Š-Point, Amsterdam

Was vandaag bij de dealer. Turbo upgrade was vorige week al gedaan. Wagen reed aanmerkelijk anders. Daarnaast ondanks dat de garantietermijn net was verlopen is de distrubutieketting vervangen en een embleem die al eerder was vervangen, opnieuw gedaan. Waren ze niet tevreden over. Hulde aan S-Point in Amsterdam Zuid Oost en aan de receptiemedewerker Paul de Graaf. Hele goede service iedere keer.
Fantastsich!
 

Maarten

Forumguru
Al sinds enkele weken ben ik bezig om een Octavia te zoeken. Bij Spoint vond ik een auto naar mijn eisen. Helaas wordt deze auto maar niet aangeleverd bij Spoint. Dit helemaal buiten hun schuld om. Nu was er een alternatief binnen gekomen en daar ben ik maar eens naar gaan kijken.
Ik heb heb de auto nog niet gekocht, maar nu al ben ik erg tevreden over de manier van omgaan met klanten en het zaken doen.
Spoint is ij goed bevallen. Mocht ik de auto kopen, dan vind ik het nu al jammer dat ik gezien de reisafstand de auto daar niet in vertrouwde handen voor onderhoud kan brengen. (niets tegen mijn eigen dealer hoor ;) )
 

Maarten

Forumguru
Inmiddels staat de OII voor de deur.
Deze morgen een prettige aflevering gehad van onze auto.
Onze verkoper (Sebastiaan) had alle tijd en deed alle moeite de aflevering netjes te verzorgen.
Zelfs een extra flesje wijn bij de bloemen voor de uitgestelde aflevering ontbrak niet.
Ook het kopje koffie dat ik subtiel over alle papieren heen gooide, deed niets af aan deze zeer klantvriendelijke kennismaking met Spoint Amsterdam.
Hier zou ik de volgende keer weer met een gerust hart een andere Skoda kopen!

Aanrader!
 

s-line

Forumguru
Ook ik heb hele goede ervaringen met s-point kwa verkopers en de werkplaats:xyxthumbs:
Vrg.michiel
 

Cyrus

Actief lid
S-Point is een prima bedrijf. Ik ben er een paar jaar geleden klant geworden toen mijn elders gekochte gebruikte OII binnen een paar maanden na aanchaf een onverwachte servicemelding gaf (zou op VOI staan en kwam veel te snel voor de volgende service). S-Point zit letterlijk om de hoek bij mijn bedrijf.

Ik heb er inmiddels mijn tweede OII gekocht, mede omdat ik erg tevreden ben over S-Point, zowel wat de aanschaf van de auto betreft (exact volgens afspraak, prima nazorg met o.a. een telefoontje na eeen week om te horen of alles naar wens is en ook geen gezeur over garantie) als het onderhoud. Dat laatste is wat mij betreft nog het meest belangrijk: je wil zeker weten dat het onderhoud goed gebeurt, dat wordt gedaan wat nodig is maar dat men ook even verder kijkt zodat je de volgende beurt haalt zonder tussentijds kleine zaken te moeten laten repareren.

Ik ben zelf nogal kritisch en de auto moet gewoon perfect zijn. Dus wat er moet gebeuren tijdens onderhoud, laat ik ook altijd doen. Nog nooit zijn er "onwaarschijnlijke" reparaties voorgesteld: als er bijzonderheden zijn, is dat altijd met dingen waar ik óf zelf ook al een vermoeden van had, óf die qua leeftijd en/of km-stand logisch zijn als reparatie / vervanging. Kan dat goed beoordelen, omdat ik beslist autotechisch onnderlegd ben en onderhoud van mijn auto's ook zelf deed. Die tijd heb ik gehad: ik besteed mijn tijd ondertussen aan andere hobbies.

Zeker bij mijn vorige OII was, door kennelijk achterstallig onderhoud door de vorige eigenaar, in het eerste jaar van bezit aardig wat extra onderhoud gedaan. Hier staat wel tegenover dat ik bij kleine dingetjes, die de monteur binnen 10 minuten oplost, eigenlijk nooit iets hoef te betalen: service van de zaak.

Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk, verkopers, receptie en balie: allemaal mensen die met plezier aan het werk zijn en je als klant serieus nemen.

Alleen maar positief? Nee, dat kan natuurlijk niet. Waar gewerkt wordt, maakt men fouten en dat gebeurt bij S-Point ook. Omdat men heel open en en eerlijk communiceert als er iets niet goed is gegaan (is paar keer voorgekomen: 1x de juiste onderdelen niet in huis, 2x was de auto na vervanging raammodules niet goed gecodeerd) en men vervolgens het probleem ook goed wil oplossen, zie ik dat niet als een probleem. Weliswaar vervelend dat je nog een keer terug moet, maar het wordt serieus genomen en opgelost i.p.v. dat je wordt afgescheept met valse excuses (wat mij bij Renault en VW vaak is gebeurd).

Zolang het voor mij praktisch blijft (ivm werklocatie; ik woon op 40km afstand) blijf ik klant bij S-Point.
 

Cyrus

Actief lid
Tsja... Hoe anders kan het gaan. Ondertussen diverse werkplaatsfouten en fouten van de receptie verder ben ik daar klant-af. De werkplaatsfouten staan hierboven deels al; na mijn vorige post komt daar bij dat midden in Duitsland de motorbeschermplaat los op straat hing, omdat men bij de laatste beurt vergeten was de schroeven daarvan er in te draaien.

Vervolgens wil je een grote beurt, APK en wielenwissel afspreken en gaat dat tot 3x fout, omdat receptioniste Rianne niet goed haar werk doet. Maar dat vervolgens op mij afschuift.... ("Nee hoor, u heeft dat niet doorgegeven" en "Nee hoor, u heeft mij niet gesproken"). Terwijl zij nota bene de gevraagde zaken per email aan mij bevestigd heeft! Met als excuus: "Tsja, er zit ook wel eens een ander achter mijn PC"). De maat was daarmee vol. Heb nog wel de winterwielen door S-Point er onder laten zetten (lagen bij hen in opslag) maar de zomerwielen zijn de auto in gegaan.

Ondertussen ben ik klant bij een kleine familiegarage, wel uiteraard officieel Skoda-dealer, waar tevreden klanten hoger op de lijst staan dan geld verdienen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb zelfs eens geprobeerd daar een Yeti te kopen, hetgeen niet is gelukt. De strakke jongeman deed er alles aan, verbaal en non-verbaal, om tot uitdrukking te brengen dat mij een auto verkopen wel het laatste was wat hij wilde om 16.30
 

rickvandevelde

Senior Member
Ook ik heb geen echt positiever ervaring met S-point.
Mijn lease Superb werd hier afgeleverd.
Ik had v.t.v. afgesproken de greenline stickers te verwijderen en de rest van de logo's te laten zitten, bij aflevering zaten alle greenline stickers etc. er nog op en was "superb" op de achterklep verwijderd.
De bestelde kofferbakmat waren ze vergeten ( lag nog in de werkplaats) en het poetswerk was erg slordig.
Beschermfolie kwam tussen achterklep en dak uit (niet goed verwijderd)
 
Hmm....ik mag deze of volgende week mijn bestelde OCII (lease) gaan ophalen als het goed is.

Ben benieuwd hoe het gaat, heb tot op heden sinds half januari 1 belletje gehad met de geschatte levertijd.....tot op de dag van vandaag is het erg stil.....maargoed als er geen nieuws is is er geen nieuws.

Ik zal mijn bevindingen ook posten als de afspraak voor levering een feit is.....en uiteraard mijn bevindingen van de levering.


Ook ik heb geen echt positiever ervaring met S-point.
Mijn lease Superb werd hier afgeleverd.
Ik had v.t.v. afgesproken de greenline stickers te verwijderen en de rest van de logo's te laten zitten, bij aflevering zaten alle greenline stickers etc. er nog op en was "superb" op de achterklep verwijderd.
De bestelde kofferbakmat waren ze vergeten ( lag nog in de werkplaats) en het poetswerk was erg slordig.
Beschermfolie kwam tussen achterklep en dak uit (niet goed verwijderd)
 

Michel

Forumguru
Op het communicatievlak kan het inderdaad allemaal wel beter. Mijn ouders en ik hebben in de afgelopen periode twee auto's besteld, maar daarbij ging ook niet alles even goed.

Mijn Superb:
- Verkeerde banden waren gemonteerd. Dit is uiteindelijk netjes opgelost, maar had beter kunnen worden gecontroleerd
- Bij de trekhaak was geen kentekenplaat geleverd voor de aanhanger/fietsendrager. Zat wel in de prijs, maar was vergeten bij de aflevering. Men heeft deze plaat nagezonden

De Citigo van mijn ouders:
- Kentekengegevens moest naar worden gevraagd, terwijl de afleverdatum al bekend was. Gegevens kwamen pas een dag van tevoren beschikbaar, maar niet op initiatief van S-Point
- Bestelde rokerspakket was niet aanwezig, maar de afwezigheid daarvan werd uiteindelijk door mijn vader bij de aflevering opgemerkt en niet door de verkoper. Deze wordt alsnog nageleverd.
 

Der Einser

Forumguru
Ik las ergens dat S-point sponser was van dit forum.
Klopt dat?

EN zo ja,... krijgen wij dan ook enige vorm van korting op aankopen en onderhoud?

Ik moet namelijk binnenkort voor een onderhoudsbeurtje en wil nog extra wat dingen vervangen.

Wie weet het antwoord?
 

Rosinfield

† In Memoriam
hier idem libido. Maw, er doet zich de behoefte gevoelen aan een nadere specificatie van de term "ergens"
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Ik las ergens dat S-point sponser was van dit forum.
Klopt dat nog?
EN zo ja,... krijgen wij dan ook enige vorm van korting op aankopen en onderhoud?
Ik moet namelijk binnenkort voor een onderhoudsbeurtje en wil nog extra wat dingen vervangen.
Wie weet het antwoord?

S-Point is geen sponsor van ons forum, noch hebben we daar een kortingsregeling lopen. Ze mogen zich melden :wink:
 

Der Einser

Forumguru
Jammer.
Ik zou zweren dat ik het gelezen had.
Nou misschien had ik mijn zonnebril nog op :cool:

Kunnen we dat sowieso niet eens regelen voor ons forum?
Zijn er hier goede praters die dit voor ons bewerkstelligen?
 
Bovenaan Onderaan