10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Tsja @ertromp als het wrijvend uitdeuken er was geweest was ik er misschien deze keer wel geweest....

Maar goed zodra je antwoord op je vraag zou hebben is het ook niet leuk meer....
 

RogerS

Forumguru

RogerS

Forumguru
Die van jou moet zeker komen naar dit jubileum. Heb nog niet eerder zo'n mooie kleur op het Nederlandse wegennet gezien in combinatie met het interieur. Goede reclame voor Skoda wat ze zoal geleverd hebben
Tja kleurstelling lak auto en interieur was geïnspireerd op een auto die ik eerder heb gehad. Een Peugeot 306 in Roland Garros uitvoering.
Peugeot%20306%20RG%202.jpg
 

RogerS

Forumguru
Aha, een bekende uitvoering. Je vind hem mooi of lelijk, iets ertussen in is er niet. :deuk:
Dat klopt. Verschillende vrienden van mij zijn geen fan van deze combinatie. Zelf vinden wij bijvoorbeeld zwart absoluut niet mooi. Ik wil eigenlijk maar 1 keer in een zwarte auto worden vervoerd. En dat is liggend in een kist..
 

MarcoO2

Forumguru
Aha, een bekende uitvoering. Je vind hem mooi of lelijk, iets ertussen in is er niet. :deuk:
Ik behoor duidelijk tot de laatste groep. Daar waar ik een RG-uitvoering van Peugeot wel mooi vind in deze kleurstelling, vind ik het op een SC niet uit de verf komen. De auto is er (in mijn optiek dan) veel te groot voor. Maar gelukkig ben jij er blij mee, Roger ;)
 

Joske

Forumguru
Hierbij de eerste versie van het plan.
Jullie feedback wordt erg gewaardeerd!
Ook ander ideeën zijn uiteraard welkom.
Het is een voorlopig plan, dus nog niet definitief!~

Gr. Luc
dat ziet er alvast zeer veelbelovend uit Luc :thumbsup:

Het opstellen van dit "businessplan" zal er zeker al mede voor gezorgd hebben (?) of zorgen dat grote bedrijven zoals PON of D'Ieteren sneller geneigd zijn om hier hun steun aan te geven. Het aanmeldingsprincipe vind ik ook goed plan, ben benieuwd naar de praktische uitwerking daarvan. Is er al contact geweest met de pers? (of misschien nog wat vroeg)

Je zal alleszins ruim op tijd reclame moeten beginnen maken, ik zou met een mail-to-all werken. Dus de forumleiding kan ineens alle leden mailen, dat zou ik zeker doen om de aandacht op dit evenement te trekken. Enkel met een topic (ik spreek uit ondervinding :D ) op het forum geraak je er niet, zeker niet aan 150 Škoda's..

En dat zou jammer zijn ;), dus uitwerking evenement: zit zeker al goed MAAR reclame, reclame, reclame, reclame,.. maken dat zal het belangrijkste zijn, al die bekende en onbekende leden warm krijgen om naar dit evenement te komen!

En mei.. het zal er sneller zijn dat je denkt hoor :D
 

eeneen

Lid
Afgelopen weekend de eerste meetin mogen meemaken en nu dus alvast 9 mei in de agenda gezet voor de volgende....
Het plan ziet er sowieso al super uit dus daar kan het niet aan liggen.
 

henriz

Forumguru
Uit het document:
"Parallel ook met Skoda/PON gesproken om de nieuwe Fabia en wellicht ook al de nieuwe Superb te kunnen laten zien."
Ik zie het al helemaal voor me: de internationale autopers verzamelt in Breda. Want de nieuwe Superb wordt niet in Genève, Parijs of Detroit gepresenteerd, maar op de voorjaarsmeeting van Skodaforum. :D:thumbsup:
 

Badnews

Senior Member
Wat staan er leuke ideeen in het plan. Vooral de extra dingen als springkussen voor kinderen en race spelletjes spreken mij aan om zo het gehalte kind+vrouw (geen idee wat die op een springkussen moet) te doen verhogen.

Ik wil met alle eer mijn playseat+g27+ps3 (mogelijk dan ps4 als er eindelijk racegames+ondersteuning is) ter beschikking stellen, echter is de enige goede simulator (Gran Turismo) Skodaloos!
 

lugolux78

Forumguru
Uit het document:

Ik zie het al helemaal voor me: de internationale autopers verzamelt in Breda. Want de nieuwe Superb wordt niet in Genève, Parijs of Detroit gepresenteerd, maar op de voorjaarsmeeting van Skodaforum. :D:thumbsup:

DE wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Maar zal krap worden.
Fabia zal zeker wel lukken.

n misschien wat ouder Skoda spul :) Daar verheug ik me dan weer op!
 

Badnews

Senior Member
Kan mijn zoontje ook niet zeggen dat er 'verkeerde merk' velgen onder hangen bij de auto van Corne :)

en

Op de meeting: bouncing balls competitie op het springkussen
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan