ŠKODA SCALA

Okki

Donateur
Behalve in blauw ook in wit en groen verkrijgbaar...

fb-img-1544346930066_orig.jpg


fb-img-1544346940160_orig.jpg
 

Okki

Donateur
ik zie trouwens op de interieurfoto's door het stuur heen links een "hendel" zitten....is die voor de AAC?


schermafbeelding-2018-12-06-om-19-57-02-edited_orig.png


Zou bij mij problemen opleveren met de knieën zo te zien.....

knie_orig.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
Zou bij mij problemen opleveren met de knieën zo te zien...
Denk ik niet hoor. Zit vlak onder het stuur in (vrijwel) hetzelfde vlak als de richtingaanwijzerhendel. Ik heb ook zo'n aparte Cc-hendel en zou echt mijn knie flink omhoog moeten trekken om 'm aan te tikken.
 

Okki

Donateur
Bij sommige auto's, zoals de nieuwe Ford Focus, is de achterwiel ophanging afhankelijk :deuk: van de motorisering een starre achteras of onafhankelijk....

Het was maar een vraag hè...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Erg benieuwd naar de prijzen. Valt er op één of andere manier een educated guess te maken naar het verschil met een Golf (uiteraard bij gelijke uitvoering)? Bv ogv eerdere vergelijkingen tussen vergelijkbare auto's.
 

AGTon

Forumguru
Zal denk ik afhangen van hoe vol je hem hangt. Maar ga maar uit van een verschil van minimaal 3K
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Erg benieuwd naar de prijzen.
De Rapid spaceback clever gaat momenteel over de toonbank voor € 20.520,00 !
DIt is vergelijkend met de Ambition.
Dus de Scala in een kale uitvoering zal ook wel ergens beginnen rond de 20K
Wat je hiervoor krijgt ? in iedergeval niet het digitale teller display want dat is 100% een optie en zal uiteraard niet in NL leverbaar worden.... ( eerst karoq en kodiaq )
Maar goed het blijft gissen.... gewoon 3 maanden geduld hebben en dan weet je 100% zeker dat hij te duur zal zijn voor je...:D
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ha ha. Nou dat weet ik niet. Ik ben dan sowieso bereid af te zien van nice to have opties die ik nu heb, maar die ik best wil missen; voice control, handsfree, navigatie, front assist, park distance control, automatische airco.
Wat ik wel zou willen is de 1.5, dsg en het sportonderstel. Maar de vraag is uiteraard in hoeverre je dan wat te kiezen hebt qua opties. De tijd zal het leren.
 

AGTon

Forumguru
Ik sta er van te kijken dat er hier wel een diesel (1.6 tdi) in komt en in de fabia niet meer.
 

EdK

Forumguru
Vermoed zo maar dat als je de 1,5 DSG neemt dat je automatisch al veel opties erbij hebt omdat de 1,5 echt niet in de kale versie geleverd zal worden.
En je sportonderstel zal wel een Antera onderstel worden want ga niet zo snel zien dat VAG dat gaat leveren... en zeker niet in de kale uitvoeringen...
Dus tsja vermoed dat jij met je wens 1,5 en dsg al naar 23 a 24K gaat neerleggen..
Blijft over wat je moet bijleggen nadat je je prijs weet voor je fabje 3 wat men wil betalen
 
Bovenaan Onderaan