ŠKODA SCALA

Rosinfield

† In Memoriam
De Scala met 1.5 dsg is er alleen in de Business Sport uitvoering. Vanafprijs €30 k. Zonder navigatie. Maar ziedaar, er is nu ook een Polo met die motor en dsg met veel meer voor veel minder. Met tijdelijk voordeel actie op de Business R-line. Interessante optie. Uiteraard wat minder ruim, maar voor ons ruim genoeg.
 

EdK

Forumguru
Zit je er nu werkelijk aan te denken om je anderhalf jaar oude wagen nu al in te ruilen ??? :pieker:
 

EdK

Forumguru
Krijg daar natuurlijk ook meer voor terug nu
Over dat hoe ouder hoe gekker begin ik niet, dat was al in je Yeti tijd bekend.....

Maar nu meer voor terug ? Denk dat je afschrijving nu juist het hoogst zou zijn...
Maar goed praten en kijken wat die oplevert kan nooit kwaad...
Maar kwa bagage ruimte ga je nog meer inleveren volgens mij
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja maar die blijft ruim voldoende met 351 l. En ruimte op achterbank ook genoeg. Maar het orienteren gaat door. Wordt vervolgd
.
 

SkodaJosh

Senior Member
Ben gistere even in een scala gaan zitten bij de dealer hier in België. Hij ziet er wel ok uit.

Hier is hij trouwens leverbaar in 1,6 Diesel handgeschakeld of DSG. Naar de reacties hier is dat in Nederland dan niet zo?

Als ik hem op de Belgische site samenstel met dezelfde opties als mijn huidge Rapid dat ook een 1,6diesel is kom ik ongeveer op dezelfde catalogus prijs uit als mijn Rapid 3 jaar geleden.
 

Japanese Power

Donateur
Stap nu in de Scala en maak een proefrit, opgeven kan vanaf heden per e-mail.


cf25e356-b08a-4f38-817c-d021954adcc1.jpg

Nog ruim een maand, en dan staat de nieuwe SCALA bij de Nederlandse dealers. Op 17 en 18 mei maakt hij zijn opwachting in de ŠKODA-showrooms. Zolang hoef jij echter niet te wachten.

Net als de internationale media kun jij al vóór de officiële introductie als eerste met de SCALA kennismaken. Tussen 25 april en 14 mei bepaal jij de dag, het tijdstip én de locatie voor je exclusieve VIP proefrit. Interesse? Schrijf je dan hier in.
 

Japanese Power

Donateur
Al staat PDC voor niet in de opties, ze zijn op elke auto te leveren. Misschien niet af fabriek maar wel achteraf. Af fabriek heeft natuurlijk wel de voorkeur omdat deze netter zijn afgewerkt.
 

Japanese Power

Donateur
Klopt @Okki. Maar kan me niet voorstellen dat er wel Park Assist op zit maar geen sensoren. Of zijn deze sensoren voor beide geschikt. Ik heb zelf geen Park Assist maar kan me zo voorstellen dat ze een dubbele functie hebben.
 

hemi24

Forumguru
Vandaag gereden met de nieuwe Scala!
Er staan er 5 in NL op kenteken (dit was de ZB-292-K).
Ik mocht rijden met de 1.0 handgeschakeld in First Edition uitvoering. Aardige dame van Prodrive kwam op de afgesproken tijd bij mij thuis voorrijden, gaf netjes uitleg van de auto rondom en binnen en vervolgens hebben we een route van ca. 40 minuten gereden.

Zowel de auto, als de motor hebben mij uitermate positief verrast!!!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan