Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 110pk Greentech Style Business Half leder + Bi-xenon + Canton audio

Roeland80

Forumguru
@Rainesh is dat ook zelf te doen? Ben wel handig met computers en software updates

Systeem werkt verder prima is het dan ook nodig? Krijg ik extra opties erbij?
 
Laatst bewerkt:

Rainesh

Forumguru
Misschien dat we het op afstand kunnen doen.

Systeem werkt daarna stukken sneller, zijn veel bugs opgelost en verbeteringen aangebracht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

AntonA

Lid
Nice, leuke aanpassingen. :thumbsup:
Maar die sunnyboys zijn wel prijzig.
Is het echt de moeite waard? (Heb achter al donkere ramen)
 

Roeland80

Forumguru
@Rainesh ik heb je een mail gestuurd

@AntonA ik heb er geloof ik 70,- voor betaald heb ook getinte ramen maar toch in de zomer als de zon rechtstreeks achterin schijnt toch wel last van
 

AntonA

Lid
Bij sunnyboy zelf staan ze voor 175. Voor 70 euro is het inderdaad nog leuk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roeland80

Forumguru
Okee vandaag caravan willen ophalen bij de stalling vond de trekhaak al erg dichtbij de bumper zitten en helaas gaat het niet passen met mijn koppeling....


Ik heb al contact gehad met de verkoper van de auto die ook de trekhaak heeft geplaatst die gaat contact opnemen met bosal om te kijken wat de beste oplossing is.... ik gaf al aan dat afneembare trekhaak waarschijnlijk de oplossing is.... maar wilde het nog even voor de zekerheid checken.... ben wel blij dat ik er nu achter kom en niet met de vakantie....
 

Bijlagen

  • 89055E6C-318A-4BA1-B61B-77C9277DC661.jpeg
    89055E6C-318A-4BA1-B61B-77C9277DC661.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 110
  • 4E9AA158-D921-4A10-8B3B-8512DF4A9F1A.jpeg
    4E9AA158-D921-4A10-8B3B-8512DF4A9F1A.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 107

hemi24

Forumguru
Dat ziet er aardig krap uit!

Maar uiteindelijk als ‘ie net niet raakt, past het wel... Dichterbij dan op de foto zal de koppeling nooit kunnen komen lijkt mij.
Alleen als je de slingerkoppeling los zet komt deze iets naar buiten, dan raak je de bumper net wel denk ik.

Heb je de caravan ergens in een kas gestald staan?
 

Roeland80

Forumguru
Zoals op foto 1 raakt hij de bumper net niet als ik nu weg rijd komt de hoek van de koppeling wel tegen de bumper aan. Foto’s naar verkoper gestuurd vind ook dat dit niet kan en neemt contact met bosal/Oris als de afneembare versie het probleem oplost gaat die eronder gezet worden....

ja klopt in een kas staat hij vlak in de buurt
 

Roeland80

Forumguru
Had dit ook al gelezen op het forum kwa problemen met O3 en vaste trekhaak maar dat was in 2013 dus dacht dat al wel opgelost was..... helaas niet dus....
 

Roeland80

Forumguru
Kwam omhoog komen vind ik mee vallen had ze ook op mijn O2 die kwam wel veel hoger te staan.... montage viel mij heel erg mee heb het gedaan bij banden wissel.....
 
Bovenaan Onderaan