Škoda dealer Holsch te Lelystad

Jewepe

Forumguru
@ColinC
Zelden zo'n grote onzin gelezen over een dealer (olie van de Action gebruiken?????) en zelden zo'n onbetekenend filmpje gezien. Als ik Holsch was en ik las mee op dit forum zou ik je voor het gerecht dagen wegens smaad. Dit gaat echt helemaal nergens over!
 

Wijnand850

Forumguru
@ColinC
Zelden zo'n grote onzin gelezen over een dealer (olie van de Action gebruiken?????) en zelden zo'n onbetekenend filmpje gezien. Als ik Holsch was en ik las mee op dit forum zou ik je voor het gerecht dagen wegens smaad. Dit gaat echt helemaal nergens over!
Ik ben dan ook heel benieuwd naar de reactie van Holsch...
 

Pendragon

Forumguru
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het allemaal maar overtrokken vind. Ik heb bij hun alleen maar goede ervaringen en afgaan op een nietszeggend filmpje vind ik behoorlijk ver gaan. Ga er dan eerst mee naar de dealer voor je het hier plaatst. Nu staat de monteur in beeld op het forum en hij is zich van geen kwaad bewust. Ik vind dit niet netjes.
 

EdK

Forumguru
Ach gelukkig kun je de filmpjes hier nog verwijderen en anders even aan de mods vragen, mits je dit zelf natuurlijk ook wilt ??
 

ColinC

Lid
@ColinC
Zelden zo'n grote onzin gelezen over een dealer (olie van de Action gebruiken?????) en zelden zo'n onbetekenend filmpje gezien. Als ik Holsch was en ik las mee op dit forum zou ik je voor het gerecht dagen wegens smaad. Dit gaat echt helemaal nergens over!

Lezen is niet je sterkste kant begrijp ik.
Ik had het over Techno olie, niet over olie van de Action. (Geen flauw idee welk merk ze daar verkopen)

Smaad? :laugh:
Het vertrouwen is al ernstig beschadigd in garage's en verkopers door 2 eerdere wrakken die ik kocht. En dat in combinatie met ervaringen van anderen die niet zo dol zijn op dealers.
Ik ben dan gewoon heel erg wantrouwig en misschien te huiverig. Dus dat valt dan op.
Nogmaals: Dan kan ik er ook gewoon naast zitten of het verkeerd gezien hebben, maar dan is echt de intentie niet om de dealer zwart te maken (van smaad is trouwens geen sprake)
Heb namelijk ook al aangegeven verder gewoon heel positief te zijn maar dat het wel mijn laatste bezoek daar was. (niet ivm vertrouwen maar ivm kosten)

Holsch leest ook mee, had een voicemail van ze of ik langs zou komen of terug kon bellen. Zoals ik eerder al zei gaat hem dat de komende dagen nog even niet worden omdat ik alleen nog of 's ochtends vroeg of 's avonds laat vrij ben.
Waarom dan een reactie op mijn mail teveel is gevraagd weet ik ook niet.
Filmpje is overigens down gehaald.

Volgens Skoda Nederland heb ik trouwens teveel betaald. (Die kunnen blijkbaar nog wel schriftelijk communiceren) Nou gaat het niet om zo schrikbarend veel maar ok.

Zoals ik eerder zei; ik kan me ook druk maken om niks dus ik neem verder wel contact op met de dealert.
No need om er dan nog over door te gaan. Nog wel bedankt voor de herinnering dat het filmpje nog online stond. :)
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Ik was gisteren toevallig bij de Action en hun oliemerk heet inderdaad Techno... Als je dat zelf niet weet hoef je een ander er niet van te beschuldigen niet te kunnen lezen.

Overigens is het juist wel goed om door te gaan, juist als de dealer je twijfels heeft kunnen wegnemen. Zo'n stuk blijft nog jaren staan en dan zou een "eind goed, al goed" een mooie afsluiting zijn.
 

ColinC

Lid
Oké dat wist ik niet. Mijn excuses daarvoor dan.
Maar het olie verhaal is nu inmiddels wel zo goed als duidelijk geworden.

Nogmaals: Niks slechts over Holsch hoor, het is gewoon een hele fijne garage. (als je wat te besteden hebt dan)
Maar ik als leek zijnde viel dat op. Om dan gelijk over smaad te beginnen is ook wel overdreven.
 

Wijnand850

Forumguru
En ook zie ik aan het eind dat ie Techno olie bij vult.
Smaad of niet, jij begint je verhaal met te stellen dat je gezien hebt dat Holsch Techno olie bijvult. Zonder enig voorbehoud.

Nu blijkt dat je helemaal niets hebt gezien. Alleen een flesje waarvan een ander zegt dat het Techno olie is, terwijl als je drie tellen langer naar die beelden kijkt, je direct ziet dat die constatering niet klopt. Dat vind ik nogal een beschuldiging, vandaar ook mijn eerste opmerking dat je dit soort verdachtmakingen eerst bij de dealer neer hoort te leggen, voor je ze hier op het forum zet. Vooral omdat dit soort indianenverhalen eindeloos op internet beschikbaar blijven. Ik kan mij goed voorstellen dat Holsch je daar telefonisch over wil spreken en dat niet via de mail gaat oplossen.
 

ColinC

Lid
Tsja ik niet. Als ik een klant heb die mij mailt zonder daarin iets te vermelden over terug bellen of wat dan ook terwijl ik het nummer heb, dan mail ik ook gewoon netjes terug.
Ik ben nu eenmaal (helaas) niet de gehele dag bereikbaar.
 

fonz1975

Nieuw lid
Ik woon in de regio Utrecht en moet binnenkort mijn Superb uit 2012 voor een 30k beurt wegbrengen.
Waar ik zeker niet naar toe ga is de Skoda dealer in De Meern.
Heeft iemand goede ervaring met een dealer in de buurt van Utrecht, Zwolle of Eindhoven want daar kom ik het meest?
 

Blacky

Forumguru
Heeft iemand goede ervaring met een dealer in de buurt van Utrecht.

Voordat ik mijn auto kocht is door de LM de auto weggebracht bij Seat/Suzuki dealer Auto Reef in Nieuwegein, is namelijk ook service dealer van Skoda. Verder ben ik zelf voor een paar kleine dingetjes geweest en ben goed behandeld. Duurt voorlopig nog voor ik weer moet maar ga dan wel daar heen.
 

ColinC

Lid
Nee nog niet langs geweest. Maar ik neem terug wat ik zei, ben misschien wat te voorbarig geweest en te slecht van vertrouwen door eerdere slechte ervaringen.
Neemt dus niet weg dat het gewoon een goeie dealer blijft. Als ik er echt eens aan toe kom zal ik me er ook zeker verontschuldigen.

Morgen moet ik echter wel naar Holdinga in Almere :tongue: Ruitenwisser achter is naar de knoppen en geen enkele winkel heeft em. :banghead: (Brezan vraagt 50 euro :maakmegek: )
En bij de dealer kost ie maar 10 euro :laugh:
Moet morgen naar Breda dus ligt mooi op de route.
 

turboturbo

Forumguru
8,70 om precies te zijn :pieker:

Edit @hierbeneden; dat is dan vast ex btw.
En dat voor een paar cm rubber :geek:
 
Laatst bewerkt:

ColinC

Lid
Volgens die folder 10 euro. Ach dat maakt me niet zoveel uit, ik rij nu zonder rubber, dat vind ik erger. :tegek:

Skoda emblemen kan je ook bij de dealer bestellen toch? Die van mij zijn heel lelijk geworden. :troost:
 
Bovenaan Onderaan