleuren, ongeschonden en klaar voor een mooie toekomst!

Skodaforumleden...het was zover...het was gelukt! Het Skodaforum was geboren!!!!!! :yeehaa:

Vol trots volgde pappa Exciter de groei van zijn creatie, voorzichtig de eerste stapjes nemende op het internet, gevuld worden met teksten van Skodaforumleden. Jaar na jaar groeide zijn kleine spruit uit naar iets dat de grootste in de hele Benelux is geworden :thumbsup:

14 december 2004...een memorabele dag was dat zeker en hoewel Exciter een stap teruggedaan heeft in de forumleiding, is zijn forum nog steeds hier, voor ons, voor jullie, voor iedereen. En 14 december 2014 wordt zijn kindje 10 jaar oud.

Met 14.000 leden lijkt het me een goed plan om die heugelijke feit op een gepaste manier te vieren.

-------------------------------------------------------------------
Wat gaat er gebeuren?

Op zaterdag 9 mei 2015 zal in Breda van 11:00u tot ongeveer 17:00u een evenement worden gehouden bij Autobedrijf Tigchelaar,
Minervum 7001C
4817 ZL Breda

breda.PNG

2014-09-04-14_10_05-auto-tigchelaar-breda-google-maps-png.29772


Wat is het programma?

10:30 - 11:30 > Inloop & Registratie met wat goodies! (First come - first serve)
11:45 - 12:00 > Opening & Welkom met hapje en drankje (broodjes)
12:00 - 12:15 > Stukje historie
12:30 - 16:45 > Vrij programma met de een gevarieerd programma:

- VCDS/VCP workshop (Showroom)
- Oldtimers te zien van de Skoda Club Nederland (Skoda Octavia, 110r, Rapid)
- Detail workshop (1e verdieping)
- Mogelijkheid om deukjes uit te laten deuken voor lage vergoeding - aangeboden door Tigchelaar
- Stand van VAG Techniek, informatiepunt Lowering-Tuning etc...
- Springkussen, Popcorn machine, videogames en teken-/knutselhoek
- Verjaardagstaart (aangeboden door Tigchelaar)
- Doorlopend frisdrank, koffie & thee (geen alcohol)
- Foto's van de auto's door de Forum fotografen
- Beats van de Forum DJ's
- Regionale media
16:30 Afsluiting en Loterij (forumnaam is loterij inleg :) ) met diverse prijzen!

* Hapjes en drankjes worden aangeboden vanuit autobedrijf Tigchelaar.

Meer informatie tref je aan in bijgevoegd PDF bestand 'Skodaforum jubileum'.

Hoe kan ik me aanmelden?

Alleen leden kunnen zich aanmelden via deze link. Leden zijn echter wel in staat om zgn introducés mee te nemen. Die introducés rijden dan mee met het Skodaforumlid. Dat dient dan wel bij de inschrijving aangegeven worden.
Directe familieleden van leden zijn uiteraard welkom om met de leden mee te rijden.

Kan ik via een poll nog aangeven dat ik interesse heb om te komen?

Ja hoor, dat kan nog steeds. Hier was reeds een poll gestart om interese te peilen in deelname voor deze happening. Deze poll blijft voorlopig ook open om interesse te blijven peilen.

Wat kost het?

Helemaal niets! Het evenement is gratis. Misschien dat voor een warme hap een kleine onkostenvergoeding gevraagd kan worden. Voor de rest vragen we van jou alleen een goed humeur en een flinke dossis enthousiasme.
Uiteraard zouden we het erg op prijs stellen als men een donatie zou willen geven aan het forum. Het Skodaforum wordt nauwelijks gesponsored. Mocht je een donatie willen doen, dan is dat mogelijk via deze link.

Met dank aan.....

Het Skodaforum in z'n geheel organiseert het evenement, want zonder leden heeft ons forum geen bestaansrecht. Maar...het is Skodaforumlid Lugolux78 die de inhoud aan het programma heeft gegeven, waarvoor onze grote dank!
Tevens bedanken wij Autobedrijf Tigchelaar voor het beschikbaar stellen van de locatie.
Skoda Nederland bedanken wij voor het beschikbaar stellen van geldbedrag voor het houden van ons jubileum.
Skodaclub bedanken we voor het beschikbaar stellen van items voor de loterij.
Carclean bedanken wij voor het beschikbaar stellen van een zgn goodie-bag
Vagshop voor het beschikbaar stellen van 2 waardebonnen voor de loterij.
 

Bijlagen

  • skodaforum jubileum.pdf
    1,2 MB · Weergaven: 77

lugolux78

Forumguru
Zeker zal ik hulp nodig hebben :)

Ik ben momenteel aan het kijken voor een geschikte locatie.
Met PON/Skoda gesproken helaas is daar geen optie.
Wel toezegging voor budget (afhankelijk van invulling evenement) en een aantal auto's voor de aankkleding (misschien nieuwe Superb????) :)

Kortom als ik de locatie nu eens heb dan kunnen we verder.
Suggesties zijn welkom.
Liefst is de locatie in de grensstreek met België
Harde vereiste is dat je wel 100-150 auto kan neerzetten en het liefst nog een loods/overkapping voor de andere activiteiten.

Peildatum voor de meeting/verjaardagsfeestje zal volgend jaar in Mei zijn.
Waarom zo laat? In de Winter is eigenlijk de verjaardag maar gezien de donkere dagen, slecht weer (auto's moeten wel optimaal in conditie zijn voor foto) wil ik het graag naar het voorjaar van 2015 tillen. Mei heb je meestal goed weer, getuige ook de laatste meeting in Mei.

Ben eea aan het uitschrijven en zal het hier publiceren.

Voor nu zou het mooi zijn als hier een aantal mensen zich aanbieden voor divers vrijwilligerswerk (nader te bepalen)

Wel nodig, en ik hoop dat er iemand hier is die dat kan:
een DJ voor wat entertainment
iemand met connectie naar een frietboer of anderzins snack bedoeling

Later wederom meer!

:yeah::yeah::yeah:
 

dirkkroneman

Forumguru
Ik wil best een handje helpen, maar erg afhankelijk van wat er gedaan moet worden ivm de locatie (ik woon nou niet bepaald zuidelijk) ;)
 

lugolux78

Forumguru
Streven is een locatie te vinden die bijna voor iedereen ideaal is. Maar net als politiek kan het niet voor iedereen helemaal naar wens gedaan worden.
Tags voor locaties:
Eindhoven
Breda
Tilburg

Daar ergens is voor BE vrienden ook leuk.
Ik wil een vooronderzoek doen door middel van vragenlijst (zal via mijn website gaan aangezien ik hier de mogelijkheid heb om dit te doen)

@Pendragon graag jou fotokunsten

@etromp @Antera VCDS sessie? Zouden jullie dat willen/kunnen.
 

lugolux78

Forumguru
** UPDATE **

Zoals al eerder aangegeven draait alles om locatie.

De intentie is Breda, bij dealer Tigchelaar (diverse merken maar primair Skoda/Seat).
Hij heeft een schitterend, makkelijk te bereiken locatie.
Net gesproken met de vestigingsmanager en die was zeer positief over het hosten van een dergelijk evenement.

Mooie aan deze locatie is dat je twee verdiepingen parkeerplaats hebt, met heel wat ruimte.
Ook voor het foto moment! (ERG BELANGRIJK!)

2014-09-04 14_10_05-auto tigchelaar breda - Google Maps.png

Zoals je kan zien, echt leuk met het half rond!

Aan mij nu de taak om eea verder uit te schrijven (met uiteraard ook jullie goede ideeëen) en afspraak met vestigingsmanager te maken.

Ik ben oprecht opgelucht, omdat ik hier toch even mee rondliep. Zeker ook omdat de vestigingsmanager super enthousiast was!

Kortom, nu gaan we de goede kant op!

Keep u posted!!!
 

Falcon

Donateur
/me mag wel een extra huis aanschaffen in Brabant. Eerst Nuenen meeting en nu dit ;)

Geen probleem, mooie locatie! Misschien wel een goed idee om aan wat vuurkorven te denken en warme drankjes, want het kan dan nog weleens flink koud zijn! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan