ŠKODA SCALA

Rosinfield

† In Memoriam
Sportonderstel (1,5 cm lager) met driving mode select is wel een optie. En ja, gerede kans dat je aan opties vastzit die je eigenlijk niet hoeft (net zoals nu). Maar 23/24 K zou me al best meevallen eerlijk gezegd
 

Japanese Power

Donateur
tsja inderdaad en de C achterlichten zijn ook weg....Jammer wel
Ik zie die opmerking over het verdwijnen van de C-lichtunits vaker langskomen. Wat is dat toch dat zoveel mensen krampachtig willen vasthouden aan bepaalde ‘tradities’ van in dit geval de C-lichtunits?
 

turboturbo

Forumguru
Nou, jij eet toch ook niet ineens insecten ipv vlees? ;)
Daar hebben de meeste mensen wat tijd voor nodig...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Dat snap ik maar waarom daar zo aan vast blijven houden...
Misschien lullige vraag, maar waarom blijft je vrouw trouw aan Toyota en de verdere familie.
Het is eigenlijk een kenmerk van sCoda geworden waar hij ook met kale kont aan te herkennen is en helaas stappen ze daar klaarblijkelijk nu van af.
Maar goed over 10 jaar hebben we het er niet meer over als alle modellen vervangen zijn voor opvolgers.....
 

Japanese Power

Donateur
Nee hoor, niet lullig uit jouw mond. Kuch. Maar Toyota heeft niet zoiets waarom je er aan vast blijft houden als een achterlicht unit. Wel aan de lage onderhoudskosten en de hoge betrouwbaarheid voor in ons geval een auto van 15 jaar ;)
 

mkmons

Actief lid
Ik ben reuze benieuwd! Wil eigenlijk wel weer naar Skoda terug. Niet omdat de Kadjar niet bevalt, maar het voelt toch als verraad... :pardon:

Karoq past in de uitvoering die ik wil, waarschijnlijk niet in het budget, en eigenlijk wil vrouwlief een tweedehands V70 kopen, dus dan hoeft mijn leaseauto niet meer zo groot te zijn. Of wellicht een Kamiq...

Gelukkig heb ik nog een jaar om te beslissen...:D
 
Laatst bewerkt:

Phoenix2149

Senior Member
Hier is bewust gekozen voor een grote lease en kleine auto.

Maar mijn situatie is dat ik ook veel met vliegtuig weg ben en dus vrouwlief de lease (O3FL) veel kan gebruiken.
 
Bovenaan Onderaan