Š-Point, Amsterdam

Der Einser

Forumguru
Intussen is er wel contact geweesd met S-point.

Ik heb dus een heel leuke mededeling:

Wij hebben een sponzor!

Ik hoef de hosting en de domein van de site dus niet uit mijn eigen zak te betalen en we houden ook nog een klein beetje over voor de worstjes, als we bij de meetings willen gaan BBcuen...

S-point, bedankt.


Hier had ik het dus gelezen!
Maar dit heeft zeer waarschijnlijk alleen betrekking op de hosting.

@Pasqual: dit zou jij toch ook moeten weten dan!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat laat zich toch raden? Je vraag is of er geen goede praters zijn die korting bij S-point kunnen bewerkstelligen.
Wat ik derhalve bedoelde, is dat er hier goede praters genoeg zijn, maar dat er naar mijn verwachting nog wel wat andere competenties nodig zijn.


Wat je had gelezen slaat m.i. op een eenmalig evenement
 

Der Einser

Forumguru
Ja, klopt.
Had alleen geen zin om een functieprofiel op te stellen.
Ik weet ook wel dat er voldoende chatsletten / spammers etc zitten.:wink:
Maar als senior member mag jij deze schone taak best op je nemen hoor :thumbsup:


Maar back on topic:
Daar had ik het dus goed gelezen! Een "modder-eter" heeft het zelf gepost.
Daar moeten toch meer mensen van weten.
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
@Pasqual: dit zou jij toch ook moeten weten dan!

Euuh... een bericht van ruim 8 jaar geleden en toen volgde ik het forum maar zijdelinks. Dus geen wonder dat mij dat ontgaan is! Inmiddels ligt dat wel anders en zal ik kijken of we met S-point niet iets kunnen regelen. We zijn immers met een grote club, dus wellicht valt er over een korting voor forumleden wel te praten. :wink:
 

Der Einser

Forumguru
Topper!

Oh is dat alweer zo lang geleden.
Ik moet eerlijk zijn dat ik geen moment heb gekeken naar wanneer dat bericht geplaatst was. Sorry.
Toen ik mij aanmeldde ben ik gewoonweg als een gek zoveel mogelijk (voor mij) interessante topics gaan lezen.
En ik wist dat ik dit ergens las, vandaar.
Zou wel top zijn als zoiets lukt Pasqual!

Keep me posted please!
 

turboturbo

Forumguru
S-Point en forum sponsor? :laugh: *kuch* 'geloof toch niet wat ze daar allemaal op forums zitten te beweren, joh!' :roflmao:
 

Der Einser

Forumguru
Is het niet zo turboturbo?
Heb jij inside information?

Of misschien heeft daar iemand van S point geroepen, maar werkt diegene er ook nog niet zo lang dat hij het misschien ook niet weet, net als Pasqual t.o.v. vorige Moderator(s)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik denk meer dat hij bedoelt hij zoiets weinig kans geeft. Ik denk ook wel dat het verstandig is er niet al te veel van te verwachten, ter voorkoming van teleurstelling
 

VEEJAY

Forumguru
Voor eerlijke (dus lagere prijzen) en je wil toch graag je mobiliteitsgarantie behouden ga je naar kleine lokale Skoda dealers/service punten zoals SNEEUWBAL Garage in Den Haag.

Of je nu groepskorting krijg, gepakt wordt je toch wel door die grotere dealers. Moet ik mezelf onderbouwen met voorbeeld? Luchtfilter kap bij mij beschadigd=75 euro bij Skoda Centrum de Meern. Bij SNEEUWBAL garage in Den Haag iets van een tientje beide inclusief montage + btw.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Voor eerlijke (dus lagere prijzen) en je wil toch graag je mobiliteitsgarantie behouden ga je naar kleine lokale Skoda dealers/service punten zoals SNEEUWBAL Garage in Den Haag.

Of je nu groepskorting krijg, gepakt wordt je toch wel door die grotere dealers. Moet ik mezelf onderbouwen met voorbeeld? Luchtfilter kap bij mij beschadigd=75 euro bij Skoda Centrum de Meern. Bij SNEEUWBAL garage in Den Haag iets van een tientje beide inclusief montage + btw.

Tsja het kost wat om een merk te rijden VEEJAY....maar ik rij niet ff naar Den Haag..
 

VEEJAY

Forumguru
Dennis, ik zeg zoals sneeuwbal... tenzij Sneeuwbal nog de enige servicepunt is zonder glazen paleis is in Nederland...
 

turboturbo

Forumguru
Is het niet zo turboturbo?
Heb jij inside information?
Nee, dat was een gevleugelde uitspraak van de baliemedewerker(s) aldaar, wat mij zoveel info gaf over hoe men daar aankijkt tegen het fenomeen skodaforum. Dus dat zie ik niet zo snel gebeuren / klinkt mij niet erg geloofwaardig in de oren :D
Maar misschien maak ik van een muggetje een olifant, hoor... :whistling:
 

Dennis Nijholt

Forumguru
@VEEJAY ik ken ze niet die servicepoints, zijn die specifiek merkgebonden ? (of concern gebonden zoals VAG) of zijn het gewone algemene garage's. Want als het algemene garage's zijn ken ik ze wel, me zwager heeft er 1 die vele malen goedkoper is dan een dealer. En inderdaad over het algemeen beter de problemen kan oplossen dan een dealer omdat hij zoveel technische kennis heeft van auto's dat hij ook out of the box kan denken en niet vast zit in een stramien.
 

Pablos

Senior Member
Bij deze dealer langs geweest om even een combi te zien (op dat moment een van de weinige die hem had staan van 010->020 gereden om te kijken). Ruime zaak met redelijk overzicht.
Minpuntje: Verkoper zei dat hij weinig informatie geven "omdat hij net begonnen was" ??? Volgens mij niet geheel de bedoeling als verkoper (als klant verwacht ik kennis)...Kon aan mij trouwens toch niets slijten ;), heb ik ook aangegeven, kwam niet helemaal aan en begon toch nog te proberen te verkopen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
ha, ha, dat komt wel aardig overeen met mijn ervaring een jaar of drie geleden. Wij kwamen serieus kijken voor een Yeti, doch de enigszins pokdalige jongeman in strak pak leek slechts zijn uiterste best te doen ons van dit dwaze voornemen af te brengen. Waarop wij de Yeti enkele dagen later in Heerenveen hebben besteld.
 
Bovenaan Onderaan