EdK
Forumguru
Met jouw lengte wel inderdaad...........alleen is de ene groot en de andere belachelijk groot.
Man in een passat kan ik me kont niet keren...... dan liever een Fabia.

Met jouw lengte wel inderdaad...........alleen is de ene groot en de andere belachelijk groot.

Dat wordt dan pas écht inboeten qua ruimte...Toch morgen eens proberen om haar in de bmw showroom te krijgen

dus maandag naar de fleetmanager en ze mag terug een Superb in lava blue bestellen 

het is als Superb rijder trouwens altijd wennen als je in een andere auto stapt, weinigen zijn zo ruim, vooral voorin als chauffeur valt dat op. Ben zelf ook geen reus, maar bv een C Klasse zoals die van m'n ex collega, daar stoot ik in de juiste zitpositie gewoon mijn knieën tegen de middenconsole en van die onzin.

In NL wordt een eigen bijdrage aan de werkgever voor het privégebruik van de auto juist in mindering gebracht op de bijtelling. Werkt dat in BE niet zo?waarbij de bijdrage voor vadertje staat (VAA of in NLD de bijtelling) dan ook weer de hoogte in gaat.
). Als enige extra willen we een trekhaak omdat we nog een fietsenrek hebben (wordt max 4x per jaar gebruikt maja we hebben het nu
). Af fabriek kan er uiteraard 1 geleverd worden maar die kost dan 1100€ (volledig door ons te betalen). Is wel zo een zwenkbare maar interesseert ons eigenlijk niet voor die paar keer dat we een trekhaak nodig hebben. 
durf bijna te wedden dat als een auto in een andere kleur terug komt dat het ze niet eens opvalt, ze kijken alleen naar schades aan t exterieur en interieur.....