Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 110pk Greentech Style Business Half leder + Bi-xenon + Canton audio

Topic in 'Mijn auto' gestart door Roeland80, 30-12-2020.

1. Rainesh

Rainesh Forumguru

2. Jee13

Jee13 Forumguru Donateur

Leuk om je updates en aanpassingen te zien !
    goed bezig.

3. Roeland80

Roeland80 Forumguru Donateur

@Rainesh is dat ook zelf te doen? Ben wel handig met computers en software updates

Systeem werkt verder prima is het dan ook nodig? Krijg ik extra opties erbij?

Laatst aangepast: 24-01-2021
  4. Rainesh

Rainesh Forumguru

Misschien dat we het op afstand kunnen doen.

Systeem werkt daarna stukken sneller, zijn veel bugs opgelost en verbeteringen aangebracht.

Last edited by a moderator: 25-01-2021
  5. Roeland80

Oké dan wil ik dat wel doen!
    Hoe kan ik contact opnemen met je?

6. Rainesh

Rainesh Forumguru

Stuur me een mail graag

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com

Last edited by a moderator: 25-01-2021
  7. AntonA

AntonA Lid

Nice, leuke aanpassingen. :thumbsup:
    Maar die sunnyboys zijn wel prijzig.
    Is het echt de moeite waard? (Heb achter al donkere ramen)

8. Roeland80

@Rainesh ik heb je een mail gestuurd

@AntonA ik heb er geloof ik 70,- voor betaald heb ook getinte ramen maar toch in de zomer als de zon rechtstreeks achterin schijnt toch wel last van

9. AntonA

AntonA Lid

Bij sunnyboy zelf staan ze voor 175. Voor 70 euro is het inderdaad nog leuk.

Last edited by a moderator: 28-01-2021
  10. Rainesh

Rainesh Forumguru

Niks ontvangen, zal mn spambox ff controleren

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com

Last edited by a moderator: 28-01-2021
  11. Roeland80

Okee ik heb net nogmaals gemaild!

12. Roeland80

Okee vandaag caravan willen ophalen bij de stalling vond de trekhaak al erg dichtbij de bumper zitten en helaas gaat het niet passen met mijn koppeling....

Ik heb al contact gehad met de verkoper van de auto die ook de trekhaak heeft geplaatst die gaat contact opnemen met bosal om te kijken wat de beste oplossing is.... ik gaf al aan dat afneembare trekhaak waarschijnlijk de oplossing is.... maar wilde het nog even voor de zekerheid checken.... ben wel blij dat ik er nu achter kom en niet met de vakantie....

Bijgevoegde bestanden:

13. hemi24

hemi24 Forumguru

Dat ziet er aardig krap uit!

Maar uiteindelijk als ‘ie net niet raakt, past het wel... Dichterbij dan op de foto zal de koppeling nooit kunnen komen lijkt mij.
    Alleen als je de slingerkoppeling los zet komt deze iets naar buiten, dan raak je de bumper net wel denk ik.

Heb je de caravan ergens in een kas gestald staan?

14. Roeland80

Zoals op foto 1 raakt hij de bumper net niet als ik nu weg rijd komt de hoek van de koppeling wel tegen de bumper aan. Foto’s naar verkoper gestuurd vind ook dat dit niet kan en neemt contact met bosal/Oris als de afneembare versie het probleem oplost gaat die eronder gezet worden....

ja klopt in een kas staat hij vlak in de buurt

15. Roeland80

Had dit ook al gelezen op het forum kwa problemen met O3 en vaste trekhaak maar dat was in 2013 dus dacht dat al wel opgelost was..... helaas niet dus....

16. Roeland80

Probleem is vandaag opgelost!
    762C2ADC-6458-42CF-9785-23587E1B97A3.jpeg

hemi24 vindt dit leuk.
  17. Roeland80

Vandaag ook de zomerbanden weer gemonteerd en meteen de hulpveren achter geplaatst!!

18. Sjoerdb

Sjoerdb Senior Member

Komt de auto hoger te staan door de hulpveren? Hoe is de montage?

19. Roeland80

Kwam omhoog komen vind ik mee vallen had ze ook op mijn O2 die kwam wel veel hoger te staan.... montage viel mij heel erg mee heb het gedaan bij banden wissel.....

Deel deze pagina