Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 110pk Greentech Style Business Half leder + Bi-xenon + Canton audio

Roeland80

Forumguru
Kijk, die zoek ik ook. Waar heb je die besteld? En is de montage een beetje te doen?
Ik heb alleen sinds 2 dagen dat de auto soms aangeeft Knipperlicht linkerzijkant controleren is soms dus niet altijd...
hij doet het dan wel gewoon is dit met VCDS weg te coderen omdat er denk ik LED lampjes in de dynamische knippers zitten? of toch maar nieuw setje bestellen?
 

hemi24

Forumguru
Als we hem toch aan de computer moeten hebben, kunnen we kijken wat de melding precies is...
 

Roeland80

Forumguru
Ja okee top! ik weet dat voor de mistlampen en de achteruitrij verlichting een aanpassing nodig is voor LED lampjes dacht misschien ook wel voor de knippers in de spiegels....
 

Roeland80

Forumguru
Okee kon het toch niet laten vind het vreselijk als er een lampje brand die niet moet branden. Spiegel moest toch even uit elkaar. PostNL was langs geweest met led instap verlichting dus die moest nog even erin gebouwd worden. Ik zag meteen dat stekker van de dynamische knippers wat losjes zat vandaar dat hij soms wel en soms geen storing gaf.... scheelt weer!
 

Antera

Donateur
Probleem al opgelost. De spiegel knipperlichten geven normaal gezien geen storing alleen bij slechte contacten idd.

PS appen werkt soms sneller bij mij
 

Roeland80

Forumguru
Klopt is opgelost! Ohw zoveel haast had het nou ook weer niet! meteen ook maar de mistlampen voor vervangen voor LED helaas geen fade in fade out iemand die weet of er H8 LED’s zijn die dat wel kunnen? Trouwen geen foutmelding.....
Kenteken verlichting trouwens wel dus die heb ik maar weer verwisseld....
 

Antera

Donateur
Klopt is opgelost! Ohw zoveel haast had het nou ook weer niet! meteen ook maar de mistlampen voor vervangen voor LED helaas geen fade in fade out iemand die weet of er H8 LED’s zijn die dat wel kunnen? Trouwen geen foutmelding.....
Kenteken verlichting trouwens wel dus die heb ik maar weer verwisseld....

Er zijn leds die dat wel kennen maar welke precies
 

Roeland80

Forumguru
Vanmiddag begonnen met inbouw camera het was droog weer kon mooi.... camera zit in de achterklep en aangesloten op de ruitensproeier kabel tot in de achterbak gekregen.... ik krijg de zijbekleding van de achterbank niet los....
Deze:
B9C8C726-7699-4FC8-A4EF-8B1FC8F0258A.png
Lijkt geklemd maar durf niet te hard te trekken....
 

Sjoerdb

Forumguru
En het lijkt wel te zijn dat je hem dan omhoog moet liften, en dan uit het T-vormig sleufje kan halen.
 

Roeland80

Forumguru
Ja dat lukte mij dus niet zat klem was bang dat ik wat stuk trok...
Maar kabel ligt naar voren spul is aangesloten nu nog inleren via VCDS.... @hemi24
Leuk projectje zo! En ik denk een super upgrade voor 180,-
Bij mij zat de ruitensproeier slang er dus bij heb dus nog wat koppelingen over mocht iemand die nog willen hoor ik het graag!
 

HarrieSkoda

Forumguru
Toch leuke opties zo op die highline! Maar volgens mij moet je hier PDC rondom voor hebben, toch..?

Ik word er niet helemaal wijs uit welke functies precies, kun je ze opsommen?
Inparkeren, iets aan de haak koppelen, meedraaiende lijnen, en...?

Ik moet zeggen dat vwmodul zijn diensten goed aan het uitbreiden is, als ik zie dat de ingetapete ruitensproeierslang etc. erbij zit!

Kun je me met een foto laten zien hoe die stekkertjes eruit zien van de CAN high en low? Dat vond ik nogal ‘vervelend’ om erbij te moeten steken..
 

Roeland80

Forumguru
Hé hoi,

Ik weet niet of je highline alleen kan gebruiken bij rondom pdc

bewegen de lijnen inderdaad

file inparkeren de camera kan zien of je auto erin pas of niet.
Heb het even geprobeerd maar kom er nog niet uit hoe het werkt....

Overview trekhaak voor aankoppelen van caravan/kar erg handig lijkt mij met de caravan...

fisheye kan je heel breed kijken

ik moet we eerlijk Zijn dat de camera wel vertekend beeld geeft lijkt allemaal erg van dichtbij en als je dan buiten gaat kijken heb je nog best veel ruimte....

ik had er om gevraagd of hij die ruitensproeier slang mee leverde is al helemaal kant en klaar met koppelingen al helemaal goed....

Hoe bedoel je canbus high en low?

deze:
02560FAC-F428-4E7E-A739-E3CD9F87C930.jpeg
 
Bovenaan Onderaan