ŠKODA SCALA

Japanese Power

Donateur
Zojuist in de mailbox:

Zaterdag is dé dag om je te oriënteren op je nieuwe auto. Komt dat goed uit!


Als trouwe nieuwsbrieflezer kun je aanstaande zaterdag 16 februari tussen 10:00 en 15:00 uur als allereerste in Nederland kennismaken* met onze nieuwe SCALA. Dit gebeurt tijdens een exclusieve sneak preview bij Pon’s Automobielhandel in Leusden. De SCALA is maar heel even in Nederland, dus grijp nu je kans.

Zien we je deze zaterdag in Leusden?

Aanmelden kan wellicht nog via deze link.

470b43a2-af4f-4189-8380-8a9fa16984f3.jpg
 
Laatst bewerkt:

Atria

Actief lid
Maak eerst de prijzen maar eens bekend. Dan weet ik of ik er in wil zitten :). In België en Duitsland al lang bekend.
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Hoezo? Ik zie nu eenmaal graag helder gedefinieerde begrippen.
Zal wellicht een restje beroepsdeformatie zijn (maar hé, wat is daar tegen?)... ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Wat is te duur?

:D
Dat is uiteraard persoonlijk en vooral afhankelijk van je budget. Zo zijn er mensen die er hun hand niet voor omdraaien om 10 Scala's te kopen. Maar waarom zouden ze. Ik behoor niet tot die categorie en bedoelde dan ook te duur voor mij.
In termen van valuefor money zal het wel meevallen.
 

Vlokkie

Senior Member
Ik ga morgen ook even sneak previewen, ben erg benieuwd! Als ze maar niet zo flauw zijn dat we de auto alleen van buiten mogen bekijken... Maar ben ondertussen ook wel erg benieuwd naar de prijzen idd.
 

Mick

Actief lid
22F2318A-D06F-46C8-86F0-87BD338EF924.jpeg B4F8F1F7-3013-4AA5-B279-8F90EEBD7FEB.jpeg C069BD33-C530-40F4-AEAF-80E5C4A6A742.jpeg F8BC521B-A338-4713-8FBF-4F89EBD88EDF.jpeg 0E33A353-CC2D-4257-AF7A-C0B6215AFC2F.jpeg 329B6441-746B-4D0F-A312-4268A8FB8C53.jpeg Vandaag even naar Pon gegaan om de Scala in het echt te bewonderen. Een hele fraaie wagen moet ik toegeven. De kofferbak mocht helaas niet open. Het was een pre productie wagen en er was iets met de kofferbak.
Volgens de heren van Skoda, wordt de Scala in Nederland niet leverbaar in een diesel variant. Pon zou alleen de benzine varianten gaan leveren in Nederland. De prijzen komen begin maart.
 

AGTon

Forumguru
Ik hoop toch wel dat de voorstoel op zijn verste stand stond anders blijft er weinig beenruimte over op de achterbank.
 

Mick

Actief lid
Ik hoop toch wel dat de voorstoel op zijn verste stand stond anders blijft er weinig beenruimte over op de achterbank.
Ik kon voorin prima zitten met mijn 1,98m, zelfs met het aanwezige panoramadak. Achterin werd het allemaal wat krapper wanneer ik de stoel voor mijn lengte had ingesteld. Hoofdruimte achterin is aardig wat minder doordat het dak schuin afloopt.
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar zo op de foto's niet mijn ding. Vind de koplampen veel te groot, het multimediasysteem zo 'erop geplakt' niet mooi en de achterkant met het doorgetrokken zwart en de letters Skoda erop erg veel lijken op een Volvo. Daarbij vind ik het erg jammer dat ze van de typische Skoda C achterlichten afstappen. De kleur is wel mooi
 

Rosinfield

† In Memoriam
Hij staat eindelijk op de website. waar eveneens de prijslijst is te downloaden. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat die volledig is, want er zijn 5 versies van de 1.0, alle met handbak en slechts 1 versie van de 1.5. Alleen met DSG en in business sport uitvoering a €30 000. Lijkt me nogal raar
 
Bovenaan Onderaan