eriktv
Forumguru
Afgelopen weekend naar Techno Classica in Essen geweest. Direct maar even de accu goed bijgeladen op de A31
(en de TVS-software voor het eerst goed uitgetest):
De topsnelheid was nu 228 (teller) t.o.v. 216 eerder. Tellerafwijking is maar minimaal, via de app Speedometer kwam ‘ie op max. 225km/h op GPS. Hoe nauwkeurig is zo’n app, is 0-100 in 7,0 seconden realistisch? Zouden 32pk meer en DSG-optimalisatie 2 volle seconden van de fabrieksopgave kunnen snoepen?
Hoe dan ook, dik tevreden
(en de TVS-software voor het eerst goed uitgetest):
De topsnelheid was nu 228 (teller) t.o.v. 216 eerder. Tellerafwijking is maar minimaal, via de app Speedometer kwam ‘ie op max. 225km/h op GPS. Hoe nauwkeurig is zo’n app, is 0-100 in 7,0 seconden realistisch? Zouden 32pk meer en DSG-optimalisatie 2 volle seconden van de fabrieksopgave kunnen snoepen?
Hoe dan ook, dik tevreden

Gelukkig heb ik originele Skoda-slotbouten en heeft Century Assen de velgen afgelopen dinsdag met een adapter uit hun voorraad gratis voor me bevrijd 

.
). 

. Kort samengevat: malloot pakkeert half voor garagebox, waardoor ik schuin de box in moest. Auto was nat, er lag een stukje karton (ter bescherming van pakketten met laminaat) en een balkje waar ik altijd tegenaan rijd om de laatste benodigde cm garagelengte te benutten — natte auto maakt karton nat — natte karton plakt een houten balkje aan de band — Erik rijdt ‘s ochtends naar zijn werk — KRAAKKK 

. Hier ga ik me nog wat meer in verdiepen en wellicht zelf aangepaste rubbers aanleveren. Jammer dat
.